Юридична консультація

Тема у розділі 'Бізнес-леді', створена користувачем Taras N, 7 Липень 2011.

  1. silvia

    silvia Well-Known Member

    Відповідь: Юридична консультація

    - 100% так
     
  2. olangel

    olangel Well-Known Member

    Відповідь: Юридична консультація

    Не знаю чи сюди пишу, але... Живу я в особняку де є три квартири- моя, моєї бабці і старенької сусідки. Є прибудинкова територія, яка обгородження під подвір'я, але ця земельна ділянка не приватизована. Є поруч будинок і живе в ньому сусід який хоче відгородити частину нашого подвір'я собі. Бокова стіна будинку в якому він живе є продовженням паркану нашого подвір'я. Чи має він на це право, як що в нас є документ з архіву, що будинку за нашою адресою належить прибудинкова територія і об'єм, але не вказуються межі.
     
  3. ola-lyola

    ola-lyola Well-Known Member

    Відповідь: Юридична консультація

    Відгородити сусід без приаватизації зем.діл неможе! А для приватизації земельної ділянки необхідно згоду суміжних землекористувачів, тобто Вас (акт встановлення і узгодження меж, де підписуються сусіди і завіряє ЖЕК).
    Ви також на підставі витягу з архіву маєте право безкоштовно приватизувати зем.діл. але маєте одну проблему - приватизувати можна зем.діл для обслуговування будинку, а Ви є власниками квартир. Отже спершу треба зняти будинок з балансу ради - приватизувати цілий будинок усім співвласникам квартир, а потім вже звертатись для отримання земельної длянки для обслуговування вашого будинку. Теоритечно площа зем.діл. має бути така як в архівному витягу, якщо з не було ніяких змін - розширення доріг, вилучення і т.ін.
    А і ще, якщо межа зем. діл. йде по стіні будинку сусіда - то йому можуть надати 1м для обслуговування його будинку навіть по Вашій території, або за вашою згодою у спільне користування, для можливості обслуговування, ремонту стіни, але це лише біля стіни будинку!
    Якщо треба щось докладніше - пишіть в ПП
     
  4. olangel

    olangel Well-Known Member

    Відповідь: Юридична консультація

    Дякую!!!! Бо цей сусід багато років все роюить для того щоб ускладнити життя.
    Єдине, що сусідка не хоче давати дозвіл на те щоб зняти будинок з балансу, бо її словах їя пільги/супсидія тоді зникає. Це так?
     
  5. robik

    robik Member

    Відповідь: Юридична консультація

    Нарешті "созрєла" до офіційного розірвання шлюбу, бо муж не хоче тим займатися.
    Потребую консультації з приводу проплат до заяви. Скільки то нині коштує?
     
  6. pravovuk

    pravovuk Well-Known Member

    Відповідь: Юридична консультація

    Судовий збір 107.30 грн. - в суд + за позовну заяву адвокату ( як домовитесь з адвокатом, в залежності від складності ситуації - поділ майна і т.п.)
     
  7. ola-lyola

    ola-lyola Well-Known Member

    Відповідь: Юридична консультація

    Не так. Як знімають будинок з балансу - то перестаєте платити ЖЕКу, а самостійно укладаєте угоду на вивіз сміття. Решту комун. послуг - по лічильнику, відповідно до угод з водоканалом, львівгазом та іншими комун. службами. Якщо людина має пільгу на оплату певних комун. послуг, то вони зберігаються, незалежно від зняття будинку з балансу.
     
  8. Natalysa

    Natalysa Well-Known Member

    Відповідь: Юридична консультація

    Дівчатка, склалась в мене така ситуація: я розлучена, але в нас є син.колишній чоловік подав позов на позбавлення мене материнських прав.:girl_devil: Ми з чоловіком жили лише 1 місяць вагітності, а коли малому було 9 місяців, він в нас прожив 2 тижні і знову поїхав до мами. Платить аліменти 275 грн-через суд, дитину провідує раз в півтора-два місяці на 15 хв. фінансово нічого не допомагає. Малий мав ломану руку, то я його один раз не впустила- не хотіла його словесних знущань. От він і подав позов. Ще просила його дозвіл на поїздку за кордон з дитиною на 5 днів, він не дає. сама я збиралась в опікунський, але ще не встигла-вже тепер піду-самі викликали.
    Скажіть, хто стикався чи юридично знає, по якій причині відкрито справу стосовно позбавлення мене материнських прав і чи це реально в нашій державі, якщо він знайшов зв'язки.
    взагалі я працюю на 0,5 ставки і живемо ми в хороших умовах. Дитина не має ні в чому потреби-і іграшки, і одяг і харчування відповідне. І увага від мене є
     
  9. pravovuk

    pravovuk Well-Known Member

    Відповідь: Юридична консультація

    Наталя, не лякайтесь що справа порушена. Він її програє. Знаю Вас хоч мало, але знаю ,що Ви не алкоголічка і не наркоманка і любите і дбаєте за свою дитину.. Підстав позбавлення Вас батьківських прав нема. Взагалі потрібно заявляти зустрічний позов. Які підстави для позбавлення батьківських прав він заявляє?
     
