Посмішка продавця, а за нею...

Тема у розділі 'Що у світі чувати?', створена користувачем Liliyah Romanova, 11 Червень 2009.

  1. aknytsU

    aknytsU волошкова...)

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Знаєте, правду кажуть: "Який ти, так і до тебе". Я сьогодні в цьому переконалась.
    Ще давніше купувала в магазині продуктовому біля нас печеня, схоже на вівсяне, тільки більше. Я спішила, тож була не в настрої. Попросила зважити 4 печеньки Продавець фиркнула, що не буде мені продавати таку кількість, мовляв та їх всього 8-9 штук і більше ніхто, напевне, не візьме. Я не зрозуміла тої її поведінки. Як так не обслужити покупця?
    Сьогодні ж ситуація кардинально інша. Купувала бублики "Малютка", вартують 6,50 грн. Я в хорошому настрої даю 10 грн. і зразу кажу, що маю копійки. Та ж сама продавець давала решту 4 грн., 2 з яких виявились порваними. Її слова: "Ой, вибачте! Зараз Вам поміняю. Гарного дня!". А могла б мовчки дати ті 2 грн., я навіть не помітила, що вони порвані.
    Виходить так: коли я була не в гуморі, то й до мене відповідно так поставились. А коли ти до людини з позитивом, чекай того ж! :girl_yes2:
     
  2. Туфелька

    Туфелька Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

     
  3. Vероніка

    Vероніка Never give up

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Ви знаєте, я практично завжди в хорошому настрої, а якщо чимось засмучена\незадоволена, зазвичай не показую цього. Але при всій цій позитивності, мені далеко не завжди трапляються порядні і виховані продавці\менеджери\адміністратори. А моя свекров взагалі верх скромності і делікатності, от на ній вищезгадані працівники буває так відриваються, хамство тай годі.
    Тому цей вислів вважаю неактуальним. :girl_yes:
     
  4. aknytsU

    aknytsU волошкова...)

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Ваше право ;)
    Розповіла про ситуацію не для того, щоб когось переконати.
    Можливо це просто збіг обставин, а можливо і дійсно
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  5. Vesnyanka

    Vesnyanka Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Переважно як сама "з позитивом" , то зі мною теж по доброму. Буває, поганий настрій піднімуть хорошим словом чи просто приємним обслуговуванням. А буває і хороший настрій таак зіпсують... По різному буває:confused:
     
  6. amaretto

    amaretto як сказала Тося: "месний повар"

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Прийшла з магазину в шоці від того як мене обслужили.
    Магазин відкрився весною, багато хорошого товару тому стала там постійним клієнтом. Систематичною залишаю там круглі суми(100-300 грн,менше ніж 100 фактично не буває), 4 продавці які міняються через тиждень, з усіма у мене були хороші стосунки, усі з мого району.
    Але десь 2 місяці тому одна продавчиня змінила до мене ставлення, відпускала з якимось незадоволенням, почала 1-2 грн дораховувати більше, замість 0,5 кг печінки класти 1 кг.....
    А від сьогоднішнього спілкування я випала в осадок. Таке відчуття ніби я в неї міліон вкрала, настільки хамське ставлення

    ---------- Додано в 18:44 ---------- Попередній допис був написаний в 18:38 ----------

    а головне не знаю в чому причина такого ставлення
     
  7. strochka

    strochka Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Я би запиталася - щиро і відкрито
     
  8. amaretto

    amaretto як сказала Тося: "месний повар"

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    та ну її! Ще потім на цілий район будуть говорити що я баланувана
     
  9. MorsImmortalis

    MorsImmortalis мирний атом

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    вас хвилює думка району? та забийте, всім подобатись неможливо))
    і врешті, хіба той магазин один-єдиний? може є інший з нормальним обслуговуванням?

    п.с.. ніколи не повертаюсь туди, де мене "нагріли", нахамили чи ще щось. слава богу, магазинів зараз купа.
     
  10. Галюсік

    Галюсік Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Сьогодні якийсь "не мій" день. Прийшла додому така зла, аж тепер заспокоїлась.

    Ніби нічого "такого" страшного не сталось, але.. чи то я нині вразлива якась, чи що..

    Зайшла сьогодні в магазин "Маріанна" на Куліша, стою, переглядаю одяг, у магазині тишина, бо з відвідувачів лише я, а десь в глибині магазину продавці сидять. От переглядаю я, а тут мені дзвінок по роботі, я підняла слухавку, говорю і паралельно продовжую сувати вішачки з одягом, шукаючи щось путнє. Тут підходить продавець, і каже: "Може ви на вулиці поговорите?" Я сказала, що добре, обернулась і пішла геть з магазину без повернення. Може я вела себе як рагулька, заважаючи продавцям насолоджуватись тишею. Але хочу зазначити, що по телефону розмовляю я завжди тихо, бурмочучи собі під ніс, щоб оточуючим не було чути мою розмову, та й мала намір щось купити, але бажання відпало.

    Пішла я в інший магазин, але теж їхній (ті самі власники), на Городоцькій, навпроти готелю Київ (колишнього). Там картина інша - магазинчик малий, стоять 3 продавчині і голосно на весь магазин обоговорюють їхні біографії, кумів, сватів і т.д. Їм все одно, що їх слухають. Я ледве змогла вставити 5 копійок, щоб запитатись ціну. Щоправда після того одна з них почала мені щось пропонувати. Купила я в них плаття, вдома одягнула, а воно таке прокурене :girl_devil: уух, ненавиджу той запах, бо вдома ніхто не курить.

    Ну і ще по дорозі вирішила зайти в секонд навпроти Стрийського ринку - шукаю щось цікаве для одягу ляльок тільд (планую шити). Я зайшла, а за мною заходить жінка, а охоронець її не пускає, хоча ще 20 хв. до закриття, та жінка каже, що встигне вийти навіть швидше, але куди там. До розмови підключаються жінки-продавчині і так гонорово кажуть: "Ми в 19-й звіт здаємо, а ви тут ходите і ходите" А самі стоять і перебирають ті лахи. Короче, жінку так і не впустили, а мене то щось так зачепило. Я не втрималась та й висказала їм усе, що думала. Кажу, а вам буде добре, коли підете купувати хліб, а вас не впустять, бо через пів години зачиняються? Або в банк підете платити. А одна з них каже, що в кожному магазині свої правила. Я кажу їй: "Де ті ваші правила написані? На дверях бачу лише графік роботи до 19.00, а до закриття ще 20 хв." А вона каже, що повний зал людей (2 людини+я), а вони скоро закриваються, а їм що - до 9-ї працювати, чи що, взагалі - йдіть додому з чоловіком сваріться, як не маєте з ким. А охоронець ще й підтакує: "А чого ви усі сюди ходите, я б на вашому місці вдома сидів. Ходять сюди і ходять, ніби нема що робити". А продавчиня ще каже: "Я сказала усім до каси підходити", а я кажу: "А що я з пустими руками маю йти до каси, як я ще нічого не вибрала? А крім мене ще 2 жінки були, які теж ще шукали щось.
    Короче - пішла і я звідти (було 10 хв. до закриття), бо щось перехотілось там купувати та й настрій був зіпсутий. Думаю, якби там був власник, то він би до останнього людей тримав. Тим більше - сьогодні найвища ціна, і за 20 хв. могли б ще напродавати.
    Та й раніше я в цей магазин без проблем заходила і за 10 хв. до закриття - скільки там - пробігтись, обдивитись. Їхні слова нагадали мені тіток-продавчинь з радянських часів.
    Ну я розумію - закритись за 5 хв. до кінця роботи. А отак самі собі придумали, що треба закритись - досить працювати. Я їм ще сказала, що може б вони взагалі в обід закривались, щоб встигли здати звіт. Просто не могла стерпіти. Щось так неприємно стало за ту жінку і ті усі їхні слова. Та ще й згадала, що у них є одна дівчинка-продавець, яка ходить по залу і голосно перегукуючись із тіткою на касі про життя-буття, так голосно регоче на весь зал, як обкурена, причому таке спостерігала не один раз.

    Згадала, що то ще не усі мої магазинні спостереження-враження за сьогодні. Я ще заходила в магазин з товарами для шиття, який знаходиться збоку ювелірного "Соломія" і ресторану Грушевський, на куті будинку. Там є відділ з нитками для в'язання в підвальчику - такий малюсінький відділ. Так от там за прилавком біля продавчині був якийсь чоловік, і поки я і ще одна жінка розглядали нитки - безперестанку і дуже голосно (у нього ще й голос дзвінкий) на весь магазин розповідав продавчині про своє життя-буття і плани на майбутнє, а та у важно його слухала, щось там підтакувала, на нас нуль уваги, мені було важкувато у тому гучному словесному потоці знайти секунду, щоб запитати ціну. Продавчиня коротко відповіла, але видно було, що їй не хотілося, щоб її відволікали, і продовжувала цікаву співрозмову зі своїм напарником, чи то просто знайомим.

    Щось я нині вразлива..
    Я дуже давно магазинами не ходила, може відвикла від такого сервісу?
     
    Останнє редагування: 12 Лютий 2014
  11. Bulavka

    Bulavka Можу приколотись, вколоти, підколоти...

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Я б це обов"язково написала в книгу скарг, з цитатою цих слів і ім"ям охоронця! :girl_devil:
     
  12. Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Знаю,знаю,я цих продавців, наглющі,ужас! Якщо щось потрібно показати, то роблять це з таким виглядом, що просто капец, і ще коментують ціни: "ці штани 600 гривень!!!Давати міряти???"І хочеться відповісти їм, але вони того не варті , принципово обминаю цей магазин , а може навпаки треба частіше заходити з позитивним настоєм, штанів 5-6 поміряти і плюс платів 6-7, і плюс ще-щось 2-3 штучки, а так во щоб дівчатка не розслаблялись))))
     
  13. Gentle

    Gentle Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    А мені постійно було незручно в них щось міряти, а потім виходити, нічого не купивши.. Вони вже так тобі то все пхають: і те міряйте,і в тому вам буде гарно, я міряю одну-дві речі і йду звідси. То мені здається, що вони ображені лишаються :)
    Тому намагаюся туди не ходити.
     
  14. napoleona

    napoleona Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Я не знаю куди написати, допоможіть порадою хто компетентний у цьому питанні: купили дорогий тел. sony zperia z3 compact , вечером отримали у магазині, а зранку побачили, що з другої сторони тріснуло скло, почитавши, про нього пишуть всі що по гарантії не поміняють і не зроблять і ще багато коментарів, що то у дуже багатьох так тріснуло, от чого того раніше не прочитали.... Що тепер робити? Чи мають право його повернути?
     
  15. Raven

    Raven Мама малятка

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    до 14 днів можете повернути і без поломок, пред'являєте чек і гроші мають повернути
     
  16. Lyudvig

    Lyudvig Добра не пам’ятаю, зла не забуваю.

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Не мають повернути, оскільки товар можна повернути, лише! у випадку, якщо він не використовувався і збережений його товарний вигляд. В даному випадку є механічне пошкодження.
     
  17. sunset

    sunset Active Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Ми замовляли фотоапарат, і забирали з магазину, вдома додивились що на екрані сенсорному є багато "битих" пікселів. То наступного дня повернули, забрали то без зауважень. Але багато потім було нюансів з повернення коштів...
     
  18. Lyudvig

    Lyudvig Добра не пам’ятаю, зла не забуваю.

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Це трохи інше. Якщо би в телефоні були биті пікселі, то СЦ має видати довідку, про те, що механічних пошкоджень нема і такий апарат можна повернути чи обміняти. . А тут є механічне пошкодження. Тому тут є нюанси.
     
  19. sunset

    sunset Active Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    То правда, і в нашому випадку продавець намагався переконати, що нічого страшного і так все ок,
     
  20. сніжна

    сніжна Кішка, яка "сама по собі"

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    взагіл вони мають по заяві брати товар на експертизу. Саме з метою, щоб
    . Як свідчить практика, СЦ видають заключення зовсім не на користь клієнта. ТОбто - негарантійні випадки, які підлягають ремонту за рахунок покупця