Соціальні мережі

Тема у розділі 'Ой у Львові на базарі', створена користувачем Редвумен, 7 Квітень 2010.

  1. ГаЛоЧкА

    ГаЛоЧкА Well-Known Member

    і мене) я підписалась) навіть фотку виставила. і хватає мене щоб зайти і погортати стрічку новин) усьо))
     
    • Подобається Подобається x 3
  2. Dominika

    Dominika Well-Known Member

    Перенесу питання сюди, бо лишилось на попередній сторінці))
     
  3. Havronia

    Havronia Well-Known Member

    Якщо в тих 19тис «живі» :girl_crazy:підписники, а не боти, діти і т.д. - то така сторінка досить приваблива для реклами, особливо місцевої, особливо, якщо в блогера цільова аудиторія. Навіть реклама на 3-5 тис підписників може дати хороші результати. Люди вже не довіряють «мільйонникам», які живуть на безкінечній рекламі всього підряд і тримають підписників гівами.
     
    • Подобається Подобається x 3
  4. cjomcjomka

    cjomcjomka Content - fairy

    так, 19 тис то дуже добре. Зараз якраз в тренді реклама в мікроінфлюенсерів, а це і 5 тис, і навіть 2-3.
    Ну і ще - залежить від того, що саме треба продати і як людина будує стратегію.
    Я робила успішну рекламу при тисячі підписників :) У ФБ правда, ІГ мені чомусь не дуже подобається (хоч і знаю, що перспективний канал)
     
    • Подобається Подобається x 2
  5. Matvijko

    Matvijko Мамуся в декреті...

    Цифра сама по собі нічого не означає, гівами можна і 200 тисяч набити. Перед тим ніж робити рекламу, перегляньте профіль, скільки лайків, які коментарі. Зазвичай охоплення має бути від 10 до 30% від загальної кількості підписників, тобто якщо 20 тис підписників то коментарів має бути від 2 до 30 умовно, лайків від 200 і вище.
    Ну і можете пройтись по профілях підписників тої людини, якщо там підписники з тисячами своїх підписок, то свідчить про накрутку, бо реально людина більш ніж за 300-500 людьми не встежити, не буде лайкати, коментувати.
    Ну і найважливіший момент перед розміщенням реклами у блогера після представлення і питання про ціни, треба просити статистику, або якщо ви слідкуєте за блогером, знайти людей яких він рекламував і спитати в них, як зайшла реклама.
    Загалом я за таргет, бо це цільова аудиторія. І на ту саму суму, що ви витратите на рекламу у блогера можна зробити якісні продажі. Але якщо обираєте блогера, то уважно, щоб потім не було відчуття, що злили гроші.
    Хоча в іг поки не злиєш 30-50$ в не наберешся досвіду нічого не буде.
    Якщо будуть питання пишіть, рада буду допомогти.

    Надіслано від мого Redmi Note 8 Pro, використовуючи Tapatalk
     
    • Подобається Подобається x 2
    • Інформативно Інформативно x 1
    • Корисно Корисно x 1
  6. сніжна

    сніжна Кішка, яка "сама по собі"

