Чорний список (2)

Тема у розділі 'Ой у Львові на базарі', створена користувачем Іспанка, 12 Квітень 2015.

  1. Іспанка

    Іспанка Super_lovely Moderator Команда форуму

    Продовження теми. Початок http://posydenky.lvivport.com/threads/chornij-spisok.40812/
    *****************************************************************************
     
    • Не погоджуюся Не погоджуюся x 1
  2. Sera

    Sera Я хотіла не зовсім так. Та це те, що я хотіла.

    Мені там без питань продали товар по ціні на поличці, а не на касі. Мо то зміна така була чи що.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. mashka

    mashka Well-Known Member

    Додаю Ремсервіс Київ на пр Перемоги (ремонт побутової техніки), майстер зауважив, що якби його частіше викликали і розраховуватися натурою, то пралька б працювала без проблем.
     
    • Інформативно Інформативно x 2
  4. syxivska

    syxivska Well-Known Member

    Сихів,верхній шувар.Вчора купляла сметану у "будці" фермерське молоко,що навпроти родин.ковбаски.Пані продавщиця мене запевнила що сметана свіжа,ще й завбачливо завязала кульочок.Сказати що сметана не першої свіжості--нічого не сказати:girl_impossible:.Відпадала жовтими кусками,ну як масло що звурдилося.Минулого року купила в них прокисше молоко.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
    • Інформативно Інформативно x 2
    • Корисно Корисно x 1
  5. Materynka

    Materynka Well-Known Member

    А на пачці який термін був?
     
  6. syxivska

    syxivska Well-Known Member

    Це просто пластикова ємність,без будь-яких позначень.Віднесу ту"сметану"назад.Не сподівалася такої наглості.
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. Materynka

    Materynka Well-Known Member

    Там нема жодних етикеток? Я би взагалі таке не купляла. Якщо навіть на етикетках пишуть що хочуть, то в ємність без нічого можна напхати все що завгодно
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 3
  8. Materynka

    Materynka Well-Known Member

    Довго вагалась чи писати чи ні, але все ж напишу. Не сподобалось мені обслуговування в Lady Land. Купувала там фарбу до волосся вперше і востаннє. Питаю ціну- відповідь 148 грн. Фарба і ще окисник. Фарби велика упаковка і її вистачає на 2 рази. Я: окисника теж на 2 рази? Продавець: Так. Йду розраховуватись. Ціна виявляється більшою, бо озвучено було лише як виявилося ціну фарби, без окисника. Думаю, ну добре може не так зрозуміла. Далі йде пояснення по користуванню: Даєте половину фарби і більше ніж половину окисника:scratch_one-s_head: Я: Ви ж казали, що його вистачить на 2 рази, виходить не вистачить? Продавець тоді: Давайте я дам вам інший 2 баночки якраз на 2 рази. Ну я погодилася. Купила. По факту окисник виявився ще й російським Естелем.:uanew:Якось неприємно після того візиту:hi:
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 4
    • Подобається Подобається x 3
    • Інформативно Інформативно x 3
  9. Яська Березнева

    Яська Березнева Well-Known Member

    Чорний список, не чорний, але мені було трошки неприємно.
    Отже, магазин-гуртівня канцтоварів А+, вул. Кульпарківська 125. Вибираємо Яні до школи рюкзак. Хочеться щось більш-менш якісне, щоб дитина носила хоча б два-три роки. Оскільки всі хвалять Kite, то вибрали ми на сайті рюкзак і місце у Львові, де такий продають, щоб подивитися-помацати-поміряти. Приїхали, знайшли його, і перший упс: на сайті ціна одна, а в магазині на 63 грн. вища. По безготівковому розрахунку оплатити неможливо, хоча на сайті вказано, що можливо. Вказана на сайті також і електронна пошта, вчора вранці я надіслала лист-запитання, чи є в наявності така модель і яка точна ціна, відповіді так і не отримала (а я так втішилася, що не треба буде їхати у спеку через пів-Львова, а можна отримати відповідь електронкою...). Банкомата чоловік так і не знайшов поблизу, та й Яні той рюкзак виявився аж надто великим і громіздким, а натомість ідеально підійшла і дуже сподобалася інша модель, трошки дорожча. То ж від купівлі рюкзака ми були змушені в той день відмовитися. Натомість я захотіла купити ручку і стержень до неї. Коли продавці почули, що ми не будемо купувати рюкзак, а тільки ручку, їх аж перекосило, хоча до того весело щебетали, зокрема, і про те, що от дитина міряє рюкзак по футболці і він великий, а якщо одягне шкільний жакет, відразу зменшиться...:girl_crazy: Одна мала такий вираз обличчя, ніби з"їла цілий лимон. Коли я уточнювала ціну ручки, так мені і не відповіла, мовчки швирнула її на прилавок, ледве видусила з себе, що стержні є тільки фіолетові, поводила себе так, ніби я невідомо що роблю і невідомо що від неї хочу... Коротше, асортимент чудовий, але ставлення на двійку.
     
