Ранній розвиток наших діток

Тема у розділі 'Немовлята', створена користувачем StarKa, 7 Квітень 2011.

  1. CaddyV

    CaddyV Well-Known Member

    Відповідь: Ранній розвиток наших діток

    [/COLOR]
    Власне саме то, потрібно тільки відчути саме ту золоту серединку.

    Не претендую на істину, але на мою думку нецікаво стає не тому, що зникає бажання вчитись, а тому що дитина прижодить в школу, батьки вважають - все можна трохи рослабитись, а дитина в школі якийсь період не почерпає нічого нового і бажання вчитись проходить. Стикнулись з таким в п'ятому класі - почав пропадати інтерес до улюбленої математики, бо програму вона вже знала - а предмет викладав директор який приділяв учням 15 хвилин часу на уроці, і все нічого нового, нічого цікавого. Вихід з ситуації знайшли, але якби не замітила і пропустила цей факт - плакала б наша математика.

    ---------- Додано в 09:13 ---------- Попередній допис був написаний в 09:10 ----------
     
  2. cjomcjomka

    cjomcjomka Content - fairy

    Відповідь: Ранній розвиток наших діток

    Знаєте, у всіх нас свій особистий досвід нашого дитинства і свої власні діти, про яких мама знає завжди краще за всіх інших.
    Я не кажу нікому "робіть як я", але зі своїми дітьми я впевнена, що чиню правильно. Я не вважаю своїх дітей геніями, але закривати очі на їхні обдарування не буду і завжди пропонуватиму шляхи розвитку цих обдарувань.
    Ні в якому разі не хочу "компенсувати дітьми свої власні незадоволені амбіції", яких нема, бо в мене цікаве життя, а кар'єра успішно продовжиться, коли на це прийде час.
    Я кажу, що всі діти різні, і мої наразі двоє вже дуже сильно відрізняються. Так, Дмитро піде до школи у 5.11, добре читаючим, знаючим додавання до 10, більше-менше до 10 тощо. Не тому, що його хтось заставляє і не тому, що хтось думає, що мус іти до школи у 6. А тому, що то його час. А дивлячись на Сергія, який доходить до віку, коли Дми вивчав алфавіт - які там букви, які там цифри. Подивимось на нього, побачимо, чого і коли він захоче.

    ---------- Додано в 13:20 ---------- Попередній допис був написаний в 13:03 ----------

    бачиш, у тебе в дитинстві було одне, у мене - інше. Маємо право не повторити помилок своїх батьків, правда?
     
  3. Margarett

    Margarett Well-Known Member

    Відповідь: Ранній розвиток наших діток

    Хотіла би також поділитись і своєю думкою щодо цього питання. Я вважаю, що батьки відіграють величезну роль у здобутті знаннь дітьми. Є звичайно самородки в тому житті, як в сторону + та і в сторону - та то не часте явище, переважно на успіх треба працювати. В основному, як на мене, закладка світогляду, розуміння речей яких не пояснюють в книжках, розуміння потрібного-непотрібного, важливого-неважливого ..... формування певної догматики відбувається в сім"ї - основний і найперший інститут у житті майбутньої дорослої людини. Вибачайте за конструктивізм. Щодо себе, це не дуже цікаво для вух, проте бажання вчитись і здобувати більшого у мене була завжди, хоча того мало. Але дякуючи мамі, яка над тим працювала від коли я себе пам"ятаю. Тому мені здається, зерно ніколи гарно не проросте, якщо йому не забезпечити належні умови і догляд. З того приводу навіть у церкві на проповіді є гарне казання.
     
  4. cjomcjomka

    cjomcjomka Content - fairy

    Відповідь: Ранній розвиток наших діток

    повторюсь трохи, щодо дописів вище.
    ми говорили про те, бувають чи не бувають такі діти, яким ранній розвиток потрібен. Я не знаю, чи когось зробить щасливим англ. у 2, але мене б зробила щасливою музика у 4. я була дитиною, якій необхідний ранній розвиток. Мої діти мають шматок моїх генів, тому на них і дивлюсь часом через свою призму і задовільняю потреби, а не заставляю.
     
