Пральні машинки

Тема у розділі 'Техніка', створена користувачем poputochka, 7 Листопад 2009.

  1. arushka

    arushka завжди досягаю мети

    Дівчата, хто має пральку-сушарку, просвітіть мене, наскільки необхідні різні програми сушіння. Бо бачу, що Арістон має таке
    . Користуєтесь таким чи можна сушити все на 1 програмі?
     
  2. Тетянка

    Тетянка Well-Known Member

    от в мене є так само ті всі варіанти, то мені потрібно, бо я наводжу все праня на ніч, й так 150 раз мушу ходити в туалет :girl_cray:. то час сушіння виставляю залежно від того, котра то година - так , щоб сушило мені до 7.00 по нічному тарифу :girl_crazy:. Ну або залежно дійсно від потреб.
    В мене з моєю пралкою-сушаркою інший трабл. Після 2 міс. користування почала вона мені пищати на одній з програм. Довга епопея була з їхньою гарячою лінією, але врешті-решт прислали майстра по гарантії, який визначив, що то щось з платою. Випадок гарантійний. Замовили нову плату з Італії, бо вона італ.збірки. Ждали 3 тижні. Ще тиждень узгоджували час приходу майстра. Нарешті прийшли й поміняли. І...стало ще гірше - тепер вона пищить на всіх інших, не зливає воду (світить помилка H2O), зате на тій першій, на якій глючила з попередньою платою, пере добре. Сушить теж добре. Ну я в нервах дзвоню до того майстра - цілий день її "тестувала" в різних режимах й на різних температурах, пішло море води й електроенергії. А той такий на морозі: " ну я не знааааюю чого то так, а може то, а може сьо..Подивіться якесь там ситечко чи не забилося". Кажу йому, що самовільно ніде не лазитиму, бо це буде порушення гарантії. В результаті знову зверталася на їхню гарячу лінію, ще не знаю, чим то все закінчиться. Плюс написала скаргу. Що це за ремонт такий?....
    От спеціально купляла нову річ, бо ж гарантія, й тут на тобі. Б/у техніку з тих же причин ніколи не беру, бо як поламається, що тоді?...Тут з новою коломийки (((...
    А я так хвалила її, так хвалила...
     
    • Співчуваю Співчуваю x 1
  3. arushka

    arushka завжди досягаю мети

  4. jylanda

    jylanda занууууда

    Наскільки я розумію в вас або Арістон, або Індезіт. Така помилка пов’язана з проблемою заповнення водою. Це пов’язане або з неправильним підключенням машинки до води, несправністю електромагнітного клапану, пошкодженням реле тиску, несправністю електронної карти. Якщо ви карту вже замінили, просіть експерта перевірити підключення, клапан і реле, а також доступ води через бак для прального порошку, там теж може забитися прохід
     
  5. Тетянка

    Тетянка Well-Known Member

    Вірпул (((
    Я те саме казала майстру - що то мусить він дивитися. Ну й дивно, що на тій одній єдиній програмі, що перед тим була несправна, навпаки - пере добре, воду набирає, зливає й т.д., без помилок.
     
    • Інформативно Інформативно x 1
  6. jylanda

    jylanda занууууда

    То одна група, в них фактично програми і поломки схожі. Може залежати від кількості води необхідної для даної програми, то коротка програма? Щоправда, якщо на одній з програм все працює без проблем, то може бути таки проблема з картою і це гарантійний випадок. Спробуйте щ раз зв’язатися з офіційним представництвом в Україні, а не з майстром.
     
  7. Тетянка

    Тетянка Well-Known Member

    я так й зробила, бо по суті майстер до кінця не виконав роботу - плату перевстановив, але ж стало гірше. Жду тепер, коли передзвонять :girl_emo:
     
  8. svoybox

    svoybox Well-Known Member

    Недавно розмовляла з майстром помпральних машинках і от він каже, що краще купити б.в. з тих дорожчих, типу Мілле, ніж нову. Каже, що в тих нових як щось ламається, то треба міняти всю середину.
    А в гарантійне обслуговування я взагалі не вірю, скільки відгуків читаю, всі сервісні центри працюють одинаково погано і доводиться місяцями чекати
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  9. jylanda

    jylanda занууууда

    Варто не забувати, що Б/В Мілле зараз мають ідентичні характеристики, електронні карти і т.д., тому ризик поломки такий самий, що і в нових. Зараз міжнародні марки мають можливість замовлення запчастин 5-7 років після завершення випуску. При купівлі б/у товару, слід пам’ятати, що дозамовити запчастину для ремонту фактично неможливо. Хоча звичайно слід звертати увагу на лідерів ринку - Мілле, Бош, і т.д., але все ж я б не порівнювала б/в і новий товар
     
    • Інформативно Інформативно x 1
  10. Zaychenya

    Zaychenya Пухнастик-гризун

    Ми взяли таку. Поки 2 роки - політ нормальний. Там побачимо. Єдине, що вдарили при перевезенні і тріснув зливний бачок , то брат з чоловіком розкрутили, заліпили. За пів року - претензій ніяких.
    В нашому випадку управління механічне. Не сенсорне. Ну і пралька відносно не стара (якийсь там 2014 чи 15 рік випуску, 250циклів прання було).
    Поки тягають з Німеччини б/у - то на складах запчастин в них валом. Матиму надію, що встигне відпрацювати свою вартість.
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. jylanda

    jylanda занууууда

    Хіба брати механіку, поменше електроніки і руці щоб росли з правильного місця, у вас так сталося :) По запчастинах часами складно, бо б/в машинок може бути багато, а чyтлива деталь в моделі одна. По роботі бачу різне, собі особисто брала пральку LG, в них хороший мотор, а загалом стараюся брати товар де поменше наворотів Такі технології ще недостатньо розвинуті, не завжди необхідні і часто є причиною поломок.
    Ну і думаю, що тут гарантійний сервіс є трохи краще організований, тому пишу з свого боку. Особливо дивлячись на останні нововведення по веденню звітів кількості поломок кожної моделі, доступність запчастин до 10 років після завершення виробницства і т.д.
     
    • Подобається Подобається x 2
    • Інформативно Інформативно x 1
  12. svoybox

    svoybox Well-Known Member

    А у вас просто пралка чи разом з сушкою?

    Я хочу 2-в-1, говорила з людиною, що возить б.в. техніку, то він таке не рекомендує і не возить. Він сам також майстер, каже, що ті пралки-сушарки треба щороку ремонтувати, сальник чи підшипники, чи то і то, не зрозуміла до кінця.
    А на нові Мілле в Німеччині гарантію дають 30років, тому вони і гарачуть. В нас зараз мілле, ще без екранів і наворотів, тобто їй десь і є під 30років, а пере досі ідеально.
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  13. Zaychenya

    Zaychenya Пухнастик-гризун

    Я, особисто, притримуюся позиції, що пралка повинна бути окремо і сушарка окремо. Для мене то як машина-літак: їде повільно і літає низько.
    Ну і чим довший ланцюжок - тим вища ймовірність розриву.
    Тому звична пральна машина. Сушильною пожертвували на користь душової.

    А хто має 2в1, чи ви виймаєте зовсім сухі речі? Бо в мене 1600обертів, то в мене таке на ніч сушіння в кімнаті.
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. zetta

    zetta Well-Known Member

    дівчата а які речі після сушки 2в1? прасувати легко ?
     
  15. Тетянка

    Тетянка Well-Known Member

    зовсім сухі. якщо зразу не витягнути, а полежить годинку, то важче прасувати.
    дивна аналогія :dntknw:
    вона ж не обов"язково пере й зразу сушить. Залежно від програми. Можна тільки прати, або тільки сушити, або прати й сушити.
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. Dominika

    Dominika Well-Known Member

    Не користувались пралкою 8 місяців. Зараз витягнули блок для прального порошку, а він весь у плісняві-нальоті і т.д. Аж чорно всередині. Питаю як залізти всередину. Воно якось розділяється? Повністю блок зняли і витягли з нього пластмасову середину. Тепер треба її промити. Але в найменший розподілювач не пролазить нічого такого, чим можна почистити.
    В нас Вірпул, вертикальна. Знаю, що можна купити і замінити, але 700 грн нам не на часі.
     
  17. jylanda

    jylanda занууууда

    Те що почорніло, то залишки миючого засобу з грибком. Спробуйте опустити в воду з білизною, досить радикальний метод, також можна в посудомийку на довгий цикл з високою температурою.
     
    • Подобається Подобається x 1