Хочу поїхати в Карпати

Тема у розділі 'Мандри', створена користувачем nanap, 16 Травень 2007.

1. Kroshka Enot

Kroshka Enot Well-Known Member

Я трохи переживала, коли прочитала повідомлення @Arapeta , хоч в мене теж понижений тиск, але я на всяке таке дуже реагую.
    Та, на щастя, в нас все було ок в Шаяні

2. MalvinkaLv

MalvinkaLv Well-Known Member

Вчора повернулись з Монастіка:girl_dance:Всім дякую за рекомендації і детальні розповіді!
    Дійсно хороше спокійне місце для відпочинку. Саме те, що я шукала - порівняно далеко від цивілізації, але з хорошими умовами і головне - з стаціонарним відкритим басейном. Басейн, звісно, невеликий, але так як ми спеціально обрали для відпочинку будні дні, людей було небагато. Навіть в хамамі можна було спокійно відпочивати на самоті. А цей турманієвий хамам з паром з мінеральної води просто чудовий! Малий вперто називав його «грійкою» і бігав туди частіше за мене) Приємно порадувала мінеральна вода в крані в номері.
    Є, звичайно, і певні нюанси, як от: відсутність шумоізоляціі в номерах, ми чули сусідських дітей, а вони певно нас...як тут вже писали, прибирання в номерах зводиться до виносу сміття, хоча персонал досить привітний і контактний, при бажанні можна було б попросити й ретельніше прибирати, але нам це не було потрібно.
    Ну і звісно, дорога від траси до готелю - це просто жесть, я на своїй низенькій машині ледве її проїхала (це коли не просто постійно обіжджаєш величезні ями, а обираєш, яка з ям менш глибока:crazy:), а по тих вузеньких дерев'яних мостиках проїжджала з жахом))
    Хоча загалом враження досить позитивні, відпочивати там сподобалось:good:

• Інформативно Інформативно x 1
    • Корисно Корисно x 1
  3. Arika

Arika Well-Known Member

Дівчата підкажіть: якщо їхати зі Львова до Синевиру через Сколе, то знаю, що є водоспад Шипіт. То от цікавить чи то нпдалеко з‘їжджати до нього з дороги, чи треба йти пішки, чи платний вхід. Плануємо завтра на Синевир, то от хочу розрахувати час і чи варто до нього йти? Розкажіть мені, хто орієнтується в цьому ;)

4. Miss Sixty

Miss Sixty Double Boy Mama

Ще залежить, яка у Вас програма на Синевирі. Бо ми там провели майже цілий день і то не скрізь побували, бо далі чекала ще далека дорога до наступного пункту.
    Саме озеро і навколо нього погуляти, а не просто на майданчику постояти, зоопарк Долина вовків, страусина ферма з музеєм, центр реабілітації ведмедів, пообідати в гарному закладі. Якби мали час, то ще б хотіла зупинитися біля річки і насолодитися неймовірною красою (по дорозі на озеро проїжджали такі класні місця для кемпінгу).
    Тому я б мабуть залишила Шипіт на зворотню дорогу, якщо ще матимете час і бажання. Та й туди простіше і ближче приїхати якось іншим разом, ніж ще раз до Синевира їхати.