    Останнє редагування: 6 Червень 2015
    • Інформативно Інформативно x 9
    • Подобається Подобається x 5
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
    • Корисно Корисно x 1
  10. сніжна

    сніжна Кішка, яка "сама по собі"

    мені також. Але уточню: в тому, що в "Інтерсіті" на Сихові. В "Магнусі" здійснювала покупки 2-чі, то там -більш-менш. А от від відвідин сихівського- негативні враження ( тут теж була спроба купити фарбу)
     
    • Інформативно Інформативно x 1
    • Корисно Корисно x 1
  11. Apelsynka

    Apelsynka Well-Known Member

    І знову Київстар:girl_feminist::girl_mad::girl_nea:дістали вже своїми примусовими змінами не на користь своїх абонентів. Мало того, що тарифний план подорожчав на 10 грн, так ті сволочі ще й тепер інтернет обмежили, хоч за моїм ТП в мене безлімітний, але вони і тут викрутились. Придумали мулю з швидкими і повільними мб, тіпа пів дня нате вам швидкий інтернет, а пів дня ждітє.............То вони так хитро намагаються всіх на 3 G перевести. Раніше я була більш менш задоволена київстаром, але з кожним роком вони все більше чхають на своїх абонентів. Коротше кажучи бачу треба придивлятися до інших операторів:girl_emo:
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 8
    • Подобається Подобається x 2
    • Зе бест! Зе бест! x 1
    • Корисно Корисно x 1
  12. ANANASIK

    ANANASIK Well-Known Member

    І я плююся на той Київстар:ireful1:але міняти оператора не дуже виходить, бо всі знайомі на ньому:girl_sad:
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
  13. сніжна

    сніжна Кішка, яка "сама по собі"

    значицця так: остання моя покупка і тут розчарувала. Ситуація: зайшла туди за окисником для однієї професійної безаміачної фарби. Оригінального не виявилося. Але дівчинка -продавець запропонувала "універсальний" і запевнила, що він підійде. Що в результаті: після змішування з окисником фарба перетворилася на рідкий компот. Профарбування- відповідне ( місцями). Ітак: 145 грн окисник ( ще 2\3 залишилося) і 180 грн фарби- просто " в трубу".
     
    • Інформативно Інформативно x 2
    • Подобається Подобається x 1
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
    • Корисно Корисно x 1
  14. Supernatural

    Supernatural Well-Known Member

    Заношу в цей список "Єврочистку" на Франка, 61:girl_devil:. По-перше, коли не зайду, там така мадам не прийомці сидить, що вважає себе "дуже важливою особою":girl_haha: Усім вигдлядом це дає зрозуміти:girl_smile:. Та то таке - в кожного свій стиль поведінки. Але от недавно занесли туди пару речей, речі цінні, улюблені. Я їй кажу "отут прочитала що це не можна прати, але я дещо вже так відіпрала", і то все культурно, просто щоб пояснити що до чого:girl_smile:. На що мені було строго сказано "Що ви мне рассказиваете? Я вам сама многое могу рассказать много интересного о вещах, что и к чему, больше чем на етикетках". Ну ладно, проїхали, але далі без черги приймає пальто в якогось мужичка, бо "он наш постоянний клиент, а ви подождите":d23:. Знов чеакю (і то нічого що у мене всього пара речей:girl_crazy:). Потім показую, що на платті написано "чистити тільки в хімчистці", є плями від дезодоранту. Найважливіше мені було здати саме це плаття, бо не хотіла його вдома зіпсувати понесла за правилами в хімчистку. На що "мадам" сказала: "Предупреждаю, что пятна от пота или дезодоранта имеют много солей, и когда ми стираем, то ткань может обесцветиться в етих местах. Ответственности ми не несем. Сдавать будете? Но лучше не сдавайте":girl_impossible: От не думала що в такій "крутій" хімчистці не справляться з елементарним завданням!:crazy: Ризикувати не стала і плаття не здала:girl_yes2:. Виписали мені квитанцію. В день коли зазначено зайшла, бо думала що маю кульок великий ї заберу, все було готово, але я кулька не мала і сказала що заберу через вихідні. Ну і через вихідні туди заходила мама, каже що речі "мадам" віддала, але була дуже незадоволена що я так довго не забираю речей "да, она приходила, что-то наговорила, я ничего не поняла":girl_haha:. І то нічого, що тоді нікого не було, і я чітко пояснила що заберу свої речі через вихідні, і вона погодилась:girl_smile:
    До речі, родичі туди нераз здавали білизну - так що разу коли забирають, то або чогось не має, або чужі чечі, і потім доводиться туди йти щоб вони все знайшли і поміняли чуже на своє:girl_crazy:. Не знаю, чи то поширено у пральнях, бо я білизну вдома в машинці перу, але не думаю що це так має бути. І ще: плаття, яке не хотіли приймати, я чудово вдома випрала з шампунем, все відіпралось без жодних проблем:girl_smile:. Ще й гроші зекономила)) Так що туди більше не піду, і іншим не раджу:girl_yes2:.
    Там ще є всередині взуттєва майстерня, так майте на увазі, що ціни в того майстра дуже завищені, і він нераз не зовсім коректно обговорював клієнтів, після того як вони пішли, наприклад жінка здавала при мені якісь шкіряні босоіжки, казала що дорогі, вона їх береже, а як вона пішла майстер видав: "Ета ... думаєт что у нее "елитная" обувь)) Да я такую х..ню видел за копейки, во люди лохи", і в тому роді:girl_crazy:. Може ремонтує він і непогано, ще й називається "Ідеальний ремонт взуття", не знаю, але ціни там завищені, тому майте на увазі. От і коли в нас стануть реально поважати клієнта, як за кордоном, а то іноді таке враження що тебе за твої ж гроші ще й милість роблять, що тебе слухають, звичайно не всюди так але в пострадянсььких країнах то ще поширено:girl_emo:
     