  10. VERO

    VERO Well-Known Member

    Відповідь: Юридична консультація

    Дівчатка, можливо хтось стикався з такою проблемою. Приватний підприємець самостійно (без контракту з забудовником) добудував невелике приміщення до своєї приватної власності. По новому ПК потрібно декларацію на будівництво і тут почалося. Буд. фірми вимагають просто шалені гроші на те, щоб укласти угоду і надати необхідні документи. Як можна вийти з такої ситуації? Можна просто типу штраф оплатити за самовільне будівництво? Чи є якісь дешевші варіанти?
     
  11. julan

    julan New Member

    Відповідь: Юридична консультація

    Одного штрафу буде замало. Узаконити можна шляхом визнання права власності на реконструйоване майно через суд. А для позитивного вирішення справи потрібний робочий проект по реконструкції та судово-буд. експертиза для підтвердження, що всі роботи виконані як належить, що звичайно теж вимагає грошей
     
  12. Viva

    Viva Member

    Відповідь: Юридична консультація

    Вам потрібіно, щоб обраний Вами варіант відповідав кільком вимогам:
    1) був найлегшим,
    2) найдешевшим,
    3) найшвидшим.
    Існуючі варіанти:
    1) бюрократичний (дорогий, важкий і довготривалий)
    2) судовий
    Не буду Вас лякати, але в частині штрафу йде подвійна відповідальність - кримінальна, адміністративна.
    Приватна власність у Вас - це особняк чи квартира? Зверність увагу, що від цього залежатиме кількість документів, які потрібні будуть Вам у суді для прийняття рішення на Вашу користь шляхом оформлення акта введення в експлуатацію об'єкта нерухомості на підставі висновку комплексної судової експертизи.

    Після отримання експертного висновку суд приймає рішення, яким зобов'язує міськвиконком оформити акт введення в експлуатацію, на підставі якого оформляється правовстановлюючий документ на зведений об'єкт самовільного будівництва.
     
  13. Neytasa

    Neytasa Well-Known Member

    Відповідь: Юридична консультація

    Підкажіть будь ласка як оформити громадську організацію? Куди звертатись?
     
  14. pravovuk

    pravovuk Well-Known Member

    Відповідь: Юридична консультація

    Закон України «Про об’єднання громадян» та Положення про легалізацію об’єднань громадян (Постанова КМУ №140 від 26.02.93 р, «базові» акти) визначають два способи легалізації:

    І. Легалізація шляхом повідомлення.
    В цьому випадку ГО не набуває статусу юридичної особи. Організація не стає на облік в органи податкової, пенсійний та ін. фонди соцстрахування, відповідно не подає звітів. Не може відкривати рахунок у банку, але може мати печатку. Користується правами громадської організації (не юридичної особи), в тому числі визначеними статутом.
    Недоліком є те, що відсутній механізм «переходу» від ГО легалізованої шляхом повідомлення до реєстрації юрособи. Багато активістів та представників громадських організацій вважають, що спочатку вони зможуть легалізувати організацію шляхом повідомлення, а потім легалізувати організацію із такою ж назвою шляхом реєстрації, щоб вона мала можливість отримати статус юридичної особи. Проте для того, щоб із такою ж назвою легалізувати громадську організацію шляхом реєстрації, якщо уже є легалізована шляхом повідомлення, потрібно припинити діяльність організації легалізованої шляхом повідомлення. (детальніше)

    Легалізація спрощена.
    Закон України «Про об’єднання громадян» та Положення про легалізацію об’єднань громадян вказують, що слід подати тільки заяву про легалізацію (відповідно до дод.№1 Положення). Водночас у різних областях України практика є різною (вимагають статут і протокол, інколи і повний пакет документів). ГО має мати статут і протокол (як внутрішню документацію). Але законодавство встановлює, що для легалізації подається тільки заява. Підстави для відмови в легалізації законом не визначені, чиновники мають право робити тільки те, що передбачено Конституцією та з-ном (ст.19), є судова практика на користь ГО, відмова у легалізації такої ГО є незаконною. Можна надіслати поштою заяву (не радимо надсилати листом із оголошеною цінністю, можна із повідомленням про вручення).

    ІІ. Легалізація шляхом реєстрації.
    ГО набуває статусу юрособи, повинна подавати весь пакет документів та реєструватись у ДПІ, фондах та ін. Далі описується детальна процедура.

    Крок 2. Визначитись із основними питаннями, які викладаються у статуті. Провести загальні збори або установчий з’їзд (установчу конференцію) та ухвалити рішення про заснування, оформити протокол.

    Статут затверджується на загальних зборах (установчому з’їзді чи конференції). Основний «перелік» інформації у статуті вказаний у ст.13 ЗУ «Про об’єднання» та має містити:
    1) назву об’єднання громадян (повну, а також скорочену відповідно до частини третьої статті 12-1 цього Закону), його статус та юридичну адресу;
    2) мету та завдання об’єднання громадян;
    3) умови і порядок прийому в члени об’єднання громадян, вибуття з нього;
    4) права і обов’язки членів (учасників) об’єднання;
    5) порядок утворення і діяльності статутних органів об’єднання, місцевих осередків та їх повноваження;
    6) джерела надходження і порядок використання коштів та іншого майна об’єднання, порядок звітності, контролю, здійснення господарської та іншої комерційної діяльності, необхідної для виконання статутних завдань; 7) порядок внесення змін і доповнень до статутного документа об’єднання; 8) порядок припинення діяльності об’єднання і вирішення майнових питань, пов’язаних з його ліквідацією. У статутному документі можуть бути передбачені інші положення, що стосуються особливостей створення і діяльності об’єднання громадян.
    Статут не повинен суперечити законодавству України, і дуже часто у його положеннях знаходять такі суперечності, що стає підставою відмови.

    Детальний опис питань, які викликають неоднозначності та їх вирішення можна знайти у посібнику програми (). В тому числі радимо врахувати найбільш поширені проблемні питання:
    1) про формування найменування та назви ГО, можливість її попередньої перевірки,
    2) територіальних статусів та території діяльності,
    3) мети та завдань ГО,
    4) вимоги до органів управління,
    5) необхідність підтвердження місцезнаходження,
    6) особливості зображень на печатці,
    7) питання неприбутковості,
    8) врахування положень цивільного кодексу .

    У протоколі мають бути такі питання викладені:
    1) про створення ГО, її назву, місцезнаходження,
    2) про затвердження статуту,
    3) про обрання органів управління,
    4) про уповноваження на легалізацію та реєстрацію представника від організації.

    Крок 3. Визначити орган легалізації Вашої ГО.
    В залежності від територіального статусу та території діяльності визначається орган легалізації:
    - якщо це всеукраїнська чи міжнародна ГО – Міністерство юстиції України,
    - якщо місцева – залежить від «території діяльності», яка вказується у статуті, а саме:
    1. на території села чи селища – виконкомом сільської чи селищної ради,
    2. на території міста – виконкомом міської ради,
    3. на території району – районним управлінням юстиції,
    4. на території області – обласним управлінням юстиції.

    Статуси ГО залишаються умовно, тільки для легалізації, практично не застосовуються (лише для фінансування д-сті ГО (переважно всеукраїнських), не відомо нам і про санкції (коли ГО із місцевим статусом у Львові провела захід у Донецьку), також активно ведеться робота по їх скасуванню.

    Крок 4. Сформувати остаточно «пакет» документів на легалізацію, посвідчити підписи на заяві про легалізацію,подати документи.
    Для організацій із місцевим статусом подаються такі документи :
    1. Протокол установчого з’їзду (конференції) або загальних зборів
    2. Статут у двох примірниках.
    3. Відомості про засновників ГО (із зазначенням прізвища, імені, по батькові, року народження, місця постійного проживання).
    4. Відомості про склад керівництва центральних статутних органів (із зазначенням прізвища, імені, по батькові, року народження, місця постійного проживання, посади (заняття), місця роботи).
    5. Заява на легалізацію (форма затв. Положенням у дод. №1 (типові помилки )
    6. Документи, які підтверджують місцезнаходження (роз’яснення та зразки)
    7. Документ про сплату реєстраційного збору (молодіжні та дитячі ГО звільнені від сплати відп.до ст.9 ЗУ «Про молодіжні та дитячі громадські організації», розміри і ін. пільги визначені Постановою КМУ №143 від 26.02.93 р.
    Важливо: нотаріально посвідчуються підписи засновників тільки на заяві про легалізацію, до її підготовки слід уважно поставитись (це одна із найпоширеніших відмов у легалізації – коли упущено певні дані). При легалізації ГО із місцем статусом не подається документ «дані про місцеві осередки» та відповідні протоколи осередків.