  5. Margarett

    Margarett Well-Known Member

    Відповідь: Ранній розвиток наших діток

    І я про те. Ніяких нагнітань і заставлянь не має бути. Бо то відбиває усі бажання. Але як ви писали вище
    Просто щодо епістолярки у вас то гарніше вийшло ніж у мене. Я напевне трохи жорсткіша. Маю на увазі, що дидинка у рік (умовно) ніколи не відповість "МУ" на питання: "Як говорить коровка ?". Якщо батьки, мама ,,, цього її не навчать. Ото мені здається теж є розвиток маляти. Англійська - це все класно і дуже треба, але відчуття такту має бути. Той баланс, як на мене координується вдома. Не знаю, не маю досвіду виховання багатьох (в хорошому розумінні) дітей. Просто, як кожна людина розумію, що то всі діти зі своїми особливостями, а відповідно і підходи різні. Друга справа, що не всім родичам вдається щось розгледіти та ще й розвивати. Але те, що працювати потрібно з дітьми, однозначно. Це колись 100 % спрацює на них.
     
  6. ljalechka

    ljalechka Well-Known Member

    Відповідь: Ранній розвиток наших діток

    цілком згідна з цими словами:girl_yes2: Дивлячись на свою донечку, не прихвалюю, але бачу, що в ранньому віці їй подобається все, що пов"язане з наукою. Коли малечі виповнилось 3 рочки, їй подарували розвиваючий копм"ютер, і вона сама, по ньому вивчила алфавіт, якось підійшовши до нас, попросила, щоб ми її знання перевірили, звичайно були в легкому шоці, і приємно вражені. Таке саме і з анг-мови, вивчаєм її з 3 рочків( по методиці Хелен Дорон), результати хороші, а саме основне, малявка, встаючи кожного ранку питалась, коли вже та англійська. З математикою трішки складніше, наразі ще не вирішуємо якісь приклади, але без проблем, і помилок рахуєм до 100, я вже хвалилась у відповідній темі, читаєм по складах. Наше навчання відбувається у не вимушеній формі, і ніхто не примушує донечку до цього, їй це все подобається. Бавимся вдома в свою школу, маєм уроки, а після завершення кожного уроку, донечка отримує наклейку. Ось такий у нас ранній розвиток. Але в школу підем в 6.10:girl_yes2:
     
  7. Bree van deKamp

    Bree van deKamp Відчайдушна домогосподарка))

    Відповідь: Ранній розвиток наших діток

    Отож бо й воно-це ж теж розвиток. А щодо анг. мови, то добре якщо мама зає її і може час від часу щось навчити своє дитя, але я наприклад не знаю мов і то виходить моїй дитині теж не дано їх знати(маю наувазі без різних зайнять, поза домом).
    В своєї дитини на даний час бачу бажаня танцювати, то чому б не спробувати походити на танці. Я не кажу про щось супер професійне, я про саме примітивне, але то все в колективі. Діти краще себе поводять і швидше вчаться з чужими тьотями.
     
  8. Margarett

    Margarett Well-Known Member

    Відповідь: Ранній розвиток наших діток

    Та ви щось понаплутували. Не знаєте самі, то що не має вчилелів, чи садачків, шкіл ін. гуртків, закладів, де цього навчають? До чого тут це. Я теж не знаю фізики, то що моїй дитині на уроки фізики у школі не ходити ? Головне знаходити з цього вихід. А танці - це до речі теж не для всіх, це ж класно, що ваша дидинка має пластику, ото воно і є розвиток з допомогою батьків. Ніщо у навчанні не може бути примітивом, бо це самовдосконалення людини. Не подумайте нічого собистого - лише має думка.
     