    Останнє редагування: 21 Червень 2015
    • Інформативно Інформативно x 11
    • Подобається Подобається x 6
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
    • Корисно Корисно x 1
  15. Divchyna vesna

    Divchyna vesna Юна фіялка

    І я би плюсанулась, бо остатньо надзвонюють, шо дурні. Але не можу плюсанутись, бо культурно їх посилаю Але КС в мене зараз направду досить дорого
     
    • Інформативно Інформативно x 1
    • Корисно Корисно x 1
  16. Зорянка

    Зорянка Well-Known Member

    Зіпсували мені сьогодні настрій і залишили дуже неприємний осад працівники магазину з шкільною формою "Зена" .
    Купувала форму вже не перший раз, але цього разу просто вражена хамським ставленням працівників магазину (Петрушевича). На запитання: - які є блузки без жабо?
    Відповідь: - незнаю, самі собі шукайте, бо там навіть не по розмірах, я шо вам маю всі передивлятись і шукати...
    Коли моя дитина міряє в примірочній сарафан і блузку, пані продавець каже до мене хай ваша дівчина вийде з примірочної і міряє посеред магазину, бо там хлопчику треба штани міряти, а ви і тут собі можете.
    Як може бути таке ставлення???
    Хоча до форми претензій жодних.
     
    • Інформативно Інформативно x 6
    • Погоджуюся Погоджуюся x 4
    • Корисно Корисно x 1
  17. Supernatural

    Supernatural Well-Known Member

    @Зорянка теж хотіла про них тут написати. До форми і асортименту претензій немаю. Сама хвалила їх в іншій темі. Але опблуговування В "Зені" на Пертушевича - це просто жах. Прийшла спочатку я туди подивитись без дитини що за форми мають. Прощдавщиця (з чорним волоссям і чолкою) весь час говорить по телефону і навіть не думає відірватись, щось пояснити. Я спитала чи є така орма на такий ріст. Відповідь: "Нічого не знаю, самі дивіться по вішаках, там всьо написано":girl_crazy: І весь час далі говорила по телеону, ще з таким виглядом, що я їй заважаю спілкуватись:girl_crazy:На другий раз коли прийшла була інша продавщиця. То ця допомогла, дала дитині все гарно приміряти, ми підібрали форму, але оскільки потрібного розміру не було, то вона сказала що запише замовлення, спереду причіпить прізвище і я за 2 дні прийду і куплю її, ще сказала, що як не вона буде, то інша продавщиці обовязково буде а курсі І не переживати, бо то все без проблем:girl_yes2:.
    Приходжу я за 2 дні за формою. Сидить та чорнява"з чолкою":girl_smile: Питаю, що нам мали лишити форму яку ми замовляли. Відповідь геніальна: "Я нічого незнаю, мені про це ніхто нічого не говорив, нічого немає. Ось що я замовляла то є (і показує біля себе форми з прізвищами). Значить нічого нема". Ми в шоці:girl_impossible:. Кажу:"На сьогодні мало бути наше замовлення і вас мали теж попередити" А вона відповідає: "В мене проблем своїх повно, чого я маю ще вами перейматись":girl_crazy: Нарешті каже - шукайте по рядах з речима, може там є". Пішли в рядах подивились і - о чудо! - є наша форма! Як так могло бути? Невже її не попередили? І чому свої замовлення вона вивісила, тої продавщиці ні:girl_devil:? Ми їй сказали, що так обслуговувати не годиться, що відповісти можна культурно, все подивитись і пояснити. На це вона знов почала: "В вас свої проблеми, в мене свої, моїми справами от ніхто не цікавиться, то чого я маю чиїмись цікавитись" і в тому роді:girl_haha: Словом просто почався "базар":girl_crazy: Форму ми купили (хоч нерви попсували). І навіть хотіли поскаржитись їх власнику, але своїх справ повно, часу на це нема. Просто майте на увазі, що клієнта потрібно вислухати і обслужити, відірватись від телефонних балачок, і культурно все показати, вияснити і пошувати замовлення, а не показувати свій рівень "базарної тьотки":girl_yes2: І ще: продавці теж між собою мають діяти узгоджено, а не з порогу казати "Я не знаю про ваше замовлення, і нічого для вас нема". От хтось би так і розвернувся і пішов без форми. Добре, що ми не збирались лишати все на самотік, нехай трохи та "продавщиця" попрацює.:girl_smile: Хіба це нормальне обслуговування в магазині? Так що в "Зені" продавцям є над чим працювати:girl_yes2:
     