Надіслано від мого Mi 9 SE, використовуючи Tapatalk

5. Kewmr

Kewmr Active Member

Особисто моя думка — щоб достойно оцінити цей неймовірний і казковий водоспад, треба поселитись в Пилипці і прийти на водоспад о 5-6-7 ранку. Вперше (до свого сорому) потрапила сюди у 2017 році проїздом. Був обід, народу декілька сотень мабуть. Не сподобалось, нічого толком побачити неможливо, водоспаду за людськими криками не чути, фото норм зробити неможливо, бо одночасно фоткається до 10 людей. Жах.
    У 2018 році ми поселились в Пилипці на 10 днів (як і 2019 та 2020). Коли прийшли на Шипіт о +/- 06:30 то відчуття були кардинально іншими ніж у 2017: людей немає зовсім, атмосфера і природа навколо заворожують якоюсь чарівністю і загадковістю. Коли живемо у Пилипці, щодня ходимо сюди вмиватись зранку. Такий класний заряд енергії на цілий день, що передати неможливо.
    Хто буде їхати сюди з самого зранку машиною, раджу лишати її десь в р-ні Гранд-Готелю Пилипець (біля сувенірного ринку є стоянка туристичних автобусів), а далі йти пішки (+/- 1,5 км) - природа неймовірна, краса, тиша, суперкайф. Якщо їдете в обідню пору - можете їхати машиною до КПП, так як народу мільйон, машини одна за одною їздять в обидві сторони і ви не зможете сконцентруватись і сповна насолодитись. Але, знову ж таки, це моя особиста думка.
    PS Були на Шипоті за цей час раз 25 мабуть. Платили лише раз - у 2017 році. Охорона на КПП приходить десь о 8 чи 9 год ранку. Хоча бюджетним туристам їх можна обійти при потребі і вдень (так як і КПП на Синевирі).
    І не забудьте взяти якогось смаколика для Маргоші! Це місцева свинка, яка «тусується» поруч з водоспадом вже багато років і випрошує у туристів щось смачненьке, а вони залюбки з нею фоткаються.

• Подобається Подобається x 8
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
    • Корисно Корисно x 1
  6. Shapokliak

Shapokliak Well-Known Member

Мої діти вже теж кілька років там зупиняються на днів десять з компанією, правда, в наметах. Торік свинка була, а цього літа - вже ні...
    Сподіваюсь, просто десь її закрили, а не пустили на м'ясо :girl_crazy:.

7. Kewmr

8. Arika

Arika Well-Known Member

Дякую за таку розгорнуту відповідь. Ми заїжджали в неділю на водоспад по дорозі з Міжгір‘я, все було так як ви описували, море людей, ми раз два сфоткалися та й пішли. Але ми і часу багато не мали, бо ще мали далі плани на подорож та й малий дуже спати хотів, капризував, а я його вже в машині вкласти хотіла. Так для себе побачили, але тооком не насолодилися. Водоспад гарний!!!! Свинки не бачили.

9. Kroshka Enot

Kroshka Enot Well-Known Member

Славське, “Альпійський двір»
    Радили нам його знайомі, які буквально місяць тому тут відпочивали. Особливий наголос робили на тому, як їм сподобалось харчування (готель-пансіон працює по системі FB (у вартість проживання включено сніданок і вечерю).
    Знайомі казали, що за 4 дні на сніданок були і сирники, і налисники, і ще там щось по домашньому смачне.
    Я глянула, що на букінгу рейтинг високий, передивилась фотки і без вагань забронювала.
    Взяли ми найпростіший номер, в мансарді, вартість 1000 грн/доба (з харчуванням).
    Це номер без балкону, на останньому поверсі, до номерів в мансарді вай фай не дотягує, хоча на сайті і на букінгу зазначено, що вай фай надається на всій територіі готелю.
    Для мене це шалена незручність, бо мені треба інтернет для роботи, мобільного інету не вистачає для моіх потреб.

номери досить старомодні (готелю 12 років і ці роки видно по меблях і ремонту), при цьому готель ДУЖЕ чистий всюди. Я не бачила тут жодної пилючинки, в номерах і на поверхах на підлозі старенький ковролін, який настільки чистий, що я просто не уявляю, як вони цього добилися.
    Готель має неймовірний краєвид, гарну доглянуту територію, басейн з підігрівом (на цих вихідних люди і мої хлопці купалися), кльовий дитячий майданчик, який буде цікавий самим маленьким, живих баранців, яких можна погодувати, багато альтанок (ціни на оренду альтанки та обслуговування дуже прийнятні).