  9. Lapatulya

    Lapatulya Well-Known Member

    Відповідь: Ранній розвиток наших діток

    Золоті слова:girl_yes: Я вважаю, що дитині треба пропонувати той чи інший вид розвивалки, а там, в подальшому, дитина має обирати подобається їй це чи ні.:girl_yes:
    Особисто про мене, то я взагалі нікуди не ходила, то і не маю ніяких захоплень, я не знаю,що мені подобається, бо ніде себе не пробувала, було захоплення, десь в років 6-7 гри на фортепіано, навіть пробувала підбирати на слух, і щось таки виходило, але на жаль батьки не вважали за потрібне віддати в музичну школу, так і моє захоплення залишилося мрією:girl_sad:
    Тому вважаю, що батьки в розвитку дитину відіграють, таки, не останню роль...
    Свою малечу, планую, з трьох рочків давати на плавання, малювання, можливо мови, а там побачимо як піде:girl_smile:
     
  10. Bree van deKamp

    Bree van deKamp Відчайдушна домогосподарка))

    Відповідь: Ранній розвиток наших діток

    Та то все є, але багато формулянок кажуть, що саме навчання в раньому віці(до школи) це забираня дитинства і повна фігня.
     
  11. Corena

    Corena Кулінарна муза 2013

    Відповідь: Ранній розвиток наших діток

    тут вже змішали все на купу...
    чомусь всі зосередженні на тому розвитку, який відбувається саме поза домом, за допомогою якоїсь цьоці, і за то гроші треба платити.
    фізичний розвиток, типу танців, чи плавання, то для мене дещо інше, ніж дошкільне навчання.
    і навіть якщо моя дитина нікуди не ходить, то не значить, що вона не розвивається.
    до слова, я не дуже вмію гратись з дитиною, типу в ляльки, чи дочки-матері, тому ми більше малюємо-читаємо-їсти варимо і просто гуляємо. але я дууууже хочу, щоб моя дитина вміла саме гратись, бо для багатьох знайомих дітей то проблема.
     
  12. Bree van deKamp

    Bree van deKamp Відчайдушна домогосподарка))

    Відповідь: Ранній розвиток наших діток

    Тоді ще раз поставлю питання яке мене цікавило з самого початку: чи ходять чиїсь діти на заняття з ранього розвитку? (анг.м, букви, цифри, малювання)
     
  13. ljalechka

    ljalechka Well-Known Member

    Відповідь: Ранній розвиток наших діток

    там, де ми ходим на нглійську ( Бейбі Клаб), є розвиваючі заняття для самих менших, бачила діток, які ледь вміють ходити, але вже ходять на ранній розвиток:girl_wink:
     
  14. Sera

    Sera Я хотіла не зовсім так. Та це те, що я хотіла.

    Відповідь: Ранній розвиток наших діток

    А зараз вам що заваджає спробувати?
     
  15. Krosha

    Krosha Well-Known Member

    Відповідь: Ранній розвиток наших діток

    Нам в кінці вересня буде рочок - то ми плануємо туди йти. На ранню англійську я щось не дуже хочу (не можу логічно того пояснити), а на українські розвиваючі, які там з 1 року, підемо обовязково.
    Вдома можна і потрібно з дитиною займатись (хоча я чесно кажучи не завжди встигаю приділити малій стільки часу, скільки хотілось би), але перебування в колективі - навіть якщо цей колектив вміє тільки повзати - теж добре буде розвивати дитину.
     
  16. Rosynka

    Rosynka Well-Known Member

    Відповідь: Ранній розвиток наших діток

    Та ну:) побачить корову та й скаже сама. То ж не тільки опосередковано можна світ сприймати :) Просто дитина відтворить так, як вона це бачить і розуміє, а не так, як хтось.
     
  17. Sera

    Sera Я хотіла не зовсім так. Та це те, що я хотіла.

    Відповідь: Ранній розвиток наших діток

    Можна. Ще й як. Тільки то не є заставляння в чистому вигладі. Дитина часто відчуває, що від неї хоче мама і щоб не ображати її, ведеться на мамині умови.
    В нас так з читанням вийшло. Я не дуже вмію грати з малим. Зате обожнюю читати. Він змалечку любив і те і те. Часто тягнув мені, що бачив і я йому то читала\розказувала. Та недавно я помітила, що він тягнеться до книжки в ті моменти, коли йому надоїдає гратися самому (хоч він і так ріідко бавиться сам, та все ж)). Я то якимось чудом відчула і одного разу кажу- а може підемо побавимося разом? Та він прям побіг від тих книжок)). Маю новий стимул таки навчитися гратися)).

