Мандри

Відгуки про авіакомпанії, турфірми, екскурсії, готелі тощо

Posted by galagala on 31 Липень 2013 відповідей - 632
  1. OlgaSoroka

    OlgaSoroka Well-Known Member

    То ви робите наклеп ? Вам не соромно? Маэте скрын, де я чытко пишу: підбів коштує 500 грн. якщо будете бронюватись-то ця сума увійде до вартості туру. Думаю, вже ні у кого не буде питань після вашого НАКЛЕПУ.
     

    Вкладення:

    • скрін.jpg
      скрін.jpg
      Розмір файлу:
      66,9 КБ
      Переглядів:
      151
    • Інформативно Інформативно x 1
  2. Thebestnata

    Thebestnata Well-Known Member

    Який наклеп? Ви ж самі от кинули скрін, де пише, що консультація, підбір туру 500 грн.!
    Буде у вартості пораховано на 500 грн більше. ( Так я зрозуміла з того, що ви написали і тоді і зараз).
    Хамити зараз почали Ви.
    І чи вам не соромно за таке відношення до клієнта?
     
    • Співчуваю Співчуваю x 1
  3. OlgaSoroka

    OlgaSoroka Well-Known Member

    Гарного дня!
     
  4. Thebestnata

    Thebestnata Well-Known Member

    Так розумію роботою турфірми (будь-якою турфірми) можна бути або задоволеною , або тихенько мовчати. Бо працівники типу в культурній формі ( хоч насправді ж видно, що це не так) пошлють куди подалі.
    Ну і дякую за "чуйність, турботливість і індивідуальний підхід". Хай кожен робить свої висновки з того всього,є скріни, які все підтверджують.
    Хоч починалося все з того, що я просто запитала тут, чи всі фірми беруть додаткову оплату за консультацію.) А потім понеслися приклади про юристів, стоматологів, які безкоштовно не дають теж консультацій.
    Працівники турфірм ( всі, вже не конкретно звертаюся) будьте ввічливі , культурні з клієнтами. Головне правило, що клієнт завжди правий має працювати. А то тепер страшно десь йти шукати тур, то ж не знати, з якої ноги в той день встане працівник)
     
    Останнє редагування: 1 Липень 2019
  5. Dominika

    Dominika Well-Known Member

    Напевно непорозуміння було б меншим, якби написали "у випадку бронювання, сума буде вирахувана(відмінусується) з вартості туру". А так справді можна потрактувати, що 500 грн увійдуть до вартості туру, тобто будуть додані. Ну і так, вивалювання приватної переписки назагал честі не робить. Особливо якщо взяти до уваги, що Наталя нікого ні в чому не звинувачувала. А лиш спитала у форумлянок чи то є звиклою практикою.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 10
    • Подобається Подобається x 2
  6. exmargarytka

    exmargarytka мрійниця зі стажем

    @Thebestnata співчуваю вам.Минулого року я взагалі бронювала у людини з іншого міста,все онлайн,у вайбері.По телефону вперше зідзвонилися,коли я вже гроші проплачувала.Документи теж всі мені прислала електронкою.
    Не розумію оцих обов'язкових візитів в офіс.Якщо є довіряю цій турагенції,то в наш час комп'ютерних технологій возитися через ціле місто,та ще й з малою дитиною,вважаю даремною тратою часу.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 11
  7. Almariel

    Almariel Well-Known Member

    Наталю, я за вас. Я теж так зрозуміла, що вартість туру буде на 500грн більша, хоча й розумію абсурдність ситуації. Коротше, вважаю, що агентам треба краще пояснювати хто-кому-за що доплачує.
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. fiesta

    fiesta Well-Known Member

    За таким принципом і продавець в магазині за примірку одягу може брати 500 грн - типу «я ж дала поміряти, підібрала образ... А ви в інший магазин підете...»
    --- дописи об"єднано, 1 Липень 2019 ---
    Я теж телефоном в турфірми зверталась і про різні країни питала.
    Я давала вимоги і цінові межі. А мені - по кілька готелів, щоб я в неті про них почилатала.
    ( до речі, тільки в ОтіТур сказали мені «приїжджайте в офіс з паспортом - підберем вам»...)
     
