Таксі

Тема у розділі 'Ой у Львові на базарі', створена користувачем Gajka, 16 Серпень 2014.

  1. Sera

    Sera Я хотіла не зовсім так. Та це те, що я хотіла.

    Я по місту катаюсь дуже багато. Процент поїздок на вокзал мізерний. Машину водити не планую, а громадський транспорт дуже сильно бажає кращого. В порівнянні з іншими операторами за останні 6 років Оптимальне особисто мені виграє.

    Вони не заявляли того, що Убер.

    Ось ми і підійшли до питання, а нащо мережі з заявкою на хороші машини заходити у місто з такими дорогами...

    Як нікуди не спішу, то тепер в Оптимальному замовляємо комфорт. Плюс 10 гривень і нормальна машина. Їх мало, тому це варіант не для тих, кому спішно. Я Убер чекала саме через рейтинг і хороші машини. Шо паделать, люблю комфорт.

    На Пасху, ага, коли усі за столом:connie_pull-pigtail.

    Та бо ви про нього згадуєте)).

    Ви певно мало влітали з навігатором або рідко коли куди спішите.
    Хоча я згідна, хай буде у всіх. Малий дуже любить у нього дивитись:girl_haha:.

    І ось це певне найбільший мінус Убера для мене.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  2. Багіра

    Багіра Well-Known Member

    я теж багато каталася Оптимальним.. і Економ, і Ваше таксі..
    але ваші аргументи про той же Убер на основі трьох поїздок важко сприйняти серйозно
    та й про смаки ніби не сперечаються
    та багато міжнародних компаній вшоці від Львова, особливо ті, які б хотіли інвестувати в переробку сміття))
    ну так але Убер ви викликали в той час, їхні водії теж могли сидіти за столом
    якось логіки нуль
    я згадувала про нього в іншому контексті і реченні, ви неуважно читаєте і щей закидуєте про це, красота
    власне що я якраз спішу, в темпі вдягаюся, вдягаю малого ,і мені не підходить в цей час таксисту без навігатора пояснювати де я і як до мене доїхати, де повертати і так далі
    а вже в таксі я можу сказати їхати іншою дорогою, якщо навігатор мутить
    а якщо ні я ні таксіст, не знаємо куди їхати то навігатор дуже виручає,
    якщо підводить, то я дивлюся на гугл карти в телефоні і знову ж - це дуже виручає нас обох
    тут маленький секрет - прсото розбиратися в таких елементарних програмах як от Убер і Гугл карти:)
    та функція була завжди, і в багатьох крупних операторів, називалась віп машина і подібне
    користувалась нею якийсь час, ніби норм, але часом приїжджали старі бмв і так далі, тобто якісні, але старі.. приїжджали дорогі машини ,але брудні чи запилені
    в Убері були хороші машини, дуже хороші, поки їх не почали бойкотувати і не закрутилося то все
    я чекала доступних цін, чистоти і хорошого відношення
    наразі по тих пунктах мене влаштовує, незважаючи на погіршення, якщо чистота хромає то ставлю відповідну оцінку
    це не є його мінус, бо раніше того не було, це результат бойкоту
     
    • Подобається Подобається x 4
    • Зе бест! Зе бест! x 1
  3. Sera

    Sera Я хотіла не зовсім так. Та це те, що я хотіла.

    Я не заставляю вас нічого приймати)). Ні серйозно, ні несерйозно. Катаєтесь Убером - ну і файно). Ні з ким не сперечаюся, написала, що зараз думаю про таксі. Вибачте, що не підтримала Уберського позитиву)).

    І чого я думаю, що ви не до кінця знаєте правила Убера.

    :connie_pull-pigtail.

    Зараз комфорт Оптимального(віпом від них я ще не їздила) подекуди кращий, ніж деякий віп. Може у Убер з часом підтянеться.

    Серйозно)))? Якщо ви про мене, то я розбираюся. Та у мене питання, а навіщо пасажиру таксі розбиратися у картах? То як у лікарні пацієнту розбиратися у ліках. Розбираємося, а шо делать. Тільки це не нормально імхо.

    Тобто Убер міняє тарифи саме через бойкот? А чим саме бойкот впливає на тарифи? Я от чесно не розумію.

    P.S.: давно на ДП не заходила. Забула уже, як тут розмовляють:girl_crazy:.
     
