Чорний список (2)

Тема у розділі 'Ой у Львові на базарі', створена користувачем Іспанка, 12 Квітень 2015.

  1. New look

    New look Well-Known Member

    У мене така ж думка на рахунок цього, відгуки негативні з України знайшла.
     
  2. Apelsynka

    Apelsynka Well-Known Member

    І знову цей ... Київстар, я неодноразово чула як в людей щезають гроші з рахунків, тепер на власному досвіді в цьому переконалась!!! Вчора поповнила рахунок для абонплати, а сьогодні мені надходить смс, що бачте ми не продовжили вам абонплату бо недостатньо коштів!!! Десь за ніч щезли 20 грн і до операторів додзвонитися неможливо!!!:girl_devil:
    Порадьте нормального оператора, який не краде кошти у власних абонентів.
     
    Останнє редагування: 1 Листопад 2019
    • Співчуваю Співчуваю x 1
  3. New look

    New look Well-Known Member

    У моєї мами водафон, теж жалілась що гроші зникали кілька разів, але вона додзвонювалась до оператора, і їй вертали.
     
  4. Thebestnata

    Thebestnata Well-Known Member

    @Apelsynka, то деколи випадково можна підключити погоду, гороскоп, чи ще щось типу того. А може вони самі то роблять. Моєму татові якось почали зникати гроші з рахунку шаленим темпом, а потім я побачила, що йому приходить погода в Одесі і анекдоти про Одесу)))
    Я собі поповнюю рахунок за день до зняття абонплати , щоб випадково десь не поділися гроші.
    Але як додзвонитися там до оператора - то напевно тільки для обраних) Хібашо прям до них в офіс йти, як будеш десь в центрі.
     
  5. Apelsynka

    Apelsynka Well-Known Member

    @Thebestnata я теж поповнила за день до зняття абонплати, а ті скотиняки умудрилися мені 10 грн зняти в той день, і 10 в день зняття, звісно на абонплату вже не вистачило. І ще до поповнення щезло 10 грн, але вже мусила на абонплату поповнити. Я теж стараюсь поповнювати впритик, щоб не було таких випадків, але вони навіть за день умудрилися стягнути ще якісь гроші...
    Я залишила заявку щоб мені передзвонили, тепер чекаю коли соізволять:girl_nea:.
     
  6. Olga Letsdance

    Olga Letsdance Well-Known Member

    Скоріш за все якісь послуги непотрібні підключені. Спробуйте на сайті КС зайти в кабінет (за номером тел). Там видно всі підключені послуги, музика й т.ін. В т.ч. які платні, які безкоштовні. Познімайте гаплики з непотрібних
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 3
  7. YeWa

    YeWa Well-Known Member

    мала також таке. Кажуть, що вони дають доступ до інтернету та на дзвінки у борг, а тоді знімають за іншими тарифами. І коли ми на рахунок закидаємо кошти, то віднімають суму боргу, а потім виявляється, що на абонплату не вистачає. Часто пишуть на яку суму бажано поповнити рахунок. Буває ще таке пишуть: „завтра вночі зніметься оплата по тарифу”, а знімається не вночі, а на наступний день десь близько 11 години, і я на цьому також ловилася, бо думала, що вже користуюся своїм доступом, а то знову в борг, і знову не вистачає коштів:girl_devil:. Для себе зрозуміла, що просто потрібно бути уважнішою. Маю двох операторів, то в обидвох є і мінуси, і плюси.
     
  8. NataliaFed

    NataliaFed Active Посиденька з баяном

    @Apelsynka два місяці тому в мене було таке ж. Поповнила вдень, після 00.00 мало зняти абонплату.Зранку : ні грошей, ні бонусів. Я здуру- знову поповняю рахунок і за кілька хвили виявляю, що вже зняло якусь суму. Подзвонила до оператора, він мені сказав, що підключено багато платних послуг, всякої єрундио_О. Вислухав той бідолаха за всіх і вся:girl_crazy: але скинув мені всі ці номери і я деактивовувала їх.
     
  9. Apelsynka

    Apelsynka Well-Known Member

    Все вже ок, я поскаржилась і мені повернули кошти. Тепер теж слідкую ще уважніше за всім, колись теж таке була схожа ситуація, і не тільки в мене, але давно і я вже забула про їхні "нюанси".
     
  10. Inglor

    Inglor Well-Known Member

    Заношу в чорний список магазин "Країна килимів" на Сихові. Вчора мама прийшла до них в магазин, хотіла вибрати килим. Сказали, що на її суму є приблизно 5 на вибір. Мама користуватись вайбером не дуже вміє. Я попросила, щоб сфотографували на телефон і мені вислали хоча б 2-3, щоб я підказала який краще мамі до кімнати обрати (бо змоги їхати в інший кінець міста я не мала). То продавець відмовилась, бо бачте, мама навіть грошей на завдаток не мала біля себе. Хоча мама готова була поїхати додому по гроші (це зайняло б максимум годину). Мені по телефону сказала, що я хочу, щоб мамі задурно віддали килим. І взагалі, вона дуже зайнята, бачте в неї людей, як за булочками (це як мама виходила, зайшла аж 1 пара).
    Магазин не зацікавлений в клієнті. Без наявності грошей для завдатку, вони не приділяють уваги клієнту. Тільки при наявності грошей, вони почнуть з вами розмовляти. Тому туди потрібно тільки йти з грошима, інакше ви для них не цікаві.
     
    • Інформативно Інформативно x 4
    • Погоджуюся Погоджуюся x 3
    • Співчуваю Співчуваю x 2
    • Корисно Корисно x 2
  11. Vyshenjka

    Vyshenjka Щаслива мамуся

    Міст Експрес :girl_devil:. Зробила замовлення на Каста, вже 10 днів чекаю кур'єрської доставки, посилка мала б бути доставлена ще 26 червня. Дзвонять сьогодні з відділення в райцентрі за 25 км, а може б ви приїхали і самі забрали свою посилку :girl_crazy:. Це така в них кур'єрська доставка. І це вже не вперше. Попередню мою посилку заледве довезли за другої спроби, дзвонив їхній кур'єр, якого я чекала годину вдома, відклавши всі свої справи, виправдовувався, що він забув за мене, бо якась "зла клієнтка винесла йому мозги :girl_crazy::girl_crazy::girl_crazy:". Ще раніше замовляла телефон на Розетці, також вони доставляли, відмовлялися мені віддати моє замовлення, бо в них в процесі розвезення замовлень стався пересорт, і вони переплутали всі посилки. Люди, то я така "везуча", чи то такий в них сервіс? Найгірше, що далеко не всі інтернет-магазини дають можливість вибрати самостійно службу доставки.
     
    • Співчуваю Співчуваю x 2
  12. Online

    Online Well-Known Member

    Користуюся ними час від часу, коли замовляю щось з Америки. В більшості норм, але іноді бувають завіхрєнія: то посилка тиждень лежить у Львові на складі, бо нема кому завезти, то кур'єр починає свої умови виставляти як йому зручно... Тоді катаю скарги в службу підтримки або дзвоню на гарячу лінію. Реагують досить швидко. Коли замовляла через родичів, які потім висилали мені мостом, то вони зразу дзвонили в головний офіс (в Канаді, здається) і реакція була ще швидша :)
    Тому раджу таки не кремпуватися, а написати скаргу: зіпсуті нерви вже не повернеш, але на майбутнє вже будуть знати і поводимуться з вами обережніше.
     
    • Подобається Подобається x 4
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  13. Hermi

    Hermi Well-Known Member

    Користувалась їхніми послугами і та ж сама ситуація. Пересилали термінові документи, тому мені було не до скандалів з ними. Скаргу лише залишила.
    Замовляли з доставкою додому (не Львів) , але в них машина 1 на декілька міста, тому така доставка можлива лише в четвер, а посилка прийшла моя в п'ятницю. Тому запропонували або прийти самій, або чекати четверга. І якщо машина не зламається, то привезуть (мені з дому туди іти 10 хв).
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Креативно Креативно x 1
  14. Haidee

    Haidee Well-Known Member Команда форуму

    Міст тепер має партнерство з Новою Поштою. Мені їде посилка з Європи, то доставили в Украіну і розмитнили за 4 дні. На п‘ятий день вже є в базі Нової Пошти, завтра мала б бути на відділенні. Але я не знаю специфіки, бо це приватна посилка, а не замовлення з магазину.
     
    • Інформативно Інформативно x 1
  15. Андріана

    Андріана Well-Known Member

    Не раз мала з ними скандали і скарги писала і на гарячу лінію дзвонила. Намагаюся не користуватися їхніми послугами, але деколи дійсно нема можливості вибрати службу доставки...

    Надіслано від мого Redmi Note 8 Pro, використовуючи Tapatalk
     
    • Інформативно Інформативно x 1
  16. Apelsynka

    Apelsynka Well-Known Member

    Категорично не рекомендую Аккорд тур. Кілька місяців не повертають нам кошти за придбаний тур і як виявилося кільком нашим друзям теж. Майте на увазі, якщо надумаєте купувати в них якісь тури.
    Ще й в інтернеті море аналогічних негативних відгуків про них....Як можна так обманювати людей і псувати собі репутацію??? Тепер Аккорд в нас в одному списку з Джойн Апом.
     
    • Співчуваю Співчуваю x 1
  17. Козенятко

    Козенятко Well-Known Member

    М'ясна імперія на Левандівці, обважують, не знаю, свідомо чи ні) брала фарш 576 гр, переважила поруч в магазині 450 гр, куди поскаржитись?
     
    • Співчуваю Співчуваю x 1
  18. Shapokliak

    Shapokliak Well-Known Member

    В них в куточку споживача має висіти інформація про власника - фірма чи ФОП, якісь телефони доя довідки, телефони служби захисту споживачів (чи як там вона тепер називається). Почати треба було з того, щоб повернутись і сказати своє "фе" (якщо не далеко відійшли), потім за відсутності реакції дзвонити власнику (повірте, часом він і не знає про самодіяльність продавців - таке було з мережею магазинів, у Львові все норм, а в Миколаєві виявили і обважування, і недостачу). Якщо не буде реакції - то до компетентних органів (бачила якось в новинах, що на факт обважування викликали поліцію, але то треба не відходить від каси, мати чек і свідків).

    Законодавство:
    Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо встановлення відповідальності за обман покупця чи замовника

    Можна і полякати.
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Інформативно Інформативно x 1
  19. Козенятко

    Козенятко Well-Known Member

    Так, я повернулась, сказала, що їхня вага дурить, мені віддали гроші, Тай таке. Якби може брала тільки фарш, то би плюнула, а брала, ще крильця, і зразу звернула, що і фаршу маловато і крилець замало на ту вагу, тому поруч у магазині і переважила. Прийшла додому і от думаю, як то тепер правильно зробити, бо уявіть скільки людей обманутих.
     
  20. Brigitta

    Brigitta Well-Known Member

    Майстерня з ремонту побутової техніки "Техномікс плюс" на вул. Луганській, 6А. :girl_devil: Потрібно було відремонтувати пралку, контакти майстра знайшли на Олх, і там він значився як приватник. Почну з того, що майстер прийшов майже на 3 год пізніше домовленого часу. Оглянув пралку, сказав, що поломка дуже серйозна, але у нього золоті руці, і він усе відремонтує, от тільки збігає за потрібними деталями. Ну ок, чекала на нього ще годину. Сам ремонт зайняв 15 хв і коштував 1200 грн, з них 200 грн - діагностика, 100 грн - приїзд на квартиру і 100 грн - відсунути пралку від стіни. Ще й було сказано, що це вартість зі знижкою, бо майстер приїжджав до мене двічі (другий раз - із запчастинами), а взяв гроші тільки за один приїзд. Коли я вже після ремонту запитала, в якому загалом стані пралка, майстер зробив великі очі, і видав: "Ну ви ж казали, що вона раніше не ламалася, значить все нормально." На питання, у чому полягала поломка, довго м'явся, але зрештою сказав, що замінив мережевий фільтр. На свою роботу гарантії не дав. Після того, як він пішов, я полізла в інтернет, і виявилося, що новий мережевий фільтр до такої пралки коштує максимум 500 грн. А тепер апофеоз: коли вже ставили пралку на місце, побачили, що насправді той замінений шнур б/в. У мене просто немає слів... :girl_devil: Ні, я розумію: кожен заробляє, як може, але щоб так впарити старе барахло за ціною, вдвічі вищою за вартість нової деталі - то вже треба бути геть безсовісним.
     
    • Співчуваю Співчуваю x 1
    • Інформативно Інформативно x 1