мене теж вчили включати. Але зауважила за кордоном, заїжджаючи на кільце поворот не включають (так як не змінюють смугу руху), а вже на з"їзді з кільця - включають, вказуючи куди будуть рухатися. Правда і Ваша і чоловіка. Я ще з тих древніших ))))
Залізобетонна логіка в того коментатора І мене, з тією лиш різницею, що сигнал лівого повороту при заїзді на кільце, якщо потрібен другий-третій з’їзд чи рух по колу на розворот, сигнал правого - при першому з‘їзді.
Ну так, мене теж так вчили. До речі, в іспиті з пдр є питання про рух по кільці, то там такий нюанс, що при русі на кільці поворот має бути вимкненим, якщо смуга не змінюється. В нас переважно всі мигають лівим аж до моменту проїзду останнього непотрібного повороту направо.
Я з лівим заїжджаю на кільце, вимикаю і вмикаю правий перед потрібним мені з‘їздом. Хоча згідна, що багато-хто мигає лівим при кільцевому русі, а потім просто перемикає на правий. Хоча є і їздуни, які так з лівим і з‘їжджають з кільця. Є і такі, що вважають сигнали поворотів взагалі зайвими
Сьогодні розпитувала інструктора - виїжджаємо на кільце з лівим, перемикаємо на правий після останнього непотрібного. Мене вчать блимати. ... @Haidee, то суто в тестах тобі попалось чи десь в правилах здибала, що нема чого на кільці весь час блимати? Надіслано від мого LG-P715, використовуючи Tapatalk
Я думаю, що це не критично з лівим, головне вчасно правий включити Наприклад, я щодня їжджу двома кільцями. На першому в мене другий з‘їзд, то з лівим поворотом поки вклинилась в ряд, вже проїхала перший з‘їзд і треба включати правий. А на другому кільці їду на розворот, тобто аж четвертий з‘їзд, то там лівий поворотник виключаю.
Особисто знаю такого, кхмм.. інструктора, який теж вчить включати правий поворотник, бо руль крутимо вправо... Ноу коментс Надіслано від мого Redmi Note 4, використовуючи Tapatalk
В тестах таке є. Щодо пдр, то не знаю. З одного боку, кільце - головна, якщо нікуди з головної не повертати, то нема чого блимати. З іншого, поворотник вмикається при повороті, якщо головна змінює напрям на перетині з другорядною. Якщо все-таки не вважати, що кільце - це пряма (в мене знов винос мозку))), то на всіх виїздах головна повертає ліворуч і я би лівий залишила. Але в тестах правильна відповідь - не мигати лівим.
Я навіть не знаю з чого почати і як описати. По-перше смуга яка, веде до Арсену на Чорновола наполовину засипана снігом і їхати доводиться як сирітка на пів смуги. Ну заїхала що вже. Припаркувалась (рис. 1). Розмітка дуууже стерта, я ще вийшла добре роз дивилась чи стала по-людськи. Машина стояла далі від Арсену, це я так схематично намалювала. Прийшли ми через дві з половиною години. Йдемо дивлюся на той ряд де лишила машину. Машини нема. Обрадувалась сильно. Але щось мене збентежило в тому ряду машин. Підходимо ближче (ми з Арсену йшли - щоб було зрозуміло під який кутом вся радість розгорталась). Стоїть моя машина між двома рядами машин (рис. 2). Якийсь розумник припаркувалася в проїзді, а потім певно його друзі підтягнулись. Я ще розумію один чи два не зорієнтуватись в розмітці, яку ледь видно, а розглянутись їм корона завадила. Але ж не може бути так що ВСІ в ряду були вперше в Арсені і їм не здалося що щось тут не те?! Що вчора тут була не така схема паркування. І моя машина самотня як три тополя на Плющисі. Чи може?
В мене така ситуація була кілька разів біля ЦУМу на Науковій. Теж не розумію чому, але коли паркувалась - все ок, повертаєшся - а по розмітці тільки твоя машина стоїть, решта - в "шахматному" порядку
та ладно в шахматному, а то просто зробили собі суцільний ряд там де мав бути проїзд. Ну але так, то з того ж рівня культури водіння. З відсутнього (((
Дівчата, підкажіть мені темній, як то правильно дякувати на дорозі, коли тебе пропустили в тій ситуації, в якій не мали б. От наприклад, виїжджала вчора зі СКА (вожу туди малого на плавання), а там такий дурдом з тими машинами на виїзді, стою пропускаю колону, а та колона просто нескінченна, там шоб всіх пропустити можна і 5 хв торчати, хто там був, той знає... І тут зупиняється мужчина на бусі з тої колони, показує мені рукою, фарами підморгує, , я так зрозуміла що він хоче мене пропусти. То я собі поїхала і потім пригадала що в таких ситуацях прийнято якось дякувати. Пра а я кричала дякую в відчинене вікно, надіючись що він через своє відчинене вікно мене прочує. Але потім зрозуміла що це була трохи дурна ідея.
Ото про аварійку я знала/читала, тільки не зовсім розуміла коли саме її вмикати і на скільки, щоб мене правильно розуміли. Дякую, що розтулкували.
Я включаю, щоб мигнуло 3 рази. Або ще можна подякувати рукою в бокове вікно перед початком маневру. Ще можна подякувати рукою в лобове, коли тебе пропускає зустрічна машина. Наприклад, на дорозі між будинками, де напарковано так, що є лиш одна полоса для руху, а по боках трапляються «кишеньки», куди і ховається зустрічна машина, щоб пропустити.