    • Подобається Подобається x 3
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
  9. сніжна

    сніжна Кішка, яка "сама по собі"



    --- дописи об"єднано, 2 Липень 2019 ---
     
    Останнє редагування: 2 Липень 2019
    • Подобається Подобається x 4
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  10. teamviewer

    teamviewer New Member

    То тактика з продажів.
    Коли ви вже на місці з паспортами, більшість людей уже таки забронює одразу а не піде щоб ще раз приходити - я ще подумаю-пораджусь і т.д.
    А ще різні "психологічні хитрощі" діють - "дівчата беремо, бо то лише зараз така ціна, завтра туроператор може підняти ціни, мало місць на рейсі, розкупляють" і т.д. І людина в цейнтноті бере.
    Чули певно різні історії, як купують непотрібну посуду по 1000 гр і т.д.
    А якщо давати інфу по інтернету - людина може глянути в кого нижча ціна, замовити в іншого агента, відповідно ОтіТур залишиться без своєї комісії. Ну І психологія не подіє.

    --- дописи об"єднано, 2 Липень 2019 ---
    Ну звичайно що буде черга (поки що буде, якщо не зміните свого ставлення до клієнта).
    Поки ви одному клієнту пів години розказуєте і показуєте картинки (він думає) і бронюєте, в цей час інші "щасливчики" які приїхали через пів міста сидять з паспортами і чекають своєї черги.
    --- дописи об"єднано, 2 Липень 2019 ---
    А навіщо ще раз тоді звертаєтесь?
    Турагентів в місті сотні.

    Можна і самому підібрати-забронювати, без візиту в агенцію
    Авіа тури
     
    Останнє редагування: 2 Липень 2019
    • Співчуваю Співчуваю x 1
  11. Thebestnata

    Thebestnata Well-Known Member

    Після повернення з будь-якої поїздки , мені всі турагенти ( в яких бронювали тур) завжди самі дзвонили, щоб спитати, як ми відпочили, чи є якісь зауваження, нюанси, чи шось було не так, чи сподобався готель і т.д. Ну дзвонили всі , крім Оті-тур) З ними їздили два роки тому. Тоді готель вибирали на місці, в офісі. Але довго не могли там вибрати, дорогий готель не могли собі дозволити, то в результаті запропонували нам варіант Фортуна. Типу коли нічого не знаєш, крім міста відпочинку) Ну вийшло так, як я і підозрювала, що нам дали найдешевший готель з низьким рейтингом, який був у списку можливих. Але самі знали на що йдемо, то притензій нема, хоч фортуна вийшла очікувана;)) В Оті-тур ж так напевно не знали в якому ми готелі були, їм було або нецікаво, або так багато клієнтів, що вони не дзвонять до всіх туристів, щоб спитати, як хто відпочив. Це звісно дрібниця і не основне правило, але чомусь інші цікавилися. Чому звернулася ще раз? Не знаю, згадала про них. Більше через те, що тут на форумі багато бронюють і їздять через них. Знала, де їх офіс, щоб в разі підбору поїхати. Чоловік вже вчора готовий був вибігати з хати, щоб їхати. Але запитала ще про інші варіанти готелів, чим спровокувала оте все.)) То може і добре, якщо там величезні черги з туристів, нам би з дитиною важко було б в тих чергах) Купимо в інших турагентів.
    Ну і ще згадую в ті часи, коли я не знала про сайти Топхотел, Букінг, де можна почитати відгуки, то ходили по декілька разів на турфірми ( різні). Бувало, що приходили, там нам пропонували готелі, ціни, ми обговорювали все і йшли додому ( бо паспорти і гроші з собою не носили). Потім могли ще в іншу фірму піти ( і як то ми посміли?!;)
    Це я до того, що не гарантія, якщо турист прийде в офіс, то він тут же купить тур.
    Зараз я з дому багато чого роблю ( купую одяг, товари), і відповідно читаю відгуки про все і всіх. То якщо можна вдома вибрати, прочитати про готель, фірму, підібрати через переписку - то нічого страшного в цьому не бачу.Ще й тим більше, якщо хочемо їхати на відпочинок з дитиною, то більш ретельно треба вибирати. От тому я і хотіла декілька варіантів.
    Наклеп я не робила, в чому мене звинуватили.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 5
    • Подобається Подобається x 3
  12. Thebestnata

    Thebestnata Well-Known Member

     
    • Співчуваю Співчуваю x 4
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
    • Корисно Корисно x 1
  13. Apelsynka

    Apelsynka Well-Known Member



    А щодо турагенцій, я ніколи не купую там де мені щось до кінця не ясно, де мене агітують якомога швидше прийняти рішення, бо якраз в такому поспіху часто можна вибрати зовсім не те, що потрібно. Тому теж люблю обговорювати вибір поїздки у переписці, бо так можна ретельно і спокійно все обдумати, порівняти пропозиції різних турагенств і вибрати те, що справді найбільше підходить.
     