  4. NataliaFed

    NataliaFed Active Посиденька з баяном

    А в Україні, як завжди- хорошого конкурента сприймають, як врага народа і цеберко лайна обов'язково пошукають і знайдуть, замість того, щоб подумати, як гідно втримати свого клієнта займаються гів**обливанням. І це в усіх аспектах наших реалій(.
    Бувало, послугами таксі користучалась часто- всяке бувало але, загалом, не найкращий сервіс, тобто більше негативних вражень. От, до Євробачення експеремент в Києві робили- "іноземець" з вокзалу хоче добратись на таксі куди треба - сміх і гріх, позор таксистам, заодно і не тільки про них враження в європейців будуть.

    Надіслано від мого GT-I9505, використовуючи Tapatalk
     
    • Подобається Подобається x 3
  5. Багіра

    Багіра Well-Known Member

    ви переходите межі, і прекрасно про це знаєте, ви ж спец)
    я ставлю під сумнів вашу позицію бо ви не використовували дану службу з самого початку і достатньо
    ось і все... якщо враховувати даний момент, то можливо Убер чи Уклон взагалі зійдуть наніц в близькому майбутньому
    мені не потрібні їх правила, мені потрібен кращий сервіс
    я от не знала правила Вашого таксі.. в них клієнта кидали на чергу так, що взяти замовлення могли через 20 хв ,а таксі могло взагалі приїхати за 40.. (то було до Уберу) і то був капець.. потім мені розказували їх принципи роботи.. ну нащо мені ота інформація? я хочу належний сервіс, а не правила
    це ви мені скажіть? це ж ви кажете що в таксі навігатор не обовязковий
    а він має бути, як не в машині, то в голові таксиста
    я привела приклад того, як вийти з ситуації якщо місце призначення незрозуміле... бо нажаль наші таксисти не знають нормально вулиць, а якщо припустимо і знають, то всерівно знайдуть до тебе десяток питань
    то прочитайте попередні сторінки
    це не тут розмовляють, це я розмовляю!
    і я теж вже відвикла від ваших манер розмови
     
    • Подобається Подобається x 6
    • Зе бест! Зе бест! x 4
    • Погоджуюся Погоджуюся x 3
  6. Siania

    Siania Love Life

    Мене теж оптимальне підводило, причому регулярно і не в час пік!
    Кілька раз викликала машину звечора на ранок, пояснювала що мені на вокзал, дуже важливо. Зранку передзвонювала, обіцяли що буде, все ок. В результаті в тій годині коли мала приїхати машина - приходить смс "Вибачте, у Вашому районі нема вільних машин". Дзвоню, вияснити вот зе ф@к!? Кажуть - шукати ще, чи замовите інше таксі?
    Це просто кидалово, а про стан авто я мовчу! Брудно, смердить. Ну чому я маю доплачувати щоб не вимазатись і не засмердітись?! Це що підвищений комфорт? Фу, тошнить від тих таксі.
    Убером ще не користувалась, але якби довелось, обрала би його 100%.
     
    • Подобається Подобається x 2
  7. Retaret

    Retaret Well-Known Member

    і я от до речі теж хотіла тут написати, та все руки не доходять - двічі трохи розговорилася з водіями убера. Кожен скаржився на незрозумілу систему оплати. Тобто по заявлених умовах оплати вони вели собі свою калькуляцію, і все їм виходить, що замало грошей перекинули. Спілкуватися так напряму їм наче теж нема з ким, пишуть мейли , мордуються. Кажуть , що через це багато водіїв за тиждень-два кидаються того убера. Я розумію, що тут ми говоримо з точки зору пасажирів, але цей момент таки трохи здивував-насторожив.
     
  8. NataliaFed

    NataliaFed Active Посиденька з баяном

    Хто знає Ігор Сайко, так він якраз у своєму ФБ написав трохи про Убер, оскільки пішов працювати в цю службу.

    Надіслано від мого GT-I9505, використовуючи Tapatalk
     
    Останнє редагування: 7 Травень 2017
    • Подобається Подобається x 1
  9. Sera

    Sera Я хотіла не зовсім так. Та це те, що я хотіла.



    Практичного з перших днів у Львові, бо я його чекала ще з осені. І достатньо для того, щоб скласти свою думку.

    Щоб не мати на що злитись як мінімум.

    Знання доріг має бути, згідна. А про 10 питань - а)хто стільки відповідає, тому стільки і задають і б)вони бувають і Убера.

    Читала з першої. Відповіді не знайшла. Просто все зле, всі погані, прийшов Убер, настало щастя. І тут аяяй його ображають. Тому і написала. Бо маю трішки іншу думку. Не таксиста, якого закрили зразу ж. А простого користувача.

    Як би ж то. З сарказмом і постійним доказуванням всього підряд я тут бачу не вас одну. Не так просто з ДП стільки народу пішло.

    Вірю). Постараюся вас більше не турбувати:girl_yes:.
     
    Останнє редагування: 7 Травень 2017
  10. Kohaju

    Kohaju Well-Known Member

    Ви самі також не зовсім знаєте.
    Програма Убера глючить лише тоді, коли погано інтернет ловить. Скажімо на Площі Ринок той безкоштовний wi fi Воля настільки погано тягне, що таксі навіть не шукає, переключиш на 3G - і вуаля
    Також не можна змінити форму оплати якщо вже розпочали пошук, допоки не підтвердили адресу і пошук - доти можна.
    Ну і взагалі оте не той клас машин і таке..То таке смішне, для мене чесно. Ну от я теж не намальована і в спортивках в таксі сіла - то ж бідний водій, даму хотів, а тут таке:) А взагалі треба бути трошки добрішими: водії Убера це звичайні водії, вони навіть не таксисти, просто копійчину заробляють. Я от хоч народилась тут, а які там вулиці на Новому Львові чи Левандівці - не знаю, і якщо я бачу, що водій трошки не знає - то чому б не підказати?
    Ну і порівнювати сервіси по зручності і якості Убера і таксі - то для мене як порівняти новий тролейбус Електрон і старий чеський Татра.
    А Оптимальне хвалити..то..ви серйозно??) Та гіршого сервісу -не повертається язик казати - я не бачила, а особливо коли дійсно треба таксі не для покататись. То машин нема, то дощ, то час пік, то не поїду. Я б їх взагалі закрила і заборонила займатись перевезеннями.
    Мені здається Багіра з вами нормально розмовляла, просто в кожного своя думка. І до чого тут всі повтікали з ДП і т.ін.?


    Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
     
    Останнє редагування: 7 Травень 2017
    • Погоджуюся Погоджуюся x 7
    • Подобається Подобається x 1
  11. flame

    flame невгамовний експериментатор

    Та в першу чергу - чисте і акуратне. Якщо там с....ач, накидані брудні речі, недоїдки, постіль місяцями не прана - таке саме відношення і манера їзди буде в водія.
    ггггг, то було риторичне.:girl_wink:
     
    • Інформативно Інформативно x 1
    • Креативно Креативно x 1
  12. Neverland

    Neverland Well-Known Member

    Я таксі користуюсь не часто, але мені цілком підходить Оптимальне. Там і з привату викликати можна і так. Ну так, бувають проколи що машин вільних нема, і що якась колимага брудна приїде, але то може в менше 10% випадків ставалось в мене. Зрештою статистика така сама в Убері і Уклоні. Приблизно такий самий відсоток польських блях, брудних колимаг і інших позаштаток. А коли в листопаді випав перший сніг вночі, то ми від Арени Львів ні Уклоном (убера ще не було) ні жодним таксі не могли виїхати. За 2 години постійної ловлі до нас таки приїхав уклон щось за 200 грн чи що. Тому не дуже розумію чого всі так аж проти тих служб таксі. Неадевати і брудні машини бувають всюди. А так - то кому як зручно вже. Мені чомусь психологічно не комфортно користуватися Убером чи Уклоном. Ну не іде воно мені і все, тому користую Оптимальне і воно мене цілком задовольняє. А чоловік тільки Убер і Уклон і викликає. Це вже кому як подобається
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
  13. Kohaju

    Kohaju Well-Known Member

    От прям зараз їду в Убері. Ну хто вас довезе з таксі з початку Личаківської до універу за 26.10?? Машина Мазда 6.


    Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
     
    Останнє редагування: 8 Травень 2017
    • Подобається Подобається x 2
    • мімімі мімімі x 1
  14. Orman

    Orman Модератор-бомба

    в мене інший досвід, коли "мене сюди навігатор привів, я тут і стою, на будинках номерів нема". Номери на нашій вулиці є на кожному будинку, але скористатись очима - немодно, є ж навігатор. п.с. я не знаю що в них за навігатори гугл мепс показує розташування дуже точно і всі хто до мене приїжджали знаходили без додаткових вказівок. Проблеми лише в таксистів і кур'єрів.
    --- дописи об"єднано, 8 Травень 2017 ---
    ну і манера водіння 99% таксистів - це чисте зло!
     
  15. Orman

    Orman Модератор-бомба

     
    • Подобається Подобається x 3
  16. Багіра

    Багіра Well-Known Member

    не знаю хто ще, мінімалка 42-45 грн по службах, які знаю
    а є випадки, особливо в мами з дітьми, що якісь 2 км не пройти-не проїхати маршруткою
    так, з моїм будинком теж є нюанси, і з підїздами (хоч їх лиш два)
    субєктивний фактор невиключений, бо є водії, які проаналізують ситуацію наскільки можливо, а є такі, що йому дай апаратуру, що не дай
    я питання похибки не виключаю в жодному з варіантів, але з тим навігатором намішано докупи різних ситуацій, без логіки
    не акцентую на ідеальності, а на покращенні для мене) бо вийти від ситуації "а де ви є? а як туди доїхати? а де повертати? а що там знаходиться? як називається фірма? як-як?" питань задати ніби не так багато часу треба, а от відповідати і пояснювати, в той же час маючи зайняті руки і все інше до → "водій, де ви стоїте? водій, та то інший вхід має бути, підїдьте ближче" коли ти вже зібрана і вийшла, і машина впринципі десь точно в радіусі 10 метрів (хіба би водій вже геть натупив)

    я скажу за свої аргументи
    - виклик таксі по програмі (не завжди зручно інформувати оточення, що викликаєш таксі і куди їдеш)
    - в ідеалі (якщо достатня кількість машин) - приїзд машини супершвидкий, бо програма автоматично вибирає одного з найближчих водіїв (що не є так ефективно в телефонних службах) і це економить доїзд до клієнта
    - я бачу де водій є, і можу спрогнозувати коли він буде в мене, чи затримується в корках, що я встигаю зробити, а що ні.. інші служби ніби пишуть час, але восновному водії не приїжджають акурат, або скорше і вже надзвонюють, (один мені навіть за простій заявляв, бо він приїхав скорше і чекав мене "довго") або пізніше і не знаєш чи виходити вже чи будеш ще кукати надворі якийсь час
    - знаю що попаду за адресою, навіть якщо ні я, ні водій там ніколи не були
    - можу написати відгук і знаю що він точно врахується, а не десь там диспетчер зафіксує, передасть, а може й ні
     
    • Подобається Подобається x 3
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
  17. Siania

    Siania Love Life

     
  18. MalvinkaLv

    MalvinkaLv Well-Known Member

    Пригадую, як колись в Франківську регулярно вводила в шок водіїв таксі, які приїжджали до мене на виклик на вул. Івасюка, 34. На питання "куди їдемо?" я спокійно відповідала "на Івасюка, 17"))
    потім доводилось пояснювати, де це і що це зовсім не поряд, а через пару км) і до речі, туди маршрутки не ходили
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. aknytsU

    aknytsU волошкова...)

    Убер
    Вчора перший раз каталась. Водій теж перший раз вийшов, тобто ми один в одного були перші :girl_haha:
    Машина чистенька (Хюндай Елантра), приїхав вчасно, їхав акуратно (ми з малим були).
    З Дж.Вашингтона в Винники завіз нас за 49 грн.!! І ще! Назад я мала їхати відразу маршруткою сама (малюка залишила). Пішла на зупинку, а водій ще стоїть і посигналив мені. Одним словом, завіз мене на Пасічну безкоштовно з Винник, бо йому по дорозі.
    Я в найприємнішому здивуванні :) Респект водію! :hi:
    Тільки тепер хочу машину з автокріслом. Чи є в Убера така послуга?
     
    • Подобається Подобається x 7
    • Зе бест! Зе бест! x 2
  20. Happy Fiancee

    Happy Fiancee Well-Known Member

    Просвітіть мене будь ласка швиденько як відбувається оплата за таксі через Убер. Або де то почитати. Певно сьогодні треба буде скористатися...
    Я вже все зареєструвала. Цікавить конкретно як оплатити: після поїздки? Має бути включений Інтернет на телефоні? В які терміни оплатити?
    --- дописи об"єднано, 18 Травень 2017 ---
    А як ви з малим їхали? На руках?
    Я теж маю їхати з дитиною. Але братиму своє автокрісло. То десь треба зазначати ?
    І ще нам треба машину з кондиціонером: там всі з кондиціонерами чи можна десь написати побажання?