Відповідь: Купівля товарів в Інтернет-магазинах Я теж користуюсь Шуваром через Палладу третій місяць. Дуже зручно. Особливо коли не має часу ходити по базарах. А з приводу якості товару - буває по-різному. Всі живі люди. Треба добре перевіряти при кур'єрі і що не влаштовує - повертати.За весь час користування Шуваром у мене ситуаціїї були різні. Я, особисто, можу купити менш якісний товар, ніж мені привозять. Поки возишся з дитиною на руках, буває накидають гниляків. З приводу Паллади. Це не знижки і не піраміда. Паллада - це люди(споживачі), що обєднались і заробляють разом, а потім діляться. Чим більше кожен купує через Палладу, тим більша його частка в загальному доході Паллади. Я особисто, крім Шувару, замовляю воду, користуюсь Київстаром. Зараз пробую замовити одяг з-за кордону. Участь безкоштовна. Реально в кінці мясяця отримую частку грошей назад. Причому за липень отримала більше ніж за червень.
Відповідь: Купівля товарів в Інтернет-магазинах Може хто-небудь дасть свій реєстраційний номер в ПАЛЛАДІ?Хочу зареєструватися.Наперед дякую.
Відповідь: Купівля товарів в Інтернет-магазинах А що воно вам дає? через сайт шувару теж нормально замовляти, навіщо посередники?
Відповідь: Купівля товарів в Інтернет-магазинах власне йде замовлення так само через сайт Шувару,але як би то сказати із "рекомендацією" Паллади...суми замовленого суммуються, і потім в кінці місяця якійсь процент повертається)))) от таке от заощадження - "мелочь - а прияяяяяятно"
Відповідь: Купівля товарів в Інтернет-магазинах Отож, щойно затримала замовлення з "Шувару", зроблене у п’ятницю. До слова, у суботу намагалась потрапити туди, подивитись-помацати і, можливо, купити перець для консервування, але заїхати не вдалось...Паркувальник ще на в’їзді попереджав, що місць для автомобілів немає:confused:, та ще й величезний корок на кілька сотень метрів. Поїхала геть. Так от: принесли нині вчасно, навіть на пів години раніше, аніж вказувала у замовлення. Справді, все гарно позапаковуване, свіже, блискуче, перебирала я ті фрукти і овочі, і навіть не було до чого присікатись:xaxa: Враховуючи попередній досвід Зорянівоньки, написала у примітках, що кавуни мають бути два, великі і солодкі, стосовно смаку ще не знаю, але великі і гарні, от! Мняско свіжесеньке, гарно пахне, шинка і шия (свинина) наче щойно від свинки. Перець (ротунда) розкішний, м’ясистий. Замовлю-таки для консервування перцю ще. Приємно вражена і дякую дівчаткам за відгуки
Відповідь: Купівля товарів в Інтернет-магазинах я через інтернет купила облицювальну плитку, в нас в салонах кераміки біла схожа але дорожча, та й чекати доки привезуть з Італії чи Іспанії близько 2 місяців. А тут 2 дні і плитка (дууууже "сімпатішна") вдома.
Відповідь: Купівля товарів в Інтернет-магазинах Щоб не бути обдуреним в інтернет магазині, не втратити гроші, а той просто час варто його перевірити. на що слід звернути увагу: 1. На якість сайту! Це на перший погляд гарний дизайн і працюючий не глючний сайт і з повним наповненням. Сайт мусить працювати і давати повну інформацію про товар. Це свідчить про серйозність намірів власника. Якщо власник викладе не одну сотню доларів на дизайн і на програмування і на наповнення контенту сайту... це значить що він прийшов із серйозними намірами і на довго і не буде Вас дурити на на кілька доларів! йому просто це не вигідно. Тобто якщо на сайті навіть немає опису чи фотографій товару(тільки назва і ціна) варто задуматись... а якщо ще й сайт виглядає жахливо, а ще й глючить значить його створювали не професіонали за дуже низьку ціну, тому є ймовірність обману. 2. Контакти Обов"язково на сайті інтернет магазину повинні бути контакти, не форма зворотнього зв"язку а контакти (№ стаціонарного тел. № моб. телефону, і адреса, з картої проїзду і тп) Якщо цього немає, слід задуматись чому це приховано від потенційного покупця?.. 3. Рейтинг сайту у пошукових системах Не секрет що на сьогоднішній день розкрутити сайт коштує на порядок дорожче ніж його створення. Я звертаю увагу на Google PageRank і Індекс Цитування у Яндексі. Це простими словами рейтинги популярності сайту у мережі інтернет, або їх ще називають "пузомірки"(в кого більший ) і є спеціальні інструменти, щоб це перевірити наприклад pr-cy.ru і якщо PR<3 а ИЦ<50 значить сайт ще дуже "молодий", а репутацію як правило треба заробити Перераховане вище звичайно не панацея, проблеми бувають і у відомих і великих, але принаймі не попастися на гачок відвертого лохотрону допомагає (це саме може стосуватись роботи і тп...) доречі якщо так проаналізувати _http://www.pallada.com то 1. дизайн жахливий, меню і тексти не читабельні (років 10 тому такі дизайни робили і то не такі страшні) 2. контактів я не знайшов(тільки форма зворотнього зв"язку) 3. Яндекс тИЦ - 0 Яндекс Rank - 0 PageRank - 1
Відповідь: Купівля товарів в Інтернет-магазинах В мене питання. Чи всі дають чайові кур"єрам з "Шувару"? Ми сьогодні замовляли вперше і я вже після того як той мужчина вийшов за двері, подумала: "А може треба було йому дати пару гривень зверху?"
Відповідь: Купівля товарів в Інтернет-магазинах округляю до 5 грн - не більше,і то,тільки коли вчасно привезено...
Відповідь: Купівля товарів в Інтернет-магазинах Говорила з кур,єром на рахунок пунктуальності, він жалівся, що дуже багато замовлень, пробки по місту, часто блукають, шукаючи вулицю, новігаторів не мають... звичайно це не є проблема замовника, але я проявляю до цього лояльність, так як доставка декількох десятків кілограм на 5 поверх для мене найбільша радість чайові даю кожен раз, бо часто стикалась з проблемою доставок на 5 поверх під час ремонту, то грузчики вимагали від 20 гривень за поверх і ще й рахували кожну ходку. А коли сама привозила з Шувару повну машину з овочами то платила сусідським хлопцям значно більше ніж 10 гривень чайових, щоб не тягнути це все самій..... а часто і сама мучалась, бо не було з ким домовитись і готова була заплатити любі гроші, тільки би хтось поносив... Тому без проблем даю кур,єру чайові!
Відповідь: Купівля товарів в Інтернет-магазинах раніше завжди звонив адміністратор Павло,та чемно вибачався,казав - що багато замовлень,хлопці не встигають...(я завжди замовляла на 12 доставку)...останній раз замовила в вівторок ( нейтральний день) на 16 годину (явно не час пік)...приїхав в 18 годині,щей засранець бреше,що в половині 16 був,але ніхто йому двері не відкрив...бачила його перший раз,маю надію,що і в останній.
Відповідь: Купівля товарів в Інтернет-магазинах вони дійсно пару раз приїзджали раніше на 20-30 хв. без попередження, добре що я була дома. Адміністратору про це сказала, вибачався.... каже накладки у них... я тепер замовляю на вечір, коли точно дома. Надіюсь вони виправляться і не зазнаються, бо ця доставка мене дуже виручає!
Відповідь: Купівля товарів в Інтернет-магазинах так і я була вдома - а його не було))) брехав дивлячись чесними очима))) це точно...вже навіть не уявляю життя без "Шувару" доставки)))
Відповідь: Купівля товарів в Інтернет-магазинах я не завжди даю, але переважно пару гривень зверху накину, бо ця послуга стала для мене знахідкою, вже ніц не хочу нести сама з базару, бо "я то на шуварі замовлю"
Відповідь: Купівля товарів в Інтернет-магазинах Щось ніяк не можу зрозуміти, чого то всі такі задоволені якістю продукції доставленої з Шувару? Коли вперше замовляла, то подумала, що мені просто не повезло. Але з останнього замовлення все привезене було "не таке": печериці старі і величезні, виноград обсипаний з гілки і наполовину гнилий, помідори нестиглі (і це в сезон!!!), підгнила цибуля розміром з перепелині яйця, а ще був перець, баклажани і т.д. при тому, що кожен пункт з менеджером по телефону обговорювався. Дивно, що всіх це влаштовує. Вже навіть думала, що це просто у мене вимоги надто завищені до продуктів, але ж стиглі помідори, не гнила цибуля чи свіжий виноград це нормальне побажання!
Відповідь: Купівля товарів в Інтернет-магазинах Мені все привозять прекрасне! Ще не викинула ні одного овоча чи фрукта, завжди все свіже, відібране! В мене вимоги до продуктів досить високі, так як готую для двох дітей і звичайно стараюсь, щоб все було найкраще. Цибулю кожен раз по 10кг. замовляю, складаю на зиму по трохи, гнилої ще ні одної не було і не дрібна, а середня і велика. Помідори завжди великі, стиглі, картопля велика і середня, хорошого сорту, баклажани один в один, зелень свіжа, великі пучки, не те що на базарі в перекупок... останній раз м,ясо замовила, було свіже, не гірше ніж на базарі( там так само домашнього не купиш...) Не знаю від чого залежить, що одним добре привозять, а іншим ні? може зміни пакувальників різні, одні все підряд пакують а інші вибирають уважно?