Юридична консультація

Тема у розділі 'Бізнес-леді', створена користувачем Taras N, 7 Липень 2011.

  1. сніжна

    сніжна Кішка, яка "сама по собі"

    1. за минулий час аліменти можуть бути присуджені, якщо надасте докази, що вживали заходів до того, щоб батько утримував дитину, а він-ухилявся. На практиці - це довести не просто. Розірвання шлюбу до аліментів не має відношення. Аліменти можна стягнути і будучи у шлюбі, і отримувати добровільне утримання після розірвання...Можете подавати позов про стягнення за минулий час ( але не більше, як за 3 роки). При цьому готуйтеся довести, що вживали заходів до їх отримання, а батько- ухилявся. Докази - це письмові звернення, записи розмов, переписка, покази свідків...
    2. Мінімалний розмір аліментів- 50% від прожиткового мінімуму на дитину відповідного віку. Це встановлений законодавством мінімум. Якщо на дитину віком від 6 р. прожитковий мінімум зараз 2118. Половина - це 1056 грн. Є рекомендації стягувати в розмірі хоч прожиткового мінімуму, але на практиці - не більше 1\3 заробітку ( якщо офіційний заробіток), якщо неофіційні доходи - можете просити у твердій сумі. Але доводити, що він має непостійний мінливий дохід.
    3. Медичний догляд, лікування і т.д- описуйте в позові, підкріпляйте довідками. Вимагайте компенсацію. Врахують чи ні- залежить від різних обставин. Інколи батьки ( тати) починають "раптово ставати "інвалідами", "потребуючими лікування", маючими на утриманні непрацездатних батьків і т.д.
     
  2. onebyone

    onebyone Well-Known Member

    Дівчата , в мене в батьків склалася наступна ситуація. Хотіли купити меблі.
    Закинули на приват 2500, не через термінал. Минуло приблизно 2 тижні. Меблі , так як хата повністю всередині розбита не мали як забрати їх, продавці були в курсі. Зараз помінялися обставини і вони не можуть ці меблі купити. ( Мала бути купівля продаж земельної ділянки, кошти мали бути на ремонт та меблі, але покупці в останній момент відмовилися, відповідно коштів на які розраховували немає.) Меблі не робилися під замовлення, а з вітрини, тобто виставковий варіант. Продавець і власник відмовляються повернути аванс. Якщо ще б не велика сума , а то все ж таки не малі гроші.
     
  3. Almariel

    Almariel Well-Known Member

    Контракт є? Що там написано?
    Аванс зазвичай не повертається, на те він і аванс.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  4. onebyone

    onebyone Well-Known Member

    нема контракту. Який контракт в меблевому магазині? Прийшов, оплатив, забрав.
     
  5. Тетянка

    Тетянка Well-Known Member

    а чек , накладна, є?...Якщо є - ви ж маєте 14 днів а повернення товару
     
  6. onebyone

    onebyone Well-Known Member

    квитанція про оплату є з приват 24. 2 тижні минуло. Меблі ми ще не забрали .
     
  7. Тетянка

    Тетянка Well-Known Member

    тоді, на жаль , не бачу іншого варіанту - або мусите доплатити й забираєте, або гроші пропадають...
     
  8. CAMPUS GROUP

    CAMPUS GROUP Well-Known Member

    Привіт усім.
    Потрібна порада. Бо навіть не знаю, де таку консультацію беруть.
    Передісторія, мій тато, людина далека від сучасних технологій та маніпуляцій, почав оформляти пенсію у пенсійному фонді Залізничного району. На жаль, не всі документи вдалось зібрати вчасно. Тому процедура затяглась на півроку. І ось - отримавши на руки усі необхідні папери, минулого тижня документи було належним чином оформлено.
    А тепер до суті питання, працівник ПФУ направляє його для оформлення картки на виплату у відділення банку, до конкретного консультанта, дає номер телефону. Та наголошує прийти на конкретну годину!
    Так склались обставини, що карту оформили у іншого працівника, але в рекомендованому відділенні.
    Так от, тепер на мобільний тата щоденно і наполегливо телефонує хтось із приватного номеру, мабуть "рекомендований" пенсійним фондом працівник банку і розповідає, що гроші вже нараховані. Для їх отримання необхідно пройти в банк з пакетом документів (паспорт, код і т.п) і гроші він отримає, готівкою, після підписання договору. Так як тато людина далека від банківських афер, збирається йти щось там підписувати.
    Так от - з якого дива, гроші отримує банк, якщо пластикова картка на руках?
    І куди звертатись , щоб з'ясувати, що це за дзвінки і чому так вибірково пенсійні картки оформляє лише одна людина????
    Довіри до працівника пенсійного, яка всіляко допомагала і консультувала при оформленні пенсії, тепер нема.
    Я розумію, що задача банку нав'язати побільше своїх послуг, в яких людина не орієнтується.
    Але є підозра, що намагаються оформити якийсь фіктивний кредит, чи можуть таку аферу провертати в відділенні банку працівники?
    І головне - кому вірити?
     
  9. Shapokliak

    Shapokliak Well-Known Member

    Я би радила звернутись до начальника (чи хто там головний) того відділення і пояснити ситуацію, вимагати відповіді.
    Краще, щоб тато йшов не сам, а таки хтось його супроводжував. Всяке буває, я так розумію, нарахована велика сума - від того часу, як настало право на пенсію? Може, в когось не надто чесного , виникла спокуса "поживитись".
    Взагалі пенсіонер має право сам обирати банк і спосіб отримання пенсії (хоч би і готівкою на пошті, як вперто роблять старші люди, далекі від технологій і які не довіряють картка і банкоматам).
    Вся ситуація виглядає аналогічно тому, як лікар виписує рецепт і направляє пацієнта саме в конкретну аптеку...
    Працівник банку має премії чи заохочення за якнайбільшу кількість оформлених карток (при цьому бажано "впарити" кредитку). Працівник пенсійного фонду не обов'язково має з того "відкат", можливо, просто сприяє родичу чи знайомому.
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  10. MalvinkaLv

    MalvinkaLv Well-Known Member

    @CAMPUS GROUP якщо маєте можливість, підіть з батьком в банк і подивіться, які документи йому будуть пропонувати підписати і що будуть говорити. Або попросіть когось компетентного піти з батьком.
    Не знаючи ситуації, так відразу важко сказати, афера це чи ні
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  11. Lathorien

    Lathorien Well-Known Member

    Могло б виглядати, що працівники банку б‘ються за кожного пенсіонера і оцей рекомендований ще не знає що рахунок відкрито не в нього. Але. До чого тут готівка. Батька запрошують явно не по пенсійних справах. Напевно хочуть якусь послугу втулити або дійсно шахрайство. Якщо маєте натхнення - ідіть з татом і слухайте що до чого. До керівника скаржтеся. Або нічого не робити і чемно чекати поки гроші прийдуть на рахунок (все необхідне для цього зроблено).
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  12. Kroshka Enot

    Kroshka Enot Well-Known Member

    Якщо відправили в приват, то швидше за все, працівниця ПФ просто має агентські виплати за залучення клієнтів.
    І скеровує пенсіонерів до свого куратора, бо ж працівник банку теж має плюс за виконаний план.
    І запрошують з документами, щоб виготовити ще одну картку, і виплати скерувати на неї.
    Плюсую до поради поговорити з керівництвом відділення, або можна задзвонити в кол центр.
     
    • Подобається Подобається x 3
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  13. CAMPUS GROUP

    CAMPUS GROUP Well-Known Member

    В понеділок мама планує йти разом з татом в те відділення, то спробують вияснити на місці усі нюанси того оформлення картки.
    Так, ПриватБанк. Відділення на Привокзальній. Просто насторожило те, що скерували їхати ще кудись на Нечуя Левицього, дали якусь картку типу страхування, але там розписані варіанти депозитів на рік.
    За вказаною адресою немає навіть відділення банку, а є поруч.
    Просто вперше стикаємось із настільки закрученим сюжетом. Просте виготовлення картки перетворене в якусь детективну історію за багатьма невідомими.
     
  14. Kroshka Enot

    Kroshka Enot Well-Known Member

    Методи продажів працівників банків мене часто неприємно дивують.
    В мене так колись свекрів в кредо банку розвели.
    Вони мали оплачувати візовий збір на польську візу, стояли в черзі до каси, підійшла працівниця, сказала, що без страхівки УВАГА! Зніме їх з черги.
    Свекри теж люди старші і не сильно часто стикаються з сучасними реаліями, оформили 2 страхівки, в 3 рази дорожче, ніж би ми їм могли зробити у Львові.
    Свекри - двоє пенсіонерів з мінімальними пенсіями. Ті дві страхівки коштували як 2/3 їхніх двох пенсій.
    Я як слухала ту історію, мені очі кров‘ю заливало, було бажання нагодувати ту підприємливу дівчину тими страхівками.
    При тому, що я теж банківський працівник, і теж починала з роботи з фізичними особами в набагато меншому банку, де переконати фізичну особу довірити свої кошти в разі важче, ніж у системному банку з міжнародним ім‘ям.
    Кредо дуже впав в моїх очах.
    По перше, через нереальні (напевне) плани, через які працівники повинні вдаватись до настільки морально огидних вчинків
    По друге, значить слабо вчать свій персонал, раз ті вміють продавати тільки людям, абсолютно не обізнаним в тій сфері.
     