    Крок 5. Процедура легалізації.
    Для ГО із місцевим статусом – строк розгляду три робочі дні з дня надходження документів, рішення – не пізніше наступного дня (робочого) після прийняття рішення про реєстрацію чи відмову.
    Потенційні підстави відмови – якщо назва ГО, статутний або інші документи, які подані на реєстрацію, суперечать вимогам законодавства України (а тут, як бачите, можна і «розгулятись»). Однак рішення про відмову має містити підстави такої відмови (ч.2 ст.16 Закону), тому у висновку (відповіді) має вказуватись, який документ (його положення) якому закону (включно із частиною, статтею акту) суперечить, інакше це припущення. Якщо щось, не розчаровуйтесь, коли отримали відмову – це ще не кінець. Є два варіанти – або довести свою правоту або знову подати документи (хоч доведеться знову посвідчити заяву на легалізацію, але знову після виправлень та подання документів через 3 дні, ви отримаєте результат).


    Крок 6. Внесення у реєстр юросіб та отримання свідоцтва про реєстрацію юрособи.
    Організації, які легалізуються шляхом реєстрації, вносяться у єдиного реєстру юросіб. Якщо Ви легалізовані органами юстиції, слід їм подати картку №1, і в них Ви отримуєте свідоцтво (окремо не потрібно звертатись, див. Регламент передачі Мінюстом та його територіальними органами держреєстратору даних про юросіб). Якщо легалізовувались у сільській, селищній, міській раді - самостійно подаєте картку та копію статуту. В містах-обласних центрах співпадає орган легалізації та реєстрації юросіб (тому це може бути об’єднане, наприклад у єдиному реєстраційному офісі, управлінні, а може бути і окремо). Важливо визначити КВЕД. Реєстраційні картки можна завантажити із сайту Держкомпідприємництва

    Крок 7. Реєстрація та облік у ДПІ, фондах та ін.
    Далі слід враховувати «місцеві» особливості – за з-вом мала б діяти єдина система реєстрації, коли після внесення у ЄДРПОУ, по базі передається всім інформація, і на пошту Вам приходять відповідні довідки. Але це не всюди працює, і частина може передаватись автоматично, частину потрібно проходити «в ручну».
    В результаті Ваша організація має бути на «обліку» та мати відповідні довідки:
    - Органи статистики (довідка із ЄДРПОУ, де вказується і про керівника)
    - Податкова інспекція (довідка за ф.№ 4-ОПП)
    - Пенсійний фонд (повідомлення про взяття на облік)
    - Фонд соцстрахування з тимчасової втрати працездатності (повідомлення про реєстрацію)
    - Фонд загальнообов’язкового держсоцстрахування на випадок безробіття (повідомлення про взяття на облік)
    - Фонд соцстрахування від нещасних випадків на виробництві та профзахворювань (тут варто подати копію статуту, свідоцтва про легалізацію і рішення про неприбутковість (після отримання), щоб мати нижчий страховий тариф).
    З січня місяця передбачається об’єднання фондів на базі пенсійного (ЗУ «Про єдиний соціальний внесок», тому можливо, і процедури будуть об’єднані)

    Крок 8. Після отримання довідки із статистики можна подавати документи на печатку.
    Для отримання дозволу на виготовлення печатки у місцеві органи внутрішніх справ подаються такі документи: заява про одержання дозволу на виготовлення печатки (реквізити визначені у п.3.1.4 Інструкції), зразки (ескізи) печаток і штампів у двох примірниках, затверджені керівником, копію статуту (витяг з нього) із зазначенням права користуватися печатками і штампами,копію довідки про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, копію свідоцтва про держреєстрацію і оригінал, квитанція про оплату послуг. Якщо передбачається певне зображення на печатці, то відповідно до п. 3.3.2. Наказу вона може бути виготовлена із зображенням тільки в тому разі, якщо це зображення передбачене в статуті і детально описане. Якщо ГО легалізована шляхом повідомлення – замість свідоцтва подається витяг із книги обліку громадських організацій, що ведеться органом, що здійснює легалізацію. Дозвіл видається протягом 5-ти робочих днів.

