Малі німці

Тема у розділі 'Дитяче здоров'я', створена користувачем Ascorbinka, 7 Лютий 2008.

?

коли заговорили ваші діти?

  1. до року

    90 голосів
    39,1%
  2. в 2 роки

    104 голосів
    45,2%
  3. в 3 роки

    32 голосів
    13,9%
  4. в 4 роки

    1 голосів
    0,4%
  5. заговорили з допомогою спеціалістів

    6 голосів
    2,6%
Можна вибрати зразу декілька варіантів.
  1. HOPIC

    HOPIC Well-Known Member

    Катерина замість крику після кору каже - обійми мене. Крику стало в нас суттєво менше. Їй без місяця 3. І нарешті може повторити кольори за дорослим чітко.
    В 2р були в логопеда, бо мали аж 1 чи 2 з натяжкою словосполучення, слів небагато. Вона переставала говорити після знечулення, то я хотіла знати чи там розвиток є, хоч і повільніший. Дрібна моторика - прописали.
     
  2. Orman

    Orman Модератор-бомба

    В нас до кольорів як до неба. Ядвіга не кричить. Вона пояснює, на мігах, може показати картинку в книжці щоб дали яблуко, веде куди треба, показує в себе на тілі. Її дуже легко зрозуміти. Але при цьому з слів вона говорить мама, баба, цокає як коник, му - це корова, хропе коли показує сон, і сичить «сссс» коли ляльки «пісяють». Вава - Варвара, Аґу - Петрик, Уа (більше схоже на звук w) - це вона сама. Брум-брум - це транспорт, включно з санками і візком. Ніби все. А ще нєнє - це піжама.
     
  3. HOPIC

    HOPIC Well-Known Member

    Скеровує невропатолог.
    Сидієте на кушнтку, дитині на голову вдягають шапочку-сіточку з а-ля присосками на ті точки, де вказує невропатолог+ кілька ближчих. На компютері йде кілька кардіограм. Не болить, тільки шапочка тісно завязується на шиї.
    Там же роздруковують, описують, і невропатолог рекомендує. В нас ліки не дадуть ефекту, прописаний активна дрібна моторика, спорт, заняття в логопеда, масажі. Відхилення по еег є. Тому не все однозначно і не всюди треба ліки
    --- дописи об"єднано, 14 Січень 2019 ---
    В нас це було довкола 2. В 1,6 їй вирубало мову і приходилося заново вчитися, то були оті водження. Але потім пішов лепет.
    Му моя сказала як пішла в садок. До того не удосужувала нас такими розповідними словами - більше по ділу і крик.
     
    • Інформативно Інформативно x 1
  4. Dominika

    Dominika Well-Known Member

    скільки часу це займає, хвилина-п'ять-десять? де роблять цю процедуру? в місцевих поліклініках чи то треба записуватись в якісь медичні центри заздалегідь? платна?
     
  5. HOPIC

    HOPIC Well-Known Member

    Може 5хв від сили, якщо дитини сидить спокійно, як рлаче - змазані показники
    Ми робили платно в "істині" на науковій, є ще охматдит і коцюбинського здається.
     
    • Інформативно Інформативно x 1
  6. Haidee

    Haidee Well-Known Member Команда форуму

    Я не розумію до кінця, чому це має хвилювати. Є й дорослі люди, яким важко сформулювати свою думку. В мене середня доця така "туга" в плані висловлення. Говорити рано почала, реченнями, але теж думає довго, затинається, часом не може підібрати слів для пояснення і злиться. А коли треба щось пояснити, то ковтає половину звуків і навіть я її не розумію. Так, ніби боїться не встигнути сказати. Звуки доовго не вимовляла правильно. Близько 4,5 років почала говорити "ч, ш". "Р" тільки в 5 почала (але дуже гарно відразу), "л" досі не вимовляє. В мене часом з'являються пориви відправити її до логопеда, але потім я згадую її вираз обличчя, коли вона чимось зайнята і думає, що її не бачать:) вона така в ті моменти зосереджена, такий філософ маленький. І ще ніколи мені не вдалося "сфорсувати" якісь етапи в її розвитку. Вона поки сама до чогось не додумається, то будь-який тиск викликає хіба нерви і спротив. З такого базового, маю на увазі, бо віршик може вивчити і на моє прохання. Ходити теж пізно почала, в рік і 4 міс. Мені, правду кажучи, дуже подобається той її власний темп. Тут про рахування було вище. В неї дуже цікаве сприйняття величин. Наприклад, коли їй сказати "візьми 4 цукерки", то вона скаже: "добре. 4 - це значить треба взяти 2 і ще 2". А 5 - то коли 2, 2 і ще 1. Додавати я її не вчила. Мені аж цікаво, як їй школа "зайде".
     
    • Подобається Подобається x 2
  7. Dominika

    Dominika Well-Known Member

    Я ще помітила зв'язок з харчуванням. От чим менше солодкого і молочного, тим більше мовлення. І поведінка краще стає, бо з цим теж проблеми.
     
  8. Dominika

    Dominika Well-Known Member

    то така мамська доля))) щось та й має хвилювати...
    я за звуки зовсім не переживаю. мені б логічно-змістове наповнення мови налагодити. А звуки ми підтягнемо.
    я теж з тих мам, що схильні до самоплину в багатьох речах. Але часом виникає думка, що десь же є межа між тим самоплином і "де ж ви були раніше".
    В мене малий загалом "спізнюх", ходити почав теж в 1.4, але ми за руки не водили. Горщик освоїв в 3,5( о ужас...). Плекаю надію, що може з мовою теж так. Але в нього ще нюанси з поведінкою. Одним оком почитую про СДУ.
     
  9. Orman

    Orman Модератор-бомба

    @Dominika про СДУ - якщо ваша дитина може 15 хв займатися однією справою - складати лего, вирізати, малювати, плювати в стіну, то в неї не СДУ.
     
  10. Haidee

    Haidee Well-Known Member Команда форуму

    То я не з ціллю потролити, чесно.



    В нас дуже пішов прогрес з осені (це практично 5 років), коли почали ходити на балет. Я чесно страшенно переживала. Дитина емоційна і мовчазна одночасно. Тренер у нас змінилася дуже швидко і прийшла така пані, що від неї 10-річні діти з плачем втікали. І раптом вони знайшли спільну мову: тренер її хвалить, стимулює, помагає. Короч дитина розцвіла і почала з власної ініціативи заводити розмову зі старшими людьми. Наприклад, з водієм таксі чи в магазині. Для неї то донедавна було нереально. Фізично підтягнулася конкретно (вона низенька - до осені мала менше метра росту), рухи стали сміливіші і чіткіші.
    --- дописи об"єднано, 14 Січень 2019 ---
    Я колись начиталася ознак аутизму на свою голову. Там якраз було про інші крайнощі від активності - вибудовування предметів в рядочок, про важкість переключити увагу з однієї теми на іншу. То можна багато собі напридумувати.
    --- дописи об"єднано, 14 Січень 2019 ---
    А мультик хіба не впливає на результат? Я роблю ЕЕГ собі раз в кілька років, кажуть бути спокійною, як слон)
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. Mansikat

    Mansikat Well-Known Member

    Невролог рекомендував, ми робили в Ехокорі на Угорській.
    В сина спалахи епілептиформної активністі на ЕЕГ. Нам виписували ноотропи, магне В6, і омегу.
    Чому це є, що це означає для нас в майбутньому, точних відповідей немає. Чи має це зв'язок до затримки мовлення, не відомо. Ну, в мене з'явилося більше запитань, ніж відповідей після ЕЕГ.
    Я читала, що так буває і у здорових людей, проте вірно і зворотнє, що більшість хворих на епілепсію мають таку активність головного мозку. Сподіваюсь на добре.
    Процедура безболісна, але треба датися почепити ті датчики і сидіти спокійно (вмикають мультик), я свого сина заздалегідь готувала, що і як буде, то пройшло нормально, і в 3, і в 4 роки тим більше.
    За екання я не хвилююсь особливо, мені здається, це взагалі для дитячого мовлення досить характерно. Розвиток мови ще ж в процесі, от в старшої дитини мене б вже це бентежило. І в мого хороший словниковий запас, це теж заспокоює.
    А з віршиками мій точно розуміє суть, він якраз наче переказує по-своєму, але чомусь не повторить отак слово в слово, а може він не розуміє в чому "фішка" віршика)

    Надіслано від мого Redmi 4X, використовуючи Tapatalk
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. HOPIC

    HOPIC Well-Known Member

    Дивно. Мого просили закрити очі, бо подразників уло забагато навколо (мультик не вмикали)
    --- дописи об"єднано, 14 Січень 2019 ---
    У 5-10% дітей, які мали судоми на зниження температури, виявляють потім епілепсію. Це мій чоловік мене кілька місяців нагадував. Тому я краще буду думати про 90%.
     
  13. Mansikat

    Mansikat Well-Known Member

    Найправильніше би було уві сні знімати взагалі.
    А з мультиком, не знаю, в них така практика. Мій якраз з мультиком сидів нерухомо і очима не особливо й кліпав. А з закритими на прохання мабуть би не всидів.

    Надіслано від мого Redmi 4X, використовуючи Tapatalk
     
  14. Dominika

    Dominika Well-Known Member

    та в тому й справа, що з концентрацією в нас трохи проблеми. Правда то якось періодами. От раніше міг пазли складати, такі малі, в скляночках картонних, то міг 3-4 пазли скласти. Зараз вже ні. Конструктор не складає, терпіння не вистачає. Якщо щось робить і не виходить, швидко кидає, не доводить до кінця. Взагалі сам не дуже вміє щось робити. Йому треба, щоб хтось поруч сидів і допомагав. Переключається дуже легко. Правда зараз Плей До грається, хвилин 10, не більше)))) Влітку намагались ходити на капоейру. Забрала десь з 6 заняття. Не слухав тренера, точніше слухав хвилин 5, потім відволікався і порушував дисципліну.
    а хто не читав)))) мій, до речі, виставляв машинки в рядок.
     
  15. ГаЛоЧкА

    ГаЛоЧкА Well-Known Member

    значить черговий стереотип полетів в кошик для сміття)
    --- дописи об"єднано, 14 Січень 2019 ---
    я от пригадала. що в свого молодшого брата я була за перекладача.(1984 р.н) років до 5 точно. він так перекручував слова. що його мама не завжди розуміла))) . в 7 пішов в школу. до логопеда не водили. виговорився. говорить чітко і багато)
     
    Останнє редагування: 14 Січень 2019
  16. raspberry

    raspberry Well-Known Member

    Нас скеровували в "Інву" на Коцюбинського 28. Треба, щоб дитина спокійно сиділа. Якщо плаче чи викручується, то результат буде не інформативний, тому скажуть прийти, коли заспокоїться дитина. Дівчата вище про мультики писали, так там навпаки не дозволяли. Єдине, що можна було - іграшки, машинки якісь були, фігурки, щоб дитина трошки відволіклась. В ідеалі проводити з закритими очима в спокійному стані.
     
    • Інформативно Інформативно x 1