  15. CAMPUS GROUP

    CAMPUS GROUP Well-Known Member

    В мене теж є подібна історія з Аваль банком, і вроді я людина розумна.
    Пішла виготовляти зарплатну картку, то мене змусили заповнити купу документів, де вказувалось чуть не все родинне дерево.
    А потім виявилось, що всі ці документи, для кредитки. Про яку я не просила!!!
    Картку їхню я звичайно не активовувала, то при кожній появі у відділенні, по роботі, навколо збиралось по пару працівників, які сльозно вмовляли мене хоч би раз поповнити з тої карти рахунок мобільного. Бо їм бонуси капають.

    П.С. Були батьки сьогодні в банку, де працівники їх запевнили, що не може такого бути, щоб хтось надзвонював.
    Виявилось, що додатковий листочок, то страхування, про яке тато "попросив", за словами працівника банку. Ха-ха!
    Страхівку скасували. Змінили номер телефону на інший, щоб не надзвонювали всякі. Побачимо чи допоможе це.
     
    • Подобається Подобається x 2
  16. Shapokliak

    Shapokliak Well-Known Member

    В мене кума працювала в Райфайзенбанк аваль. То вона , коли оформляла зарплатні картки, кредитки, завжди пояснювала всі ризики, виникала в конкретну ситуацію конкретної людини, і з депозитами, і з кредитами, деколи навіть відмовляла (!!!) від певних послуг, коли бачила, що людині це не потрібно. При такій роботі завжди мала менінгіт з виконанням планів, премія "пролітала", постійні наганяї "зверху". Але вона просто не могла інакше, не ті принципи. Тобто банк, звісно , має заробляти, але все ж не зняти останню сорочку з людини.
    Після багатьох років роботи не витримала того всього і звільнилась. Пішла на маленьку фірму оформляє видаткові накладні . Навіть здоров'я покращилось (півроку відходила від того всього), а то були суцільні нерви і психосоматика. Зарплата майже така, робочий день коротший, і як вона сама каже - виключила комп'ютер і забула, дома - домашні справи. А раніше до 19 не могла вийти з банку, додому - як вичавлений лимон і з головою як вавілонська вежа...
    Найсмішніше, що деякі з постійних клієнтів ще довго дзвонили і радилися :girl_crazy:. "Мені так Вас не вистачає, так гарно обслуговували"...
    Така робота не для кожного, тут треба відмежовуватись від емоцій і "робити план"... деколи і совість заставляти мовчати...
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. CAMPUS GROUP

    CAMPUS GROUP Well-Known Member

    Я ці нюанси дуже навіть розумію. Але коли починають впарювати стопку документів на підпис пенсіонерові, при тому, крім пластикової картки та папірця з Написом Нечуя Левицького 5, ніякого договору чи додаткового пояснення на руки не видають, закрадаються думки про нечесність.
    Тут кожна людина повинна сама за собою дуже слідкувати, але є випадки коли це неможливо, як з моїм татом. Людина ніколи не мала справ з банками. Мав певний час картку на з/п, але без ніяких гемороїв. Ніхто з банку не надзвонював і не викликав з документами підписувати якісь договори. Прийшли гроші - зняв і користуєшся ними.
    А тут просто якийсь психологічний пресінг, кожного дня телефонували і просто вимагали прийти на конкретний день, та конкретну годину. До конкретної людини. Тут всякого надумаєш собі.
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. Kapitoshhka

    Kapitoshhka Well-Known Member

  19. Багіра

    Багіра Well-Known Member

    дівчата, підкажіть будь ласка по наступному юридичному питанні
    є бабуся, яка живе в квартирі будинкового типу (австрійський будинок). є сусіди, які роками хочуть викупити квартиру в неї, й іншу квартиру теж (класично)
    зараз ці сусіди агітують за відмову повністю чи частково від послуг жеку, щоб самим все робити, ну і ніби більшість за
    в бабусі звісно ж найгірші можливі сценарії розвитку подій, що мало з часом в неї ту квартиру як не відберуть то змусять продати значно дешевше ( хоче залишити дітям в спадок)
    я наскільки знаю, що навіть якщо будинок перевести в спільну часткову власність, то незважаючи на право першого викупу, можна ставити свою ціну і умови (а кому вже продавати, то яка різниця)
    ну але зрештою, є багато речей, які можна визнати аварійними в будинку чи такі що потребують ремонту...
    - чи може співвласник зробити дорогий ремонт і вимагати за нього відшкодування?
    - яка кількість власників квартир потрібна для відмови від послуг жеку, якщо в будинку 3 квартири
    - які повноваження матимуть сусіди, які як розумію хочуть зайнятися організацією всього
    поділіться найгіршими можливими сценаріями)