    Крок 9. Важливо – для ГО-юросіб отримати довідку реєстрацію її як неприбуткової.
    До цього вважається, що ГО на загальній системі оподаткування.
    Документи: заява за ф. 1РН (форма затв. Наказом ДПА), та копія статуту. По критеріях неприбутковості (що органи вимагають у статуті ) мова ішла вище, в тому числі врахування положень із ЗУ «Про оподаткування прибутку підприємств», суперечності у ЗУ «Про об’єднання». Важливим є код, який присвоять, адже від цього залежить, який «перелік доходів» буде звільнятись від податку на прибуток. Коди визначені у Наказі ДПА Як правило, для ГО застосовується 0006 (п. «б» ЗУ «Про оподаткування прибутку підприємств), але є випадки і 0011 (п «г» Закону – ін..юрособи, для яких з-н визначає неприбутковість). Відповідно, для 0006 (п. «б») звільняються від податку доходи, визначені у ст..7.11.3, для 0011 («г») ст. 7.11.5 ЗУ «Про оподаткування прибутку підприємств»
     
  15. Vyruchalochka

    Vyruchalochka Member

    Відповідь: Юридична консультація

    Дівчата-юристи підкажіть мені...
    Отримала рішення виконавчої служби про закриття провадження справи по стягненню аліментів у зв"язку із звільненням відповідача з роботи.
    Які мої наступні кроки?
    Хочу оформити соціальні аліменти. Чи це реально?
     
  16. Antivirus

    Antivirus Well-Known Member

    Відповідь: Юридична консультація

    Попередньо слід зазначити, що закінчення виконавчого провадження саме з таких підстав є неправомірним, проте для надання більш вичерпної та грунтовної консультації з даного питання прошу викласти або скинути в приват фото (скан) даної постанови.
     
  17. klen

    klen Well-Known Member

    Відповідь: Юридична консультація

    Таке питання. Якщо я не ПП і маю офіційну роботу з мінімальною ЗП. Чи можу я додатково по интернету працювати як найманый працівник (contractor) на иноземну фирму? Які податки я маю платити і які документи мати від тої фірми, щоб не було питань що то не підприємницька діяльність.
     
  18. Gentle

    Gentle Well-Known Member

    Відповідь: Юридична консультація

    Потребую поради фахівця чи людини, яка мала таку чи подібну ситуацію.
    Ми живемо в приватному будинку, маємо спільну з сусідами огорожу. Наш будинок від паркану знаходиться прибл. на відстані 5м. (якщо це принципово - уточню ще).
    На ділянці сусідіів стояла стара деревяна хата. Сама ділянка дуже мала. І от тепер сусіди вирішили робити "реконструкцію". Прийшли до нас, щоб ми підписали заяву. Але фактично там буде не реклонструкція, а повністю нове будівництво. Розумію так: якщо місця там в них багато нема (а його там дійсно дуже мало), то вони будуть будувати в висоту. Відповідно повністю заступаються наші східні вікна - 4!
    Сусід з іншого боку згоду дав (чесно кажучи, не розумію чому - їх спільна межа пролягає пів метра від стіни його будинку, і якщо вони почнуть лити фундамент теж 50 см від межі, то уявляю як в сусіда потріскає і осяде все. Ми хоч маємо тих пару метрів від них!).

    Які повинні бути наші дії? Згоди ми не дали, але вчора вони прийшли викорчовувати дерева, тобто скоро почнеться будівництво. Коли вони фундамент залиють, буде пізно. Наша земля приватизована.
    Якщо потрібна якась додаткова інформація для того, щоб зрозуміти ситуацію -уточню.
    Буду дуже вдячна за консультацію!
     
  19. sani

    sani New Member

    Відповідь: Юридична консультація

    Вони ж не на вашій ділянці будують! Вам то яке до того діло? жаба дусить? Ніколи не розумів таких людей!
     
  20. Gentle

    Gentle Well-Known Member

    Відповідь: Юридична консультація

    Їх будівництво буде відбуватися в безпосередній близькості від нашого будинку. Цікаво, якби Ви були моїм сусідом, ми зробили ремонт в 4 ближніх кімнатах за 100 тис. євро, а Ви давай - рити фундамент, а земля - давай осідати, а стіни в нас - давай тріскати.
    Я б Вас по всіх судах затаскала! Була б вам і жаба, і до жаби.
    Це перше.
    А друге. Я не просила про неаргументовану критику. Я просила, щоб мені порадили, і навели аргументи, докази з законодавства, що таке будівництво можливе. Якщо це передбачено будівельними нормами - ноу проблем, ніхто їм не буде забороняти нічого.
    Як не розумієтеся в цих питаннях, то не лізьте в дискусію і не пхайте своїх 2,5 копійки.