Я собі для польотів купила Реню мультиплюс в наймешій тарі - якраз 100 мл. Вже 2 довших відпустки та баночка пережила, і купу коротких подорожей на вікенд. І ще більше половини розчину в ній є.
Плюсую. Завжди так вожу, жодних проблем не було. Благо зараз і у наших космо/ватсонс/мінісо з'явились набори баночок тревелсайзу і прозорі косметички на зіплоку.
Вина не лише у перенесенні рейсу, а й у Вони не бронювали готель, бо знали, що люди не вилетять вчасно. За таке треба ліцензії позбавляти назавжди. Це не форсмажор. Це важко назвати культурними словами. Співчуваю, що довелося з дітьми потрапити в таку неприємну ситуацію і зіпсувати своє враження про закордон ще й витрати зайві гроші на речі.
@Vika На скільки мені відомо, якщо вилетіли після 12 ночі, то вже можете вимагати відшкодування за цю добу. А тим більше, що і не поселили вчасно. То 100% Вам всім мають повернути оплату за добу. Турагент не пропонував допомогу? Деякі подають такі заявки самостійно. Окрім того, Ви понесли додаткові витрати через тривалу затримку з багажем. Інша справа, що документального підтвердження їм немає. Для прикладу, можете написати на форумі профільному, нехай турагенти порадять, якщо Ваш "не в курсі". Я би цю ситуацію так не залишила. Подала би скаргу Джоїн ап за неоплачену добу, АК за багаж і дуже "оперативну" його доставку. Не найкращий варіант(
Бритви безпечні типу жилетт чи разові біґ можна в ручну поклажу? Про манікюрні причандали знаю, що ні, обмежусь картонною пилочкою про всяк випадок.
На жаль, МАУ вже закрили цю програму( Моя знайома збирається на лікування пересадку нирки в Білорусію, не встигла скористатись програмою( Можливо, хтось чув про схожі програми або варіанти дешевого перельоту в Білорусію? Бажано зі Львова
Розкажіть мені, будь-ласка, хто достеменно знається на цьому питанні: Нова багажна політика WizzAir та RyanAir: яка різниця в ціні, якщо докуповувати велику ручну поклажу або реєстрований багаж не в момент купівлі авіа-квитка, а десь перед вильотом (наприклад, за день-два до вильоту)? Докупити в аеропорту, я так розумію, буде взагалі космос?
В аеропорту Львів поляки при мені оплачувати 25 євро (раянейр) за дитячу валізу, яка не влізла в "рамку" через коліщатка... А при реєстрації на рейс (починається за 48 годин) , то мені сайт пропонував послуги - за вибір місця 5Є , за пріоритетну посадку, за багаж і т.п., але я то ігнорила, то точно не памятаю. Але дешевше буде вибирати опції зразу при купівлі, тут написано: У Ryanair змінилися правила провезення ручного багажу - СЕГОДНЯ
Дякую, я розумію, що дешевше одразу, але в мене можлива така ситуація, що взагалі ніякого додаткового багажу не буде (крім малої ручної кладі), а може бути таке, що прям треба буде 20-кг валізу брати. Нас двоє, сегментіа перельоту буде теж мінімум 2, тобто якщо купити багаж зразу, то може таке бути, що за 4 багажних одиниці треба буде заплатити просто так. Умовно 25євро * 4 = 100 євро на вітер. А якщо, припустимо, мені вистачить однієї більшої валізи, то по необхідності докупиться багаж до одного квитка, і хай навіть то буде 35 євро, то помножити на 2 сегмента вийде 70 євро, а не 100. Тому мене і цікавить, як це прорахувати, тим більше після останніх нововведень райянів, що велика ручна кладь буде продаватися за гнучкою ціною - за тим же принципом, що і місця на борту. А той алгоритм вже ніяк не спрогнозуєш, компанія його тримає в строгому секреті
@Kroshka Enot щось я нічо не зрозуміла. там зараз та мала ручна поклажа ну дуже вже мала і крім неї більше нічого взяти не можна. Навіть жіночої мацьонької сумочки . 40х20х25 , не більше, про вагу нічого не написано. Якщо через сайт докупляти пріоритетну посадку і додаткову ручну поклажу (маленьку валізку до 10 кг), то буде коштувати 6Є в одну сторону, Якщо таку валізку здавати в багаж - 8Є в одну сторону. Валіза на 20 кг коштує 40Є, теж в одну сторону. Докупляти можна до того часу поки не здійснено чек-ін. буде тільки якщо при купівлі квитка відразу оплачуєш той додатковий багаж. Потім вже докупити можливість є тільки за 40Є.
Хтось літав Lauda Moution? Які враження? Ціни на квитки дуже приємні, а от відгуки дуже не однозначні - або дуже негативні, або дуже хороші.
це дочірня компанія Ryanair Я не літала, але на хлопський розум, стандарти мали б бути ідентичні. Тобто по суті це є повітряна маршрутка (крісла не розкладаються, салон по максимуму заповнений, відстань між сидіннями мала, цілий політ по проходу возять платну їжу-пиття-парфуми). Але, при правильному підході до планування подорожі можна зловити дужжже привабливу ціну, і особисто для мене багато разів економія була аргументом на користь перельоту з Ryanair (тим більше, для 2-х годинного рейсу ті незручності не дуже вже такі і незручності). А ще, мало хто знає, що флот компанії Ryanair - один з найновіших за віком серед усіх АК (бо ця компанія не може собі дозволити простої літаків через несправності, і все, що старше 3-рьох років, продає). А це - безпека. А відгуки різні, бо для когось найважливішим критерієм є ціна, а інші готові переплатити, але їм важливо, щоб спинка крісла розкладалася і була включена їжа і бухло на борту (умовно). Особисто в мене перед першим польотом не було ілюзій (я не очікувала за ту ціну комфорту бізнес-класу), тому для мене перельоти з лоукостерами по Європі - це хороший спосіб швидко пересуватися на далекі відстані за розумні гроші. Звісно, що в 5-ти годинний і більше рейс я б з ними не полетіла, але вони таких, здається, і не виконують.
зараз з Відня дуже багато привабливих цін, що найбільше тішить, Відень-Київ за 25 євро, а для подорожей по Європі можна і по 9 євро купити Якщо планувати поїздку на море, то навіть з багажем виходить значно дешевше.
Цікаво, чи крісла на бортах, які виконують цей політ, також не розкладаються? Летіла іншою АК 5 годин аірбасом а330 з дужжже комфортним сервісом на борту, все одно було важко ( але мені сидіння в airbus менш зручні ніж в boing) І летіли 7 годин супер-комфортним боінгом для далекомагістральних перельотів, теж з дуже високим рівнем сервісу на борту, і все одно було важко, дуже важко. Чесно, не уявляю собі переліт тривалістю довше 3-ьох годин з Ryanair