Українські псевдокатолицькі секти

Тема у розділі 'Філософські та релігійні посиденьки', створена користувачем Liliyah Romanova, 15 Липень 2009.

  1. Romko

    Romko Black Member

    Відповідь: Схизматики УГКЦ

    Нарешті....:cowboy:
    Я вже на ЛФ втомився це пояснювати...:download:
     
  2. Liliyah Romanova

    Liliyah Romanova Superova Moderator Команда форуму

    Відповідь: Схизматики УГКЦ

    А на ЛФ є кому пояснювати? :xaxa:
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Romko

    Romko Black Member

    Відповідь: Схизматики УГКЦ

    О...там купа тотих..творців своєї долі,вінців творіння..хм пупців Всесвіту...:no:
    Во..доказую,доказую..:bazar:а вони далі бються в груди ...
     
    • Подобається Подобається x 2
  4. kitka

    kitka Well-Known Member

    Відповідь: Схизматики УГКЦ

    Ромку, дайте собі спокій з тими доказуванями, моя Вам щира порада. Будьте понад тим.
     
    • Подобається Подобається x 2
  5. Romko

    Romko Black Member

    Відповідь: Схизматики УГКЦ

    А шо робити?
    така доля...
     
  6. Liliyah Romanova

    Liliyah Romanova Superova Moderator Команда форуму

    • Подобається Подобається x 1
  7. Liliyah Romanova

    Liliyah Romanova Superova Moderator Команда форуму

    Відповідь: Схизматики УГКЦ

    Решта тут - Коментар о. Ґудзяка до статті "Греко-католицька боротьба"
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. Liliyah Romanova

    Liliyah Romanova Superova Moderator Команда форуму

    Відповідь: Українські псевдокатолицькі секти

    Подивилася відео про тих "єпископів"... сумно за людей, яким вони голови дурять...
    А те, скільки підгорецькі єпископи продукують анатем, - це взагалі жах. То, певно, з великої християнської любови...
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. Liliyah Romanova

    Liliyah Romanova Superova Moderator Команда форуму

    Відповідь: Українські псевдокатолицькі секти

    Лист Владики Володимира (Ющака) до «підгорецьких отців»


    Слава Ісусу Христу!

    Отці,

    Вже від довшого часу засипаєте мене електронною та звичайною поштою. Повідомляю, що ваша електронна пошта, висилана з різних адрес, потрапляє автоматично у електронний смітник. Подібно є з Вашими звичайними листами, про що я вже скоріше повідомляв. Вони звичайно відсилаються вам, або потрапляють без читання у смітник, незалежно від цього, чи вислані вони в Україні чи у Чехії, чи вони з поданою зворотною адресою, чи анонімні.

    Останнім часом дійшла до мене чутка, що погрожуєте мені наложенням екскомуніки, подібно як це було у випадку інших Владик з України та інших країн. Поставили ви мені здається також ультиматум - якщо до кінця липня не виповню ваших умовин, буду покараний.


    Отці, шановні панове!

    1. Пригадую, що у Східній Церкві ніхто не впадає автоматично у церковні кари, як у латинській Церкві, навіть якщо вчинив би якийсь злочин чи провину. У кожному випадку кара мусить бути накладеною на судовій дорозі та офіційно проголошена компетентною церковною владою.

    2. Кара мусить бути накладена компетентною церковною владою. Для єпископа УГКЦ такою компетентною владою є Синод Єпископів УГКЦ, члени якого є потверджені Апостольським Престолом, та Апостольська Столиця. Про ці принципи ви дуже добре знаєте, бо використовували їх у своїй обороні, коли велись судові процеси компетентної монашої чи єпархіяльної влади супроти вас. Ви відкликувались не один раз від некорисних для вас присудів, пояснюючи, що або влада не була компетентною, або не були належно збережені процедури. Знаючи це погрожуєте владикам, бувши свідомими, що у ваших словах немає правди, надіючись, що таким способом свідомо замішаєте у головах простим людям. У світлі церковних законів ваші погрози та накладання кар не мають жодної сили. У Католицькій Церкві ви не є для нікого компетентною владою і не маєте жодних прав зв'язаних з веденням судових процесів та накладанням кар.

    3. Погрожуєте людям Божими карами, приписуючи Богові свої прикмети, тобто жорстокість, ненависть та пімсту. А Бог є любов'ю і милосердям, який очікує навернення кожного грішника. Якщо Бог карав би так, як Ви страшите, мабуть досі ніхто з людей, в цьому і я і ви, не залишилися б у живих. Тому не виручайте Бога і не заступайте Його у справедливому і милосердному суді супроти світу, бо ніхто вам такого права не дав!

    4. Ви є покарані компетентною церковною владою великою екскомунікою, яка була потверджена Апостольським Престолом. Тим самим ви втратили всі церковні права і гідності. Можете очевидно не підпорядкуватись рішенням Церкви, але мусите мати свідомість, що тим самим прямуєте у схизму, єресь та у пекло, закладаючи очевидно, що залишилась у вас ще бодай крихітка віри!? Жоден член Католицької Церкви не повинен мати з Вами жодних контактів. Пишучи до вас цього листа в якійсь мірі переступаю церковні закони, але думаю, що хтось повинен перестерегти вас, маючи на увазі спасіння ваших душ.

    5. Кожний єпископ поставлений законно складав в часі єпископської хіротонії прилюдне католицьке визнання віри. Десять років тому робив це також і я. Не буду перед ніким, тим більше перед вами, покараними карою великої екскомуніки, на ваше бажання, поновно складати ісповідь віри. Я своєї віри не поміняв, ні не зрадив. Щоб когось засуджувати у зраді віри, треба йому це доказати. Дивлячись на ваші поступки вважаю, що це ви маєте серйозні проблеми з католицькою вірою і треба було б вам її серйозно передумати.


    Отці, шановні панове!

    Дивлячись з перспективи майже двадцяти років нашого знайомства, щораз виразніше зарисовується мені ваш образ та ваші задуми, з якими ви прийшли до Варшави. Сьогодні, з повною відповідальністю можу поділитись деякими своїми спостереженнями та досвідами:

    1. Від самого початку вашого прибуття до Варшави (маю на думці тодішніх новиків: Догнала, обож Спіжіків та Юхельку) ви не були щиро і повною душею у василіанській спільноті, ані у Греко-католицькій Церкві. Ви потайки організували свої зустрічі з конференціями о. Догнала, як свого партикулярного, незалежного від монаших настоятелів, духовного провідника - гуру. Ви потребували лише, щоб якась визнана церковна спільнота дала вам офіційний юридичний статус, щоб таким способом ви могли залишитись у своїй неофіційній спільноті. У Варшаві було вам поставлено ультиматум - або пристосуєтесь до василіанських Правил і василіанського способу життя, або будете видалені з Чину та повертаєте у Чехію. Сьогодні видно, що тодішнє ваше зовнішнє підпорядкування було фальшивим. Помилкою нас, як тодішніх настоятелів було те, що ми вам повірили, замість тоді вже викинути з Чину.

    2. Коли у 1997 р., з огляду на недугу тодішнього о. магістра новиків Петра Кушки ЧСВВ, призначено одного з вас - о. Франциска Юхельку, помічником магістра у Венгожеві, дуже скоро показалось, що час вашого «підпілля» у Василіанському Чині закінчився. У новіціяті почались наводити різні чужі духові св. Василія Великого практики. Була це проба ввести у життя Василіанського Чину ваші таємні практики, якими ви жили перед приїздом до Польщі, та таємно в часі варшавських студій. Наслідком цього було дисциплінарне звільнення о. Юхальки з обов'язків соція магістра новиків та відіслання його до Василіанської Містопровінції у Словаччині. Провінційна Управа рішила тоді також, щоб відпустити з Чину майже всіх тодішніх новиків, яких було біля десять чоловік, поміж ними також тодішнього новика Обергаузера.

    3. У час ваших богословських студій у варшавській Семінарії пригадую розмови з о. Методієм, який явно закидав професорам, що у Семінарії не вчать правдивої католицької науки, лише єретичну науку. Сьогодні можна поставити питання та без проблем на нього відповісти: чия наука була єретична - чи варшавських професорів, чи ваша?

    4. У 2000 році, в Римі, один з вас - тодішній о. Методій Спіжік, чого думаю він не заперечить, перед Базилікою св. Петра, звернувся безпосередньо до мене з проханням, щоб я допоміг, щоб його брат Їжі Спіжік став єпископом у Чехії! Для мене був це великий шок. Це була одинока така ситуація в моєму житті, коли хтось домагався єпископської гідності для свого брата. Ви показались тоді зовсім іншими людьми, як пам'ятав я вас з часів варшавських студій. Про свої негативні та несмачні відчуття я сказав тоді не лише самому о. Методію але також тодішньому Протоархимадритові Василіанського Чину о. Діонісію Ляховичу. Поведінка о. Методія стала для мене більш зрозумілою щойно тоді, коли я дізнався, що ви вже від довшого часу робили всякі старання у Ватиканських Конгрегаціях, щоб одного з вас призначено греко-католицьким єпископом у Празі. Одним словом вам мало було вже «василіанської шаки», бажали єпископської мітри та церковної незалежності. Відчитую це сьогодні як наступний продуманий ваш крок у напрямі творення окремої групи, яка була б юридично незалежною та яка мала б жити не за церковними католицькими, але за вашими принципами.

    5. Наступним вашим кроком були відвідини у моїй резиденції у Вроцлаві о. Маркіяна Гітюка. Отець Маркіян приїхав до мене, без скорішого домовлення, пізнім вечором 28 травня 2003 р. Були це одинокі відвідини когось із вас у Вроцлаві. Показалось тоді, що ви є збунтовані проти папського призначення о. Владислава Гучка єпископом у Празі. Отець Маркіян переконував мене про негідність о. Гучка на єпископський уряд та намовляв мене, щоб я перебрав, під свою юрисдикції греко-католиків у Чехії!!! Я спитав його, що сталось з вашим обітом послуху Святішому Отцеві? Я пробував також переконати о. Маркіяна, щоб ви пішли поклонитись новому єпископу, та щоб відкрили закритий вами перед ним собор. Показалось пізніше, що зустріч з єпископом нічого не дала, бо скоріше ви зорганізували маніфестацію перед Апостольською Нунціатурою у Празі проти його папського призначення, а ваші люди пробували не допустити до єпископської хіротонії о. Владислава Гучка. Як одинокий український греко-католицький єпископ я був тоді на хіротонії у Празі та усе це бачив на власні очі.


    Отці, шановні панове,

    Повторюю своє твердження записане на початку цього листа - ви ніколи не були серцем і душею у Греко-католицькій Церкві ні у Василіанському Чині. Ви, як партикулярна спільнота, потребували лише визнання офіційною церковною структурою. Ви хотіли і хочете влади, щоб по-своєму заволодіти Церквою для своїх цілей. Не вдалось вам офіційно дійти до єпископської гідності у католицькій Церкві. Для мене це наявне свідоцтво діяння Святого Духа у Церкві. Чи і хто незаконно святив вас на єпископів, не знаю і не буду цього доходити. Застановляюсь лише, яким буде Ваш наступний крок? Коли пробуєте вмовляти людям, що єпископи є покарані, що Блаженніший є покараний, що Префект Конгрегації Східних Церков є у карах, що єпископські свячення є недійсними, коли сьогодні повчаєте і напоминаєте Папу, то що буде дальше? Невже проголосите, що один з вас є «правовірним» папою?

    Панове, не буду вас страшити та накладати на вас церковних кар, так як ви це робите супроти моєї особи та інших єпископів. Хоча я вже десять років єпископом, ще ніколи на нікого не накладав церковних кар і маю надію, що не буду мусів цього ніколи робити.

    Помолюсь за вас та відслужу Божественну Літургію, щоб Господь дав вам правдиву мудрість і навернення, щоб увільнив вас від ненависті та щоб був для вас милосердним і щоб не попали ви у пекло та не потягнули за собою невинних, збаламучених людей.

    З молитвою



    + Володимир Р. Ющак, ЧСВВ
    Владика Вроцлавсