Як обрати персонального тренера?

Тема у розділі 'Спортзал', створена користувачем Annjutka, 22 Серпень 2016.

  1. Annjutka

    Annjutka Well-Known Member

    Постало переді мною отаке питання. Пройшло декілька занять з тренером, і я починаю змінювати свої враження від процесу. Мій загальний фізичний стан дуже далекий від ідеалу, і я попередньо детально описала всі нюанси свого здоров'я тренеру.
    Наразі я ледве виповзаю з залу, не витримую останніх підходів і потім досить важко відновлююсь. Тупо випадає наступний день з життя бо ні ходити нормально, ні спати, бо зашкалює серцебиття і не дає спати. Я розумію що навантаження мусять потім відчуватися, але зовсім не маю досвіду зрозуміти де межа. Сьогодні заклало вуха, і мусила довше відпочивати. Виникає думка про перенавантаження...
    Ми поки в процесі знайомства і визначення що до чого відносно навантажень та дієти, і я сподіваюся, що скорше всього, ми мали б порозумітися. Але я новачок в залі і боюся наробити собі шкоди з людиною яка мені не підходить, а як зрозуміти що це не "мій" тренер я не знаю. Була б вдячна за ваш досвід.
     
  2. Rona

    Rona Мама-йожик

    @Annjutka а Ви розповідали тренеру про самопочуття? Вам треба знизити навантаження.
     
  3. Annjutka

    Annjutka Well-Known Member

    Так, ми відмініли кардіо поки що, але темп загалом залишився досить високий. Залишається легенька розминка-заминка на доріжці - ходьба 5хв, без бігу.
    Я не знаю як я мала би почуватись під час тренувань, чи нормально що в останні підходи я майже не контролюю рухи від перенапруження. Чи це нормально і по-дорослому? Я готова потерпіти поки війду в режим, якщо все ок.
    Тренер весь час питає про самопочуття і моє харчування, але тримає досить високий темп. За годину окрім просто вправ (доріжка, розминка, присідання з вільною вагою, планка, віджимання, піднімання грифу) плюс біля 6-7 тренажерів по 3х15.. Це не забагато за годину?
     
  4. Vittoriya

    Vittoriya Well-Known Member