А далі хочу пройтися по мінусах, через які ми сюди ніколи не повернемося і інших відрадимо:
    1. Якщо ти орендував номер в мансарді, ти почуваєшся, як ніщєброд. Інтернет не дотягує, світло в загальному коридорі включається через раз (датчик руху барахлить, я один раз в темряві добряче вклепалася ногою в кутик стола, який чомусь стоіть на коридорі), балкону нема, рушникосушка не гріє...
    2. Про рушникосушку і опалення загалом - в нас мала дитина і часто виникає потреба щось підсушити. Та і загалом рушник після використання пасувало би. Коли ми зрозуміли, що рушникосушка не гріє, звернулися з цим на рецепцію. Нам сказали, що нічим зарадити не можуть, але запропонували носити речі, які треба посушити, в їхню пральню.
    Ну таке... Речі малого довелось носити, бо інакше ми б не протягнули на тому, що я взяла йому з дому, але я зовсім не в захваті від цього, і вважаю, що такого плану економія допустима для якогось хатнього пансіонату за гривень 500 на добу максимум, а не для закладу, який гордо іменує себе готелем.
    3. Харчування - це найбільше розчарування.
    На сніданку є столик, на якому можна зробити собі каву (заварна жахлива, розчинної я не п’ю), какао, чай. Можна зробити собі тости (до них на особу подається 1 кубичок масла, 1 шматочок твердого сиру, 1 плястерок «салямі» і 2 плястерки вареної ковбаси), є сухі сніданки, молоко і варення.
    Крім цього, подається «гаряча страва» - в перший день це було 3 оладки, на другий день ... 2 смажених яйця (верніть падаючого хом‘яка).
    2 яйця? Серйозно???
    На вечерю салатик (з капусти або бурячка), гарнір (смажена картопля, макарони), м‘ясна страва. Напої - за окрему плату.
    І апогей того всього: ми заїхали досить пізно, на вечерю не встигли. Персонал запропонував використати цю вечерю замість якогось обіду. Нам так вийшло, що це був обід нашого другого дня перебування.
    І яким же було наше здивування, коли нам на обід принесли картоплю з вечері попереднього дня (смажена з часником) і ту ж саму відбивну, тільки по другому разу обсмажену в клярі.
    Того кляру в результаті там було більше, ніж м‘яса.
    Мій чоловік не витримав, пішов до власниці, висловити своє невдоволення, і сказати, що ми це їсти не будемо, бо це є
    жлобство вищого розряду.
    На що власниця сказала, що це через лінивий персонал (а дівчата ганяють, як бджілки, не присідаючи), а персонал нам почав доводити, що ми ідіоти (закреслено) не вмієм відрізнити вчорашню відбивну від свіжого шніцеля.
    Добре, хоч не заперечували щодо картоплі, бо там неможливо було помилитися.
    Треба відзначити, що власниця не відпиралася, і запропонувала нам обрати будь-що з меню за рахунок закладу.

Ми цього літа 4 рази були на вихідних в різних куточках України (Шацькі озера, Буковель, Шаян і Славське), і я впевнено можу сказати, що в даному ціновому діапазоні є кращі варіанти, а в Славському така цінова політика зовсім не відповідає рівню обслуговування, який ми отримали.

знову вийшов лонгрід.

для тих, хто не осилив вотетавотвсьо читати, підсумую:

не їдьте в пансіон «Альпійський двір» в Славському.

• Інформативно Інформативно x 11
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
    • Співчуваю Співчуваю x 1
  10. MalvinkaLv

MalvinkaLv Well-Known Member

Повністю погоджуюсь з відгуком щодо Альпійського двору. Були там рік тому, заїхали з кумою і малими на вихідні.
    От дійсно, територія чудова, гарний дитячий майданчик, басейн, прекрасні краєвиди...
    Але харчування - це просто жах! Не знаю, чи можна бронювати у них проживання без харчування і харчуватись десь в іншому місці, але якщо можна - то хіба так там поселятись.
    У нас були включені сніданки і вечері. Заїхали в обід, відповідно до вечері ще далеко, прийшли в ресторан, питаємо, що можна поїсти. Кажуть: у нас завтра весілля, кухня не працює, готують все на весілля, буде аж вечеря. Попросили, може є щось готове, щоб хоч дітей погодувати. Дали борщ, кислющий, їсти неможливо. На вечерю були макарони з тефтелями. На сніданок те, що й вище описали.
    Добре, що ми там були тільки 1 ніч.

