Wog планує найближчим часом до 300 збільшити кількість зарядних станцій для електромобілів на своїх заправках, тобто практично на кожній другій встановити. Підтримка від держави теж планується, Мінінфраструктури ще в грудні представило у Верховній Раді стратегію розвитку даної галузі з відповідними законопроектами по пільгових умовах для власників електромобілів. Так що рухаємось в правильному напрямку
Як я вас розумію))) Ще не маю посвідчення водія, але як тільки отримаю - десь до середини літа - теж відразу хочу своє авто на автоматі, і буду в Резі вже на ній вчитись.
Поки машина ремонтується, користуюся громадським транспортом. І направду шкода тих, мамів, що змушені їздити з дітьми в маршрутках, особливо, коли дитині 1-3 роки, та ще й візочком. Ото ледве залазять в переповнені автобуси, а потім годі вийти, бо "улюблені бабульки" окуповують весь простір біля дверей, та ще й буркають собі. Я вважаю, що коли йдеться про комфорт дитини, про ГТ вазагалі мови бути не може. Але, на жаль, реальність інша.
Дівчата, привіт! Чи є серед вас власниці, або колишні власниці автомобіля Smart? Хотілось би задати декілька запитань
Коли немає вибору - підійде і ГТ. Хоча наш не сильно пристосований для поїздок з дітьми. Один раз мала необережність проїхатися з малюком - це спонукало мене піти вчитись на права.
дякую, що відгукнулись . питань багато: - все, що продають через відомий сайт, дуже старе, за 3-4 тис. доларів, з шаленим пробігом, і мені здається, що вони на 99% були в ДТП. ну і пропозиція таких авто 1999-2001 шалена. звідси питання - якщо я куплю авто за 4 тис., чи не продам його через рік (коли навчуся їздити) за 1,5-2000$?. так, можна купити за 6-8 тис, але за такі гроші я куплю більше авто. - як взимку на ній їздити (по Львову в т.ч., + я живу в передмісті, там грунтова дорога) - який реальний розхід палива? бо чула, що 7 л по місту, і то не є аж так економно
Ми купували старе авто 2001 рік , свіжо пригнане з Німеччини . Те що авто могло бути в ДТП для Смарта не проблема , бо має "Сталевий несучий каркас однооб'ємного компонування, що представляє собою жорстку, міцну капсулу безпеки Tridion " і якщо пошкодити каркас то авто не підлягає ремонту . А якщо незначне ДТП то просто навішують нові пластикові деталі. Ремонт ходової не дорогий , до речі в машини хороший кліренс , я на Мікрі набагато частіше черкала дном. Треба дивитись на стан мотору і коробки. Донька цілу зиму від'їздила , ми живемо в Винниках то і дорога ніяка і підйоми не посипані. Так розхід 6-7 літрів по Львову і в постійних корках. Тут ніякої гарантії Вам не дасть . Ми купили авто за 20 тис , а через 6 років продали за 8 тис , при середній ціні на таке саму машину 10-12тис . І то навіть не продали а віддали в Планету-Авто , а Приват Банк заплатив кошти. Чому купили Смарт бо за 3 тис нічого толкового взагалі не має , жигулі і лайноси до уваги не брали. Треба було невеличке авто на автоматі за таку суму. З плюсів авто маленька юрка машинка , яку легко паркувати , не дорога в ремонті безпечніша від Жигулів є АБС , ЄСП , подушки безпеки все таки авто від Мерседеса. З мінусів всього 2 місця хоча для водія повно простору, дальше міста ніде не поїдеш , специфічна коробка я б сказала типу автомат. Мала автомат-коробку в Мікрі стару гідротрансформаторну хороша надійна , мала "мокру "DSG в Пассаті ідеальна чутлива (хіба що в ремонті дорога) . В Смарті роботизована механіка треба було звикнути до неї не завжди вчасно переключає (хоча є і ручний режим) , машина відкочується на підйомі , але спробувавши після цього механіку думаєш то "фігня " лиш би не 3 педалі. Якщо у Вас є потреба купити не велике авто і маєте лише 3 тис , то купуйте . Якщо є більша сума 6-8 тис . то беріть щось більше і краще , єдине якщо початківець то краще брати в кузові хетчбек . Бо великим седаном навіть з парктроніками початківцю не просто паркуватись. Забула написати користуємось авто вже майже 3 роки , останній рік щоденно.