    • Інформативно Інформативно x 7
    • Подобається Подобається x 2
  18. Made in USSR

    Made in USSR Well-Known Member

    а я думала що в мене глюки)))
    Ми теж там міряли форму. Я взагалі противник форми, тим більше таких уродських фасонів як у нас пропонують, але то таке... Міряли ми і жилетку, і піджак, то таке враження що продавці далекі від розуміння що таке розмір і як його підбирати. В результаті сказали шукати самим на вішаках.
    А, ще коли ми там були то зайшов якийсь тато і питав чи нема в них піджаків сучасного крою, то продавці мало його не покусали. "В нас все класика!!!" Ну а я ж не можу промовчати, та й ляпнула: "Класика могла би виглядати не так убого". Та й сміємось з тим татом. Нє, претензій до магазину ніяких, вони продають те, що є. То питання до тих, хто таку форму розробляє (ну не модельєри вони то точно) Коротше, нас послали... в інший магазин.
    Але добре що на тім сталось. Піджак ми пошили і дитина виглядає в ньому пристойно і модно))) Ще й зекономили
     
    • Подобається Подобається x 4
    • Інформативно Інформативно x 4
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  19. dasha

    dasha Well-Known Member

    Незнаю, чи є тут "чорний список супермаркетів", але заношу в нього Арсен на Сихові. Сир Комо російський на вітрині був весь в зеленій цвілі (хоч би зрізали для годиться), довелося взяти дорожче запакований. Малий впросив шматочок Монастирська хата, добре що попробувала перша - вся перемазка там з дуже забродженої сиркової маси, так смерділо, ніби місяць тому зробили (а пише запаковано 13.09). Внаслідок - 20 грн викинула в смітник. І наостанок жахливе повернення. Щоб мені повернули кошти за двічі пробитий товар мені довелось з повним візком і з малим йти на адміністрацію, потім на касу, потім знову на адміністацію, переглянули мої покупки, підписала пару паперів і гроші прийдуть протягом 10 днів....(ха-ха), крім того підозрюю, що там потім добре дістанеться продавцю (100 % якийсь штраф нарахують). Це просто якийсь жах. В Ашані я завжди розраховуюсь карткою, але при подвійному пробитті товару кошти на адміністрації віддають за хвилину переглянувши відеоспостереження, а не шпортаючись у покупках і соваючи покупця туди-сюди. (Мені через них заморожене тісто розтануло(((.) Коротше абсолютно негативні враження.
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  20. rysja

    rysja Well-Known Member

    я вношу в чорний список форумлянку
    @Sera
    Вирішила попасти до неї на Майстер-Клас по виготовленню карти мрій і бажань. Вартість МК 195 грн., передоплата-половина вартості.На минулому тижні закинула їй на картку 100 грн. , а вчора зрозуміла, що не попадаю сьогодні на МК і відповідно повідомила її про це вчора.
    Я попросила повернути мені гроші, оскільки, це досить велика сума як для завдатку, вона сказала, що не збирається це робити, оскільки я з власних причин відмовилась іти на МК а вона несе певні витрати на оренду приміщення, матеріали, роботу лектора тощо. Тобто, я нічого не отримала, а просто подарувала людині 100 грн.(без 2.50-комісія )
    Я вважаю це непорядно з її сторони, але бачу, люди заробляють, як можуть в нас час.

    НЕ хотіла виносити це на загал спочатку, але потім передумала, щоб інші не попали в таку ситуацію.
     
    Останнє редагування: 13 Жовтень 2015
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1