11. loveterapy

loveterapy Матуся-Анюсі

Капець, але ж і ціни , якщо чесно.. Шкода, що так Вам вийшло.
    Я була на 2 дні в Буковелі, уперше,але просто мегазадоволена. Я мала такий пункт, що там все дуже-дуже дорого.
    І що вибираючи Карпати, то треба щось простіше шукати і за прийнятними цінами.
    Але так лягла карта, що я вирішила їхати саме туди, щоб були гарні враження і не жаліти про витрачений час та гроші...
    Одним словом я за 2 тижні по акції забронювала напівлюкс в гот. Тавел в центрі Буковелю. За 1031 грн на двох з безлімітним доступом до класного спа(басейн критий,чистюсінький, джакузі, сауна, хамам, дитячий басейн з дуже теплою водою, аромакімнати, лаундж зона, тераса) і справді гарним персоналом та відношенням.

Сніданок 150 грн шведська лінія, діти до 6 р безкоштовно. Усе було смачне, ситне, постійно доставляли нові таці,відповідно до напливу гостей. Були картопля, бебі-морква, банош,яйця два види, скумбрія печена, сосиски, салати простіші 2 , сирники та налисники, вівсянка, фрукти, круасани, шарлотка, сухофрукти, для дітей молоко та мюслі. М'ясна та сирна нарізка, овочі, оливки та різні олії, соуси,сметана та два варення. Одним словом голодним там ніхто не лишився .
    Увечері на терасі дають коцики і транслюють мульт ,а тоді фільм на проекторі , дуже романтично))
    Було багато з дітьми, навіть пару місячними, атмосфера приємна, неадекватних чи людей напідпитку не було. Усе спокійно та культурно.
    Моя дитина мегазадоволена, в спа справді дуже тепло усередині і вода теж дуже тепла для купання.

Надіслано від мого Mi A3, використовуючи Tapatalk

• Інформативно Інформативно x 5
    • Оптимістично Оптимістично x 1
  12. Arapeta

Arapeta Well-Known Member

Славськ таким жлобським став... Понатикають тих колиб на кожному метрі, позагороджують до самої дороги, що мусиш на дорогу виходити. І робити там - ну бухати, більш нічого. І той колиба стайл, і відкриті ганяючі бобіки...
    Теж дуже розчарувалася у Славську. Що зараз, що з 20 років тому, тільки хатів більше понабудовували і ціни вже майже до буковелівських підтягли.
    Цією зимою теж зі скрегітом поїхала з дітьми у Буковель і так класно відпочила! Так накаталися, що от зі сльозами звідти їхала. Сніданки рівня ресторації, все так смачно, акуратно, ЕСТЕТИЧНО(!), шампанське на сніданок - це моє. Акційний віп-прохід на підйомники - це СУПЕР! Дитячий клуб - дуже доречний (трохи різала російськомовність нянь правда). І якось просторо в горах, і сауни є, і бобслей (ми не встигли), і вечірні відкриті концерти за вікном, і теплі сучасні номери, і те озеро... І якась публіка нормальна, вихована, не пре. Хіба після обіду під кінець катання, по акції чи що, приїзджали компанії "жадні" до катання і думаю не дуже тверезі, чи просто хамувато-буйні. І так хотіла я на нічні катання попасти (вони теж були включені), але хіба тоді меншу не брати.
    Буду ще акції в Буковель 4* ловити.

• Інформативно Інформативно x 2
  13. Gala

Gala Well-Known Member

Що за акції?

14. Arapeta

Arapeta Well-Known Member

Зимою на Буковель24 була акція у готелі Буковель 4* (ті, що хатки) там у проживання входили сніданки, віп-прохід на підйомник, година безкоштовна у кіндер-клубі і нічні катання. Вийшло не так і дорого. Я дуже задоволена лишилася.

• Інформативно Інформативно x 5
  15. loveterapy

loveterapy Матуся-Анюсі

Круто,як упильнуєте там щось файне, то поділіться, будь ласка, з нами у темі відповідній)) якщо не забудете)

Надіслано від мого Mi A3, використовуючи Tapatalk

• Погоджуюся Погоджуюся x 2
  16. Arapeta

Arapeta Well-Known Member

Дівчата, ось ця акція і зараз є, так що дивіться.
    ТК буковель
    То в нас був лютий і нас 4 + 1 ліжко для меншої безкоштовне.
    Я передзвонила, перепитала чи все дійсне на сайті. Мені все підтвердили. Поселили в нижній резиденції, поруч кіндер-клуб, 2 підйомник і Сало з сніданками, за вікном співала Цибульська і ялини. Красота...