Я колись теж планувала купувати сиарт. Дякую Богу, що не взяла, в результаті. Я дуже розчарувалась, коли почала дивитись їх вживу. Ті, що були більш менш норм, коштували дуже дорого. В результаті купила сітроен с3, супер машинка. На правах реклами, хочу продавати
@Kayla, теж всталю своїх 5 копійок. Якщо розраховувати приблизно на 5 тис, то можна купити Пежо 107/Сітроен С1/Тойота Айго (мотор у всіх однаковий). Розхід на автоматі по місту 6,3. Прохідність залежить ще від типу шин, чоловік при купівлі не мав вибору, то купив резину для європейських доріг, я трохи шліфувала, а цього року передні колеса змінили на малюнок, який "гребе" по снігу, то без проблем виїжджала, живемо за містом. Для жінки на перший час - це ідеальний варіант.
Я якраз на такому і вчилася і паркувалася і все ок було. Мабуть, це залежить як себе налаштувати. Пригадую, що коли вчилася їздити, мені ну дуже важко давалася та механіка. Після кожної їзди я казала, що куплю собі тільки автомат. Тато сміявся. В результаті прекрасно навчилася їздити на механіці і навіть не думаю про автомат. Так само як і навчилася їзити великим седаном і гарно паркуватися. Потім був Рено Трафік та Фолксваген Кадді (машини не мої були, їздила недовго, але ж їздила). Тому маленька машина на автоматі для початківців - це радше стереотипи якісь.
Мені Кадді дуже комфортний. Висота компенсує довжину, все видно добре. Але вчилася на низькому седані в автошколі (Нісан Альмера Класік), то це для мене була жесть. Друге авто в сім'ї хочу Фабію або Фієсту, для різноманітності)
То добре ,що навчились їздити на механіці і паркуватись величезним 5 метровим седаном ! Але таких жінок меншість , більшість погано паркуються навіть маленьким авто ( достатньо подивитись на любу парковку біля ТЦ). Я вчилась на механіці і їздила на ній спочатку , потім довгий час не їздила і сіла за автомат пройшло декілька років , і механіка виявилась таким дискомфортом що жах. ДЛЯ МЕНЕ після хорошого автомату їзда на механіці , то як прати постіль в руках після пральки-автомат можна ,але на що? Я рекомендувала форумлянці не велике авто , бо зрозуміла що є малий бюджет для покупки . Якщо в людини є фінанси для покупки Ленд Крузера ,то навряд чи вона буде розглядати Смарт.
Погоджуюсь. Мій чоловік все життя їздив на механіці, каже, що зараз би брав тільки автомат, бо вони ідеально працюють, не треба напрягатись. Та й знайти нову машину зараз на механіці не просто)))) не дарма, вони втрачають актуальність.
А мені він був дуже жорсткий якийсь. Мінімально кидаєш щеплення і машина глохне. На Трафіку ж можеш хоч з другої рушати, не захлоне ) Мій теперішній Фіат теж дуже м"який в тому плані, ніколи не глохне.
Хм...я б так не сказала. Це взагалі якась дискримінація. Історично так скалалося, що жінки водять рідше, ніж чоловіки, але це не означає, що задатків в нас менше і ми не можемо чогось робити так як вони. Думаю, якщо налаштуєш себе на те, що зможеш і відшліфувати навички, то все вийде. Ну але тут кожний сам для себе обирає, з чого починати)
Я чомусь власне з "м'якими" машинками не дружу. Нісан був м'який, я екзамен в мрео завалила двічі просто через те, що глохла на ньому. При тому маневри робила цілком без помилок. На нашому Кадді я взагалі маю дуже постаратися, щоб заглохнути. Короч люблю його в дії дуже, але хочу щось красіве
Для чого мені велика 5-метрова, седан? для чого мені механіка? для чого великий розхід палива? мені треба возити свою 1 дупу на роботу і назад, максимум - дитина збоку або торба з супермаркету. нащо мені ускладнювати собі життя? Бюджет обмежений. дивилася на ті варіанти, окрім Тойоти. за таку ціну нема авто (5 тис.доларів) Дівчата, дякую всім, хто відгукнувся, за коментарі. Ще таке тупе питання: я не вмію їздити і правил не знаю. Їздила тільки на майданчиках. Чи є сенс зараз йти в автошколу, а навесні купити машину? Чи я все забуду? І як ви вчили правила? Брали ПДР і тупо зубарили?