    зараз Інста є дуже комерціалізованою мережею. Якщо років 5-6 тому блогер реально міг втриматися на підписниках, зараз без регулярних великих вкладень- він не втримається. Механізм показів в Інсті щоразу "модифікують" так, щоб чимбільше блогерів вкладали кошти. Ось чому навіть мільйонники в паніку впадають, коли хоч день падає статистика. Вони йдуть вниз у показах навіть у реламодавців. Раніше для рекламодавців були цікаві блоегри вже після перших 18-20 тис. підписників. Після того, коли різноманітними способами блогери почали набивати собі статистику, для активних пропозицій рекламодаців , які фінансово привабливі- від 200 тис. Але і зараз змінюється, бо сама по собі цифра підписників теж нічого не означає. Безконечні Гіви, як із розігруванням призів, та к і кругові ( коли блогери мільйонники просто обмінюються своєю аудиторією), призвели до того, що реально у блогерів безліч "мертвих душ", які просто не відписалися від них вчасно. Але і не є активною аудиторією. Як організатори намагаються переконувати спонсорів ? Що гарантують прихід ......тис. активної і живої аудиторії. Тобто- прихід. Але втримати цю аудиторію- це вже проблема блогера.
    Блогер з великою аудиторією має свою команду . В цьому і плюс і мінус. Плюс в тому, що вони енерують ідеї та ведуть супровід, мінус - ідеї вичерпані Якщо помітите, то зараз у більшості блогерів в один і той же час іде однакоий контент. Таке враження, що на місяць менеджери його формують по одному плану. Одні і ті самі теми.
    Щоо реклами - тут є різниця, якого рекламодавця блогер хоче отримати. Велиликі блогери за рекламу мають інколи досить нехилий прайс в 4 цифрах у валюті. І рекламодавець - відповідний. Багато хто працює "по бартеру". Коли отримує послуги за відповідну рекламу Наприклад, одна з моїх знайомих і вона ж- наша, львівська блогер, так рекламує послуги косметологічної клініки, де натомість отримує повний обсяг усіх послуг - від лазера до ін'єкційної недешевої косметології. Тут їй вигідно рекламувати не за кошти, а по бартеру.
    ( Відома блгерша з Дніпра Саша Петрайчук , наприклад, увесь гардероб для сім'ї отримує в т.ч. і по бартеру. )
    Хтось і блогерів час від часу виступає інформаційним спонсором для інших. Тобто його участь - це інформація про послугу , товар, конкурс і т.д. Або , окрім реклами, отримують 20-40% від реалізації магазином товару, який проданий покупцям з використанням промокоду блогера, який вони дають.
    Про те, що зараз рекламодавці перейшли до менших блогерів, оскільки ім більше довіри...Тут двоякий аспект. Їх перехід зумовлений тим, що :1. Великі блогери не знижуть вартість реклами у себе. 2. Великі блогери самі відмовляють в рекламі тим рекламодавцям, де мале охоплення в самих рекламодавців. Оскільки розуміють, що в подальшому від таких рекламодавців аудиторія відпишеться, а це вже і їх репутація стражає. Бо починаються вкиди в Інтернет, що блогер- жульнічає і не дає гарантії . Тому великі блогери почали самі себе перестраховувати і брати в рекламу лише фінансово спроможніх рекламодавців, які чимало коштів і самі вкладають в розвиток свого бізнесу та блогу. А малі блогери наразі хапаються за все. Тому менше крутять носом і вартість послуг нижча. Але і великому рекламодавцю не цікаві блогери з малою аудиторією. Охоплення менше
    На сьогоднішній день те,що знаю по львіським відомим блогерам ( серед чких жодного мільйонника), для підтримки і розвитку блогу і , щомісяця вони вкладають 3-5 тис. дол. ( хто як). Думаю, що серед блогерів-мільйонників ці суми куди більші. Зокрема, одна дівчинка - мільйонник озвучувала, що у свій блог вона вклала вже більше 100 тис. дол за час існування її аккаунту.
     
    • Інформативно Інформативно x 4
    • Подобається Подобається x 3
  7. сніжна

    сніжна Кішка, яка "сама по собі"

    Зараз блогери з аудиторією 200 тис. і далі, які використовують усі можливі варіанти просування, в т.ч.і таргет, говорять, що якщо зійти з Гівів, то за кілька тижнів охоплення падає вдвічі. Інста - це вже як вир: або безконечно вкладаєш, або вилітаєш.
     
  8. Matvijko

    Matvijko Мамуся в декреті...

    Я особисто знаю блогера, яка принципово не бере участі в гівах і в неї 250 тисяч. Так бартер, інформаційні послуги, в таргет теж не мало вкладає, при чому постійно. Тому бувають ще ті, що не користуються гівами, бо отака картина потім, як ви пишите, статистика падає.