    А на рахунок букв в півтора- два роки - то як з тим водінням за ручки до року.
    Можна ж на букву а сказати- то така гарна червона\чорна\велика буквочка з такими паличками. І все.
     
  18. Haidee

    Haidee Well-Known Member Команда форуму

    Відповідь: Ранній розвиток наших діток

    Скопіюю вам те, що писала одній форумлянці в приват.

    Можна на огірок сказати, що то така гарна зелена закарлючка, а помідор такий прикольний м"ячик, світлофор стовпчик з лямпочками (що ж таке лямпочка?) і ще маса всякого. В мене виникає природнє питання "для чого?". Щоб часом не травмувати несформовану дитячу психіку зайвою інформацією? Кольори, форми теж не радять нав"язувати до якогось там віку.
    Я тут читаю і в мене одна думка з того всього сформувалася: дитина ходить на ранні розвиваючі заняття через бажання і рішення батьків, але якщо вона нікуди не ходить - це теж бажання і рішення батьків. Просто різні батьки керуються різними мотивами, хтось хоче вчити дитину, хтось хоче їй щось показати-пропонувати, хтось хоче урізноманітнити дозвілля дитини, а хтось керується рекомендаціями психологів чи власним негативним досвідом.
    Ще раз напишу, бо вже десь писала: скільки себе пам"ятаю, хотіла і на музику, і плавання, і то, і інше. Але або можливості не було, або потреби не бачили. Дуже добре, то не завадило мені вчитися в школі, в універі, і зараз я продовжую щось вчити при першій нагоді, бо мені то подобається. Але з тою ж музикою, як бачу зараз фортепіано, так руки тягнуться щось заграти, а не вмію. Чому не йду вчитися зараз? Та бо елементарно треба час викроїти, і тренуватися постійно. То тільки здається, що в дорослому віці все-все можна надолужити. Хоча, якщо хтось з моїх дітей виявить інтерес до музики, певно буду вчитися разом з ним.
     
  19. natorella

    natorella Well-Known Member

    Відповідь: Ранній розвиток наших діток

    я згадала
    звідки в мене неприязнь до раннього розвитку
    коли саші був рочок, приїздила до львова, проводити курси для батьків одна не_львівська пані педагог(блаблаблапсихологблабла)
    багато говорила, розказувала...
    потім були практичні заняття
    суть - рвати зелений папір і клеїти його хаотично на синій
    саша дивився на то всьо, дивився, взяв кавалок зеленого паперу почав жувати
    пані йому:
    - нєєєт, бумагу нє надо жевать, єйо надо пальчкамі, смотрі, на клочкі рвать і клєіть на ету бумажку
    поки вона то показувала, сашка поповз кудись в куток собі шось бавитись

    оте ДИТИНА МАЄ КЛЕЇТИ БО В НАС ТАКЕ ЗАНЯТТЯ в мене як в якогонеякого педагога відбило б-я бажання ходити на розвивалки
     
  20. Мар'яся

    Мар'яся Moderator Команда форуму

    Відповідь: Ранній розвиток наших діток

    от по тій же ж причині і я не вважаю всякі розвивалки з чужими тьотями чимсь капець яким добрим, і вважаю, що я на рівні дитини дошкільного віку я й сама можу чудово позайматись (гучно сказано, бо то швидше побавитись-потовктись), підлаштовуючись під потреби дитини на даний момент. Ну і теоретично зараз він хоче малювати в 1 годині дня, завтра в 10 вечора, а потім пів року взагалі не захоче.
    Ну і щодо раннього розвитку в мене своє особисте бачення, яке щось мені не дуже в"яжеться з заняттями в групах. Для мене вивчення букв-цифр і т.д. це все кльово, але то більше побічний ефект, мені важливіше навчити дитину логічно мислити, шукати взаємозв"язки, причини і наслідки і вміти шукати різні шляхи вирішення проблем відповідно до віку і рівня розвитку конкретної дитини, враховуючи її бажання і потреби на даний момент.