Комуналка: газ, вода, електроенергія, квартплата тощо

Тема у розділі 'Ой у Львові на базарі', створена користувачем СОФІЯ -СОНЯ, 13 Січень 2009.

  1. Hermi

    Hermi Well-Known Member

    з Вами погоджуюсь, але 2 роки тому моя сусідка попала в неприємну ситуацію, коли по факту було спожито значно більше, ніж вказано в квитанції. Довелось сплачувати штраф(яку суму і яка аргументація - я сказати не можу).
     
  2. Kroshka Enot

    Kroshka Enot Well-Known Member

    я подам правдивий показник за березень.
    І питання буде закрите.
     
  3. Inglor

    Inglor Well-Known Member

    який штраф? Ви впевнені, що ваша сусідка платила штраф, а не кошти за наявні спожиті куби? Фактично вона оплатила свій борг. Може вона сама не до кінця розуміє, за що платила?
    Дівчата повірте в нас дуже великий відсоток людей не вникає за що платить? Незнаю, чи то від неосвіченості, чи тупо від ліні. А пізніше виходять такі коломийки. І так, в нас є люди які контролюють свій бюджет, і платять все згідно спожитого, і пільгу свою контролюють (якщо така є), але їх значно менший відсоток.
    @Kroshka Enot це я не про вас конкретно, і не про ваш випадок, це про ситуацію взагалі.
    Аж цікаво, як то виглядало...
    Вибачте, ну це смішно. Вона 1000 раз не права. Для того і є контроль, щоб перевірити куби/кВт на лічильниках, і взагалі лічильник на наявність цілісності пломб. А для цього
    є власне програми, які і рахують+/- куби. Для цього контролера не потрібно. А те що контролер написала зі стелі показник, це є самоуправсто, зроблене для того щоб здати роботу, яку нібито вона виконала.
     
    Останнє редагування: 20 Березень 2019
    • Погоджуюся Погоджуюся x 3
  4. Shapokliak

    Shapokliak Well-Known Member

    Про тих 700 грн. волали з кожної праски. Мої свекри отримали. Правда, ми їх постійно інформуємо про всяке таке і застввляємо піднімати дупу і йти писати. Показники теж подає чоловік, і сплачує сам, потім гроші йому вертають, бо їм ходити в місто в банк і стояти в черзі важко.
    Так як бабця старша і мабуть самотня - треба за них думати. А чи хтось міг скористатись тою заявою(замість неї) - то хіба яких шпигунів мати в відповідних органах. Я навіть не знаю, де вони то отримували, де розписувались. А пенсію їм приносить пошта.
     
  5. Kroshka Enot

    Kroshka Enot Well-Known Member

    ми в 2018 теж отримали.
    А я говорю про 2017. Можливо, і волали, в мене вдома телевізора нема, і часу (і бажання) читати не профільні новини в інтернеті - теж
    Власне, наша бабця не виходяща з подвір"я.
    Щоб написати ту заяву, тре комусь відпрошуватись з роботи, їхати 50 км (в одну сторону), везти її в район. Тобто витратити цілий денью
    в 2018 зробили то з принципу, хоча, якщо порахувати вартість робочого часу і пального, легше для нас було бабці дати ті гроші з власної кишені.
    Тому для нашої бабці і нас монетизація субсидій справді дуже і дуже вихід.
     
    • Смішно Смішно x 1
  6. Натуля

    Натуля Well-Known Member

    В мене з Львівгазом зараз дуже цікава ситуація.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 3
    • Інформативно Інформативно x 2
    • Подобається Подобається x 1
  7. Inglor

    Inglor Well-Known Member

    Я вам більше скажу Львівобленерго теж саме повідкривав собі різні конторки. І от одна з таких конторок хотіли щоб чоловік заплатив за ще один додатковий стовб (не той що біля хати) додатково. А це не мало, не багато 30 +/- тис. заспівали. Бо їм бачте задалеко тягнути кабель. Тяжкими муками, але таки чоловік добився свого, і за цей стовб таки не платив.
     
    Останнє редагування: 21 Березень 2019
    • Подобається Подобається x 1
    • Корисно Корисно x 1
  8. Cybulynka

    Cybulynka Well-Known Member

    Поділюся своїм досвідом щодо лічильників електроенергії та їх справності. Це, правда, стосується Київенерго, але можливо, комусь придасться. Далі буде лонгрід, оскільки цей текст завтра піде у ФБ з тегом відповідної установи. Як щось незрозуміло - питайте, відповім. Фото лічильника спробую завантажити з телефону. Завтра планую також залишити скаргу на їх гарячій лінії та на сайті КМДА.

    В кінці січня 2019 р. було проведено заміну лічильника електричної енергії в помешканні, в якому я проживаю, у зв’язку з виходом із ладу попереднього лічильника. Оскільки прилад знаходиться на сходовій клітці, заміна була проведена за моєї відсутності (це питання обговорювалося при подачі заяви, сказали, що присутність не обов’язкова). Акт заміни залишили в дверях. Заборгованість, яка утворилась внаслідок несправності приладу обліку, була порахована за середнім споживанням та негайно оплачена.

    Після отримання квитанції за лютий мене здивувала кількість спожитих кіловат-годин (518) та сума (792 грн). За весь час мого проживання тут кількість спожитих кіловат за місяць не перевищувала 150. При огляді лічильника я виявила, що світлодіод, який є індикатором споживання, в різний час працює по-різному, незалежно від роботи електроприладів у квартирі. Іноді він блимав, а іноді світився безперервно, чого не повинно бути при справності лічильника. Пломби на лічильнику наявні та не пошкоджені.

    Друг, до якого я звернулася по допомогу, порадив мені порахувати кількість блимань лампочки від одного клацання барабану до наступного. Виявляється, коли лічильник відраховує 1/100 кіловата, між двома поворотами барабану повинно бути пораховано 64 імпульси, які відображаються блиманням лампочки. Поворот барабану можна почути за характерним клацанням.

    Я порахувала і зняла це на відео. Імпульсів між поворотами барабану було рівно 32. Замість 64, належних для цієї моделі лічильника. Саме така цифра зазначена на корпусі. Це означає, що лічильник рахує спожиті кіловати вдвічі швидше. Тобто, мені виставили подвійний рахунок. А якщо в грошах – більш, ніж подвійний, бо все, спожите понад 100 кВт, рахується за вищим тарифом. Ось таке невинне намахалово.

    Виникає одне питання. В акті заміни лічильника було вказано дату його повірки – IV квартал 2018 року. Тобто, або повірку виконала особа, яка не є фахівцем, або ж Київенерго свідомо встановлює споживачам лічильники, які вдвічі завищують кількість спожитої електроенергії.
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Інформативно Інформативно x 1
  9. Kroshka Enot

    Kroshka Enot Well-Known Member

    А хтось щось чув про те, що хочуть скасувати «нічний» тариф за електроенергію?
    Я вже тепер так боюся пропустити щось важливе, що може і бздуру сюди принесла :pardon:
     
  10. Cybulynka

    Cybulynka Well-Known Member

    54515627_255460312066734_4663577937851711488_n.jpg 55847331_301509310541800_8635369345922367488_n.jpg
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. nibysh

    nibysh оптимістка з сумнівами

  12. rysja

    rysja Well-Known Member

    В нашому селі в січні-лютому всім в обовязковому порядку замінили лічильники на двотарифні
     
    • Зе бест! Зе бест! x 1
  13. Kroshka Enot

    Kroshka Enot Well-Known Member

    Та от не знаю, "чула дзвін, та не знаю, де він" :girl_blush2:
    То вже я так попропускала стільки важливого, що тепер кожну бздуру перевіряю.
    Безкоштовно? Круто
     
  14. rysja

    rysja Well-Known Member

    Безкоштовно, при чому, винесені на вуличні стовби, а не на будинку. Дуже класно
     
  15. Freedom UK

    Freedom UK Well-Known Member

    Хто підскаже формулу розрахунку газу (Яворівський рн)? За фактично спожитий газ.
     
    • Безграмотно Безграмотно x 1
  16. Rodionochka

    Rodionochka Безнадійна оптимістка

    А що то за село таке круте? Бо минулого року ставили собі двотарифний лічильник, то є не дешеве задоволення).
     
  17. rysja

    rysja Well-Known Member

    С. Сокільники
     
    • Інформативно Інформативно x 1
  18. Shapokliak

    Shapokliak Well-Known Member

  19. Андріана

    Андріана Well-Known Member

    В нас ( за містом, інший район) теж багатьом ще 2 роки тому поставили безкоштовно двотарифні. Я так розумію, що якось по черзі мають всім поміняти, а кому вже треба, то можуть за власний кошт поставити.

    Надіслано від мого Redmi 4X, використовуючи Tapatalk
     
    • Інформативно Інформативно x 1
  20. Brigitta

    Brigitta Well-Known Member

    Львівводоканал!!! :girl_mad: Щомісяця 20-го числа чемно подаю показники холодної води через Інфольвів. В середньому використовується не більше 2 м³ на місяць. Останній показник, поданий 20 березня - 320 м³. А сьогодні зайшла в Особистий кабінет, і мало не зомліла: показник лічильника 666 м³, і борг 5200 грн. І вказано, що останній показник подано 5 квітня. Подзвонила у Водоканал, там сказали, що нічого не знають, пообіцяли провести протягом місяця перевірку лічильника за наш рахунок, і порадили оплатити цей борг. Що це за чудеса? В когось було таке?