• Інформативно Інформативно x 1
  17. Samhayne

Samhayne Well-Known Member

Залишу ще тут відгук про готель Violetta в Славському.
    Було бажання втекти з Луцька на пару днів в Карпати, так як ми без машини, то мало бути відносно недалеко від Львова. На блабла карі далеко не доїдеш і поїз не кругом ходить. Їхали Луцьк-Львів блаблакар (замаскований бід легковушку бус), Львів-Славське поїзд Одеса Ужгород.
    VIOLETTA, Славське, Україна
    Дуже світла, чиста, комфортна та доглянута господа. Кругом усе дерев"яне. Ліжка широкі і матраси комфортні. Постіль чиста і білосніжна, рушники в комплекті і міняються регуляно, за потреби дадуть додаткові. До речі, якщо виникне необхідність свої речі теж можна попрати. В нашому номері був балкончик, в принципі там тільки 1-2 номери не мають балкону.
    Кухня оснащена усім необхідним. Є кавоварка і кава безкоштовна, є кулер з питною водою, є мультиварка, мікрохвильова піч. Є дві плити, так що навіть 5 хазяйкам на кухні не буде тісно. Класний посуд, який щовечора перемивається і дезинфікується в посудомийці. Зона столової наче в ресторані. На усьому першому поверсі тепла підлога.
    На вулиці є кілька бесідок з мангалами і 1 з піччю, куди можна поставити казан. Дрова теж безкоштовні. Є шатро з кальяном :). Господиня вже купила новий.
    Є дитячий майданчик і гойдалка, шезлонги і басейн по сезону :). Двір чистенький, газон стрижений. За парканом колиба в якій можна ловити форель, тут же її посмакувати запечену на грилі. Метрів за 200 є Козацький чан на травах. Теж дуже рекомендую.
    Найкраще, що є в цій господі, то її господиня - пані Аня, дуже добра, комунікабельна та гостинна жінка. Видно, що вона дуже турбується про комфорт та затишок своїх гостей. Завжди усміхнена, доброзичлива. Готова порадити та допомогти.
    Пані Аня нас безкоштовно завезла на підйомник Захар Беркут (а перед тим возила ще одну пару), назад таксі нам обійшлось в 120 грн. Так само безкоштовно завезла дівчат на поїзд, бо не схотіла, щоб вони мокли під дощем. А на сам кінець, ми вияснили, що вона їде до Львова у справах, я спитала, чи взяла б вона нас за гроші, звичайно. А вона завезла і ні копійки не взяла. Я реально була вражена і розчулена...
    З розваг ми собі з"їздили на Захар Беркут, сходили погуляти по горах, чан, і колиба з фореллю.
    П.С. В нас був тримісний номер, жило по факту 4. Платили 1000 за сутки. В номері холодильник, фен.

Останнє редагування: 17 Жовтень 2020
    • Інформативно Інформативно x 4
  18. Kewmr

Kewmr Active Member

Хтось їхав на протязі останніх 6 місяців дорогою Долина — Міжгір’я? Що там зараз робиться?

19. Shapokliak

Shapokliak Well-Known Member

Ми, коли планували поїздку на море влітку, користуватись відгуками в інтернеті, наприклад
    Состояние трассы Р-21 Долина Хуст отзывы | Автострада
    чи щось подібне. Часто там залишають відносно свіжі відгуки

20. MalvinkaLv

MalvinkaLv Well-Known Member

Куди можна зараз поїхати з дитиною на 2-3 дні не дуже далеко від Львова? Буковель і Закарпаття, задалеко, у Львівських Карпатах снігу майже нема...
    Кудись хочу, але от не можу придумати куди...щоб не сидіти в номері (бо так і вдома можна)... чим себе розважити при такій холодній дощовій погоді?
    Чи був хтось у Villa Grand у Східниці?
    Ще бачу Шепільська якісь зимові акції пропонує. Не була ще там, хтось відпочивав там взимку? Є щось цікаве поряд?