    Останнє редагування: 2 Липень 2019
    • Подобається Подобається x 2
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  14. Almariel

    Almariel Well-Known Member

    Отак начитаєшся в вкотре переконуєшся, що еір-бі-ен-бі наше все в нема чого годувати цих всіх посередників.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
    • Подобається Подобається x 1
    • Зе бест! Зе бест! x 1
  15. VERO

    VERO Well-Known Member

    @Almariel Пакетники вигідніше купляти в турагенствах. Самостійно спланований такий же відпочинок коштує дорожче і проблем більше. Хороші ТА постійно на зв'язку, консультують, інформують, бронюють миттєво і у вихідні дні, допомагають у форс- мажорних ситуаціях...
    В нас одного разу зняли рейс і перенесли на наступний день в період відпочинку. Нас про це повідомили завчасно. Хоча більшість туристів довідалися вже коли шукали інфу по вильоту.
    Свекруха летіла вперше весною (в 70років!!!). Рейс затримали суттєво. Поламався буквально за кілька годин до вильоту і чекали на запчастину. Виліт переносили безперервно. Інформацію роздобути було важко. Наша ТА була на зв'язку постійно і тримала в курсі подій. Навіть домовилася про ануляцію без штрафів. Але туристи вирішили летіти з врахуванням компенсації за втрачений час відпочинку. Тому хороший ТА часом дуже допомагає) Компенсацію отримали.
     
  16. сніжна

    сніжна Кішка, яка "сама по собі"

     
    • Інформативно Інформативно x 1
  17. iracaryk

    iracaryk Active Member

    Розбавлю трішки тут напругу) Дякую за підказки щодо перевезення рідин у літаку-з цим все було добре,станок одноразовий теж ок,крем для гоління-норм.,а от проблема виникла з дитячим пістолетом.Не дозволили взяти-малий влаштував істерику-казав не полетить-довелось пообіцяти інший((Візьміть до уваги,хто з дітьми летить.
    І ще не знаю чи нам так "пощастило",чи це закономірність авіакомпанії-затримка рейсу і туди і назад була близько 2годин.Пояснили поганими погодними умовами-ну в Кракові дійсно була буря-поламані гілки на дорогах були присутні.
     
    • Корисно Корисно x 1
  18. Kayla

    Kayla Well-Known Member

    Привіт, хочу підтримати @Thebestnata . Єдине, з чим не згідна і мушу визнати, чітко було написано, 500 грн. - це сума, яка буде входити у вартість туру ЗА УМОВИ БРОНЮВАННЯ. Тут з @Olga Soroka у вас виникло непорозуміння, але якби Оля мала час і бажання краще сформулювати, його би не було.

    Як тут писали, це "просто тактика продажів". Це рагулізм, вибачте. Я 4 рази бронювала Туреччину, 1 раз Європу, 1 раз Єгипет і 1 раз Туніс. В еру банального телефонного мобільного звязку, не кажу вже про месенджери, ВСІ питання вирішуються навідстані. Скільки я разів "парила мозок" своєму турагенту. Може Туреччина, або Туніс, або Єгипет, або не знаю, а може, в Єгипті в червні жарко, а може Європа, а може на Пасху, в може з Києва, а поміняєм дати, а коліжанка хоче зі мною. Чесно, я би вже сама на місці моєї турагентки, мене послала.
    Всі лінки (пропоновані варіанти) я читала через месенджер у Фейсбуці. Мені треба було час на почитати відгуки. Ні про яке "приходьте з паспортом в офіс" не було мови. Я, і думаю, більшість, не готові приймати рішення в умовах цейтноту.
    Ну і про 500 грн. Відколи почали брати гроші законсультацію? ТА не заробляє на консультаціях, а на продажах турів. Вже би не позорилися, чесно. Не маєте часу - не ведіть теми на форумах, або добирайте персонал на Customer Support. І як писала власниця агенції про "ексклюзивні знання", перепрошую, але до Вас звернулися за банальним Єгиптом, а не по експедицію в Андорру.
    До речі, питання хто туроператор, Ольгу чомусь дуже дратує, вона ніколи не відповідає.

    І до речі, Otitour - то є локальна, не мережева агенція, тому в умовах високої конкуренції мала би дбати за репутацію і враховувати ризики.
    Львів - то село :).
     
    • Подобається Подобається x 9
    • Погоджуюся Погоджуюся x 6
    • Зе бест! Зе бест! x 2
  19. Hermi

    Hermi Well-Known Member

    якщо не полінитись і мати час, то можна самому знайти готель і транспорт в рази дешевше. Але це потрібно постійно моніторити, читати відгуки і не кидатись на найдешевше. В мене подружка вже 4 роки так відпочиває, цього року і я спробувала, в серпні побачимо.
    Мала один раз справу з Поїхали з нами, якщо чесно не до кінця зрозуміла їхньої ролі в підборі туру. Всі варіанти, що вони мені запропонували не сподобались, потім я вдома знайшла готель і запитала чи можна купити, вони лише організували доїзд (але я тоді потратила більше нервів з тим доїздом, краще б сама шукала ще і транспорт).
    --- дописи об"єднано, 4 Липень 2019 ---
    залежно який напрямок. З Болгарією перевірила - виходить в одну ціну. Зараз замовила Іспанію - поки що зекономила близько 800 євро (це вже з дорогою (і приліт не у вечері, а зранку).
    Дивилась на узбережжя Індійського океану, по блогах виглядає дешеве, але ще дешевих квитків не бачила.
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Інформативно Інформативно x 1
  20. сніжна

    сніжна Кішка, яка "сама по собі"

    З одно сторони я розумію, що агентів не влаштовує, коли ти витрачаєш свій час на пошук і консультації, але клієнт потім продзвонює кілька агенств і обирає собі там, де йому дешевше. З другої сторони - це робочий час (!) агентів, а не клінт забирає у нього приватний час. Зрештою, хто не хоче консультувати в приватний час, просто каже: звертайтеся з 9 до 18 і адьйос. Хоча не знаю жодного свого знайомого ТА, який би так сказав :). По-третє: інформаційно-консультаційні послуги ТА вже включені у вартість туру теж. Тому мова про те, що "бронюєте у нас- це вже включено", а не бронюєте- оплатіть за консультацію - це право ТА, але чи багато клієнтів тоді у нього втримається. По-четверте: у агенціях, в тому числі і вищезгаданій, окрім власників рацюють рядові менеджери по туризму. І посадова інструкція такого менеджера передбачає інформаційно-консультаційні послуги ЗАГАЛОМ. А не в залежності від "бронюєте-не-бронюєте". ПРо "ексклюзивність знань" - ну то ніхто не боронить зробити так як роблять інші заклади у сфері послуг, наприклад, салони краси: стрижка у майстра "стільки-то", стрижка у майстра "енного класу" - інший прейскурант. Не факт, що той "екстрамайстер вищого класу" надасть кращу послугу, ніж рядовий, але має право оцінити свої "вкладення" у навчання і підвищення кваліфікації.І в заключення: так, ніхто не забороняє встановлювати окремо оплату за консультацйні послуги. Але тоді, по справедливості, треба встановити ціну і за те, що йдеш у магазин за одягом, переміряєш сто варіантів і не купиш жоден :). За те, що коли людина просто звертається за рядовою консультацією, на яку інколи теж витрачаєш і день чи вечір свого часу ( бо треба вивчити матеріал)- теж ставити до відома : "утром деньги- вечером стулья". Хоча, повторююся, не заборонено це. Але особисто я до такого ТА не звернуся. Це не є аж настільки ексклюзивні послуги, щоб при бажанні не сісти, не витратити свій вже час і підібрати самостійно. Тим більше, що з року в рік змінюється менеджемент готелів, змінюються умови. Те, що бачив в тому ж рекламику ТА рік назад, уже може не відповідати дійсності цьогоріч і т.д.
    --- дописи об"єднано, 5 Липень 2019 ---
     
    • Подобається Подобається x 5