    Надіслано від мого Redmi Note 8 Pro, використовуючи Tapatalk
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  9. Dominika

    Dominika Well-Known Member

    Дівчата, а накидайте мені, будь ласка, якихось топових львівських блогерів(можна і київських). Бо я нікого крім зірок там не дивилась. Реклами поки не планую, просто для себе, щоб зрозуміти. Чула тільки про Пренткович якусь. Подивилась на її сторінку, ну таке. Мене нічого не зачепило. І Мартинчика знаю.
     
  10. Matvijko

    Matvijko Мамуся в декреті...

    Міла Бараєва, Наталія Терлецька, Людмила Калабуха, з посиденьок kvvitka ще є Борачкова, galinda007, але незнаю наскільки вони топові. З київських мені Іван Сідорко і juristblog stellabambam подобається. Все залежить що вам треба рекламувати, бо не всі все беруть.

    Надіслано від мого Redmi Note 8 Pro, використовуючи Tapatalk
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. Materynka

    Materynka Well-Known Member

    Дивлюся Петрайчук і Людузголівуда. Купа реклами. Люда озвучувала вартість своєї реклами в 400євро. Але казала що піднімає ціну, бо є дуже багато бажаючих. Чесно, спокушалася я хіба на рекламу блогів лікарів і викладачку аннлійської. Все решта шматьйо і барахло мене не особливо цікавить. В багатьох тих ІГ магазинах ціни ще вище ніж в звичайних інтернет магазинах. Ну і чесно нема всеодно довіри до тієї реклами. Якесь таке враження, що мають людей за лохів.
     
  12. Dominika

    Dominika Well-Known Member

    Для чого? Це просто захмарна сума. Вона відіб'є ті гроші на рекламі?
    Що входить в оце "на розвиток блогу", що входить в ту суму?
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  13. Matvijko

    Matvijko Мамуся в декреті...

    Люда ж машину купила, може тепер будинок хоче, але насправді інстаграм вже не той і наприклад плойка, яка коштує 150 грн в іг її продають за 400 і так зі всім

    Надіслано від мого Redmi Note 8 Pro, використовуючи Tapatalk
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. Dominika

    Dominika Well-Known Member

    з того, що я встигла побачити, то купують якусь дрібноту на Алі за "5 копійок" і продають в 10 раз дорожче. Або ті бокси, ціна яким 200 грн в ясний день, продають за 800-1000грн.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
    • Корисно Корисно x 1
  15. olerusya

    olerusya sweet candy ;)

    А в мене таке враження що скоро в ФБ залишусь тільки я і Порошенко :girl_crazy:
    Більшість цікавих юзерів ФБ активно переходять в ІГ, при тому наголошуючи це в кожному "останньому" пості в ФБ. В мене таке враження що мене перетягують, а я НЕ ХОЧУ:girl_sad: чомусь принципово не хочу там реєструватися, сама не знаю чому.
    Спочатку не могла зрозуміти чому все менше фото і дописів друзів у стрічці, аж потім дійшло що то мабуть всі масово перекочували в Інста.
    Невже дійсно ФБ вже не довго залишилось..?
     
  16. Dominika

    Dominika Well-Known Member

    @olerusya Фейсбук поки що моя улюблена соцмережа. Більше мене ніде немає. ІГ не рахую, бо тільки на днях зареєструвалась. Я в мережах лише читач, не активний дописувач. У ФБ читаю різних цікавих паблік персон або професіоналів своєї справи(лікарі, мистецтвознавці і т.д.), щось на мої улюблені теми, видавництва різні. І якісь аккаунти з веселим контентом - Катя Бльостка і подібні. І слідкую за резонансними подіями. От та гучна справа про хлопчика на Левандівці. То я читала сторінку його мами, щоб бути в курсі. Про ІГ в мене якийсь такий стереотип, що то гламурна мережа для виставляння "губ, нігтів, десертів, тату..."(я знаю, що це не так, але отак)))
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 5
    • Подобається Подобається x 1
  17. Dominika

    Dominika Well-Known Member

    І ще, може хтось має в інста свій магазинчик? Буду дуже вдячна, якщо проконсультуєте мене в ПП в одному питанні.
     
  18. сніжна

    сніжна Кішка, яка "сама по собі"

    оплата команді менеджерів, яка веде контент; займається питаннями співпраці з блогером, відправкою посилок; оплата таргет-реклами; участь в Гівах ( наприклад, якщо Гів організовується серйозний і організатори серйозні, то чим більша аудиторія в блогера- тим менша вартість участі. Але цю аудиторію теж треба десь отримати. Наприклад: зараз один Гів з перевіреним організатором: якщо у блогера аудиторія менше 100 тис, то для нього участь вартує 24 тис. грн, якщо від 100 до 400 тис-20 тис грн, для блогерів-мільйонників може бути і символічна ( а часто і безкоштовна), особливо в кругових Гівах. Бо тут вони участь приймають своєю "аудиторією", якою згідні "поділитися" з блогерами, які оплатили по 24 тис. і мають невелику аудиторію.) Наприклад: є круговий Гів з 50 спонсорами З них 8- топові мільйонники. От ті 8 мільйонників діляться своєю аудиторією з іншими 40-ка "платними". Якщо блогер має свій бізнес - оплата за розвиток комерційної сторінки та рекламу в інших блогерів. Фотосесії (гарні фото- це не на черговий телефон зроблені). Купівля усіляких шняжечок для гарних фото і сторіз. Одним словом, Інста - це професійна робота. І як будь-який бізнес потребує вкладень. Блогери зареєстровані як ФОПи і ведуть підприємницьку діяльність. В кожного є мінімум 1-2 інтернет магазини . У багатьох- бізнес в реалі, який рекламується через Інсту.
     
    • Інформативно Інформативно x 2
  19. olerusya

    olerusya sweet candy ;)

    І моя:heart:
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. сніжна

    сніжна Кішка, яка "сама по собі"

    бувають. Якщо блогер не зацікавлений в будь-якому варіанті набити собі 1 млн чи отримати верифікацію в Інсті. Або він має супер контент, яким тримає публіку. Це має бути щось унікальне. От візажистка Гоар не приймає практично ніколи участі в Гівах. Раз-два на рік. Але в неї унікальний контент, який будуть переглядати. Бо поки ще її в цій справі ніхто не переплюнув.Та і не треба їй додаткової публіки. В неї понад 9 млн. підписників. Мільйоном туди-мільйоном назад..

    --- дописи об"єднано, 22 Липень 2020 ---
    Люда ще "дешева" :) Деякі озвучують ціну в 1500 євро ! Дехто, такі як Литвин, може взагалі безкоштовно щось прорекламувати. Але якщо їй щось зайде дуже з товару чи послуги. Тобто, якщо вона колись користувалася відповідним товаром чи послугами без Інсти, а тут рапотом до неї звернулися власники з пропозицією реклами. То бувало, що і за чисто символічне робила рекламу, бо їй колись дуже зайшов той товар. Але зараз все більше блогерів піднімають прайси. І навіть консультації на предмет того, чи візьмуть у рекламу - за кошти. Тобто "наша команда спочатку проінспектує ваш сайт. Але за гроші. Подивимося, чи вам є резон в нас рекламуватися". Раніше це робили безкоштовно. Тобто самі були зацікавлені, щоб погано оформлений аккаунт с товаром не рекламувати, бо не дадуть приходу. Давли поради, як краще зробити той інста-магазин, як оформити. Брали в рекламу потім. Тепер - за гроші консультація, а потім - за гроші реклама.
     
    Останнє редагування: 22 Липень 2020
    • Корисно Корисно x 1