Посмішка продавця, а за нею...

Тема у розділі 'Що у світі чувати?', створена користувачем Liliyah Romanova, 11 Червень 2009.

  1. lovikyou

    lovikyou Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Скло тріснуло "з другої сторони" - то як? З середини?
    Якщо так, і немає пошкоджень інших на корпусі, тобто механічних, то мали б повернути.
     
  2. Lyudvig

    Lyudvig Добра не пам’ятаю, зла не забуваю.

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Наша Львівська торгова палата відмовляється проводити такі експертизи. Вони навіть офіційного листа з відмовою надали в Захист прав споживачів. Тому таке рішення лежить лише на виробнику.
    Не правда :). Сертифікований СЦ не зацікавлений в знятті з гарантії тих виробів, які є гарантійні. СЦ з великим задоволенням, правда це платна послуга, видає технічну довідку про справність апарату, якщо він справді справний. І це хибна думка, що СЦ більше заробляє на негарантійних ремонтах. Більше, значно більше платить виробник за обслуговування по гарантії, ніж СЦ за власний кошт купує запчастини, попадає в брак і т.д., а ще додатково платить спеціалісту за негарантійну роботу.
     
  3. сніжна

    сніжна Кішка, яка "сама по собі"

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    я вірю. Написала я це з того, що такі нюанси цього літа тричі виникали у моїх знайомих ( з планшетами, куплених у Фокстроті та Ельдорадо) та один раз- з телефоном, який моя мама вперше вирішила самостійно собі купити :) В усіх 4 випадках давали заключення, що це негарантійний випадок і пошкодження механічне.
     
  4. Lyudvig

    Lyudvig Добра не пам’ятаю, зла не забуваю.

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

     
  5. Raven

    Raven Мама малятка

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...


    хіба, що те пошкодження видно, як не дуже можна здати, коліжанка так недодивилася з епілятором, взяли без проблем
     
  6. сніжна

    сніжна Кішка, яка "сама по собі"

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Вирішила сьогодні полазити в центрі по магазинам.Це катастрофа. Одна вилазка відбиває надовго бажання купляти щось в реалі. В одних магазинах- на 0 покупців 5 продавців із скучающим виглядом, які ходять за тобою по магазину ніс в ніс і навіть брати вже в руки, не те, що міряти нічого не хочеться ( ні, ну для чого магазину розміром в 20 квадратів стільки продавців, яким нічим зайняися. Невже власнику простіше платити мінімум 5-6 проавцям ніж нормальну зарплатню 2-3?). В інших- навпаки- з порогу такий нав язливий сервіс, що забуваєш, за чим зайшов узагалі. Апофеозом стали відвідини магазинчику "Дзінтарс", що у новому ТЦ "Роксолана" біля Галицького. І сміх і гріх: маню-ю-юсінький магазин на 2 поверсі. З продавців- одна дівчина за столом і узагалі незрозумілощотамроблячий хлопец в хіп-хоперському стилі одягу ( включачи бейсболку на голові). З порогу хлопець летить тобі давати папірчики з напшиканими парумами. Кажу: " Спасіба, нє нада". Він продовжує впарювати- " можете взяти із собою". Переводжу тільки погляд на крем ( ну хоч щось глянути), як тут же: у нас такий класний магазин, така класна відома продукція. Кажу , що з продукцією давно знайома". У хлопчини питання: " А звідки ви знаєте Дзінтарс?". Відповідаю: "Давно живу на цьому світі і ще застала "ті " часи :). Ну і в старому ЦУМі на Шпиталній магазинчик "Дзінтарс" відкитий давним-давно". Хлопець: " А що в тому магазині? пхе- три парфуми, два креми?" ( і то нічого, що там той магазинчик такий самий). Дівчина за столом нарешті теж вирішує щоь запропонувати. Питаю за пінки-гелі для вмивання. Тут же матеріалізується хлопчина , якй під ніс сує " супероганічний засіб для зняття макіяжу". Це все супроводжується текстом: " у професійній косметиці немає поняття пінки. Ми себе позиціонуєм як...". Далі мій терпець урвався. Сказала, що якби було менше у нього навя зливості і понтів, може би щось і купилося. А так- немає ніякого бажання.
     
    • Подобається Подобається x 2
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
    • Інформативно Інформативно x 1
  7. Retaret

    Retaret Well-Known Member

    вчора зайшла в два дитячі магазинчики біля хати. Ну оскільки в нас то все вперше, то я розглядаю весь товар що є для найменших - і лашки і постіль, і ванночки і баночки, і т.п. І хоч на питання в дверях "що ви шукаєте" кажу, що "сама собі порозглядаю що мені треба", всерівно продавчиня на відстані метра волочилася за мною між всіма рядами, які я пройшла. І якось то так неприємно :girl_nea: чи то така "страховка" від крадіжок, чи дурна натура, але відчуття вкрай некомфортні. Нічого там не купила і навіть не хочеться йти ще.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 4
  8. Yulia Lashkevich

    Yulia Lashkevich Well-Known Member

    я коли стажувалася в одному магазині, що займається одягом, то мене там заставляли ходити всюди за покупцем.
    а може то власниця була?
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  9. Тетянка

    Тетянка Well-Known Member

    Гррр. Вже 2 раз попадаю в "Космо" на хамовиту консультантку, що біля стенду з помадами/блисками. Намагалася вибрати собі блиск для губ, стою, роздивляюся. Питає мене, що цікавить, відповідаю, що блиски в такій то ціновій категорії, а я якраз в свіжій газетці видивилася, що там різні ТМ дають цікаві пропозиції, про які мені ані слова, зате від 100 грн й вище - прошу дуже. Коли я відходжу, то фиркає, мол, що там біля кас може щось для мене підходяще є. Ага, а там всяке-різне прострочене продається :girl_devil:.
     
  10. сніжна

    сніжна Кішка, яка "сама по собі"

    у мене продовжилася епопея із мужчиною, який працює на залі в "ПроСторі" на В. Великого. Його нав язчивість просто добиває. Востаннє я обирала тональний крем і пудру. Відповідно брала тестери в руки і навіть не мазюкалася, а просто на колір закритих ємкостей дивилася і порівнювала. Він весь час стояв за моєю спиною, потім- став поряд . І як тільки я поставлю на місце баночку чи пудровку ( причому ставлю акуратно завжди і в ті самі лунки), показово поправляє. Ну просто крок в крок.Потім- традиційне " може вам допомогти?" Ага, колір помади вибрати :). І далі стоїть над душею. ПОтім- несе пустий кошик ( і то нічого, що я ще жодного товару не вибрала, подякувала і сказала, що не потребую тари) і знову стоїть з тим кошиком. В чергове попросила дати можливість вибрати спокійно і самій. Так одразу ображений такий і злий фиркає "це моя робота". Ну як на зону заходиш з наглядачем. Цікаво, на відділі з прокладками він теж постійно стоїть і нав язливо пропонує послуги по вибору?
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 3
    • Подобається Подобається x 1
  11. flame

    flame невгамовний експериментатор

    Мммм. Трохи наш менталітет грає роль в питанні
    Я вже давно поборола в собі цей комплекс. Розумію, що ці продавці на роботі і вони змушені
    Такі реалії. Зараз, коли продавець-консультант-мерчандайзер і т.д. пропонують свою допомогу чітко формулюю свою причину візиту в магазин. Хочу собі то і то купити чи шукаю подарунок чи маю ідею і хочу її втілити, наголошую, що ходжу по різних магазинах і порівнюю, або просто вбиваю час чи маю бажання щось купити. Акцентую на тому, що вибираю і порівнюю , що бачила рекламу і т.д. Часом можу так загрузити запитаннями, що викладуть мені всю інформацію і дадуть все спробувати. І не відчуваю в собі обов"язок щось купити. Ми просто до того не звикли. Моя мама каже, що такої наглості вона в мені ніколи не виховувала, намагаюся їй пояснити, що це - не наглість, це - свобода вибору. Кожен робить свою роботу, з мене чітко питають за кожну мою дію, чому я не маю на це право? Спокійно відношуся до "ходження за мною", навіть, навпаки - прошу дати мені в руки товар, щоб подивитися і нічого не перевернути чи не розбити і т.д, щоб вони самі поставили на місце.
    Не кремпуюся, що я "погано" вбрана. Колись в КК в Фелліні на мене фиркнула продавець. Я попросила її показати якої марки на ній взуття і запитала чому не Фелліні. Так, я зла цьотка. Та дівчинка по сьогоднішній день мені здає всі секрети по знижках. Маю вже 4 пари шикарного взуття з цього магазину, за ціною китайського ге...:girl_crazy:
    Якось так.
     
    Останнє редагування: 31 Березень 2015
    • Подобається Подобається x 8
    • Зе бест! Зе бест! x 6
  12. Bulavka

    Bulavka Можу приколотись, вколоти, підколоти...

    Сьогодні в черговий раз зіштовхнулися з "сервісом по-українські".

    Заносив недавно чоловік в ательє одну річ на дрібний ремонт, забрав, та погано приміряв перше, сьогодні поніс переробити, за гроші, до їх роботи претензій не було, сам же зле приміряв. Далі приблизний діалог:

    -Добре, зробимо, але ще щоб переробляти останній раз!
    -а то нічого, що я вам за то гроші даю? *чоловік в шоці"
    -та скільки там тих грошей!
    -а ви коли в магазині булочку купуєте, вам також кажуть "скільки там тих грошей" і щоб більше за такою дрібною покупкою не приходили? яка має бути сума, щоб ви такого не казали?

    *великі очі і стиснуті губи швачки, занавєс"....
     
    • Подобається Подобається x 4
    • Погоджуюся Погоджуюся x 4
  13. tinkaKris

    tinkaKris Just do it!

    це реальний жах. А він хіба продавець ?? Він здається з охорони.
    Аналогічно: парфуми купляла, підходить і нав"язливо "радить", бо "що Ви там розумієте без мужика який вам підкаже..."....
    Я була просто в шоці О_О , просто сказала що це добряче неадекватна поведінка і вийшла з магазину.

    подумую над тим щоб десь на їхньому сайті чи на гарячу лінію повідомлення залишити, бо думаю може з ним щось не так..?? Це ж не нормально.
     
  14. Yulia Lashkevich

    Yulia Lashkevich Well-Known Member

    останній раз він мені нав'язливо радив зовсім іншу річ за якою я прийшла. Шукала я рідку підводку, яку можна окремо наносити кісточкою (типу підводки від Essence) а він давай впихнути мені саму найдешевшу за 40 грн.... ух....довго я від нього відбивалася.
     
  15. Kvitneva

    Kvitneva Well-Known Member

    • Інформативно Інформативно x 1
  16. gamma

    gamma Well-Known Member

    В мене колись був випадок в ательє: я принесла джинси, щоб трохи вшити і переробити пояс, то мені відповіли, що вони за таке не візьмуться, бо там цитую " Багато роботи і є з чим набавитися". При тому, сиділо 2 кравчині, пили чай і обговорювали якісь новини. :wacko:. В кінцевому результаті зробила їх сама за вечір. А міг хтось заробити...
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. Malvochka

    Malvochka миється в бані

    Напевно сюди пасує це написати. Всі певно знають такого старшого мужичка, який ходить в центрі з баяном, з трубою, іноді з музикальною шкатулкою (його практично всі бачать, то такий собі відомий елемент нашого міста). Дідок культурний, інтелігентний, акуратний, нікого ніколи не чіпає. Так от, якось зайшла в аптеку DS на пр. Шевченка (Академічна), і поки стояла у черзі побачила таку картину. Там є пару точок де можна замовити купити ліки, було трохи людей, дівчата-продавці люб"язно обслуговували панянок, жіночок, мило їм усміхались, і коли цей дідок хотів замовити ліки (з листочком, в нього було там все написано), то ні одна та "мила" дівчина навіть не хотіла його слухати. Стало якось дивно, його тупо відфутболювали одна до одної:girl_cray:. Врешті, він ще раз підійшов до одної з кас, на лиці враження що чуть зараз не заплаче, а та дівчина ще промичала: "І що тут той дєд лазить":girl_impossible:І з невдоволеним виразом і тим приговорюванням каже менторським тоном "То шо вам треба!?", Дідусь каже (вже з нотками плачу в голосі): "Ось, в мене на листку все написано, ліки для батька, заспокійливе Гліцин і щось там ще"(3 пункти вроді). Та дівчина навіть дивитись не схотіла, типу глянула і каже "В нас зараз такого як вам треба нема", він ще перепитав: "Та як нема, батько так чекає на ліки", А вона знов "Нема такого!":girl_devil:. Він пішов, ховаючи того листочка і гроші в кишеню. Якось стало соромно за таких продавців. Вони ж продовжили люб"язно обслуговувати інших. Може треба було якось вступитись? Але тоді не знала що таке може бути і що казати , потім було так обідно, що якщо людина старша, очевидно не багата, то до неї якась дівка-продавщиця отак ставитись і гаркати? Бувало часом і бабульок божих одуванчиків на базарах чи в магазинах негарно обслуговують (типу "Що вам тут треба, в нас все дороге" і в тому роді), але щоб в Аптеці, де старша людина прийшла по Ліки?? До чого то вже дійшло. Не уявляю такого десь в цивілізованій крані.
     
  18. Provizor

    Provizor Well-Known Member

    По-перше, шановна @Malvochka, в аптеці працюють провізори та фармацевти, а продавці дещо інша професія. А по-друге, можливо, той дідок їм також вже знайомий персонаж! Ви не уявляєте, які бувають ситуації в аптеці і які саме ліки плаксивим голосом просять такі "одуванчики" бабусі і дідусі, а щоб писати подібне, таки треба було вступитися і розібратися в ситуації!
    В нас реально хворе суспільство, спостерігати мовчки ситуацію, а потім смачно виписувати дівка-продавщиця...
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 3
    • Подобається Подобається x 2
    • Не погоджуюся Не погоджуюся x 1
  19. Monopoliya

    Monopoliya Well-Known Member

    Не подумайте, нічого особистого, але замість шкодувати діда і писати про те, як його шкода - тре було або забрати в нього листочок із рецептом і самій в віконечку запитати про ці ліки, якщо все виявилось би, що провізор винен - подзвонити на гарячу лінію аптек ДС і розказати про інцидент. Повірте, ці аптеки дуже дорожать своєю репутацією, вони б це ніколи не залишили ненаказаним, тим паче, Ви -свідок. Якщо б ліків і справді не було - замовити їх по телефону чи допомогти йому їх купити в іншій аптеці.
    Ну а вже тоді писати тут чи будь-де про історію та щасливе її закінчення.
    Бо виходить, що своєю байдужістю (знову ж , не сприйміть в свою адресу, в нас всі люди чомусь такі(() Ви підтримали ти же дівок-провізорів чи будь-кого іншого в схожій ситуації.
    І тоді Ви б почувались добре, бо зробили направду чудову справу, дідок би отримав свої ліки, а винуватець би отримав по заслузі.
    А ми би тоді всі тут прочитавши Вашу історію отримали кожна по маленькому уроку, як треба заступатись за слабшого.
     
    • Подобається Подобається x 7
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
  20. Malvochka

    Malvochka миється в бані

    @Provizor на жаль то виглядало саме так. І мережа відома, тому ще більше дивно. Про провізорів знаю, але вони так себе вели що назвати їх так було б закруто. А от вступитись треба було, це так. Сподіваюсь ця історія поможе задуматись і зробити висновки як бути в таких випадках.
     
    Останнє редагування: 9 Березень 2017
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2