Медичні оффтопи (перенесено)

Тема у розділі 'Ой слаба я, слаба я...', створена користувачем Smorodynka, 6 Лютий 2010.

  1. Smorodynka

    Smorodynka Member

    Я сама, маючи вищу медичну освіту (не лікар), хочу вас застерегти, не довіряйте повністю своє здоров"я лікарям! Я не кажу, що не потрібно до них звертатися. Навпаки, своєчасне звернення людини до лікаря може навіть врятувати її життя. Просто треба бути обачним. Перш ніж іти до лікаря, пошукайте в інтернеті, признаком якої хвороби можуть бути симптоми, які вас хвилюють. Якщо знайдете щось похоже, подивіться чим це лікується, які дослідження проводять для виявлення тої чи іншої хвороби. Самому не варто ставити собі діагноз. Просто на прийомі в лікаря ви приблизно будете розуміти про що він говорить, запропонуєте ще якийсь метод діагностики, про який лікар, можливо, забув. Як-то кажуть, "проінформований - значить озброєний". Отримавши від лікаря, листок призначення з ліками, попросіть в аптеці почитати листок- вкладиш до кожного препарату. Уважно прочитайте! Зверніть увагу на протипокази і особливі вказівки. Можливо там будуть вказані хвороби і стани, при яких не можна вживати ці засоби і у вас будуть такі ж хвороби. Тоді потрібно звернутися до лікаря, щоб він переглянув своє призначення. І пам"ятаймо, що наше здоров"я -в наших руках!
     
  2. Ная

    Ная Well-Known Member

    Відповідь: Ціна лікарської помилки.

    На те не завжди є можливість і час,лікування іноді потрібне негайно.
    Не знав,не знав і забув... Помітила шо в кожного лікаря є свої методи діагностики,а про інші вони і знати не хочуть,тут хіба діагностику за власною ініціативою проводити.
    Ага,а лікар каже,шо те шо пишуть,то неправда,бо він ті ліки вже купа років як призначає і ніц нікому не сталося,то просто фармацевти перестраховуються.

    Зрозуміло,шо в таких випадках людина шукає іншого лікаря але втрачається безцінний час,потрібний для лікування.
     
  3. Smorodynka

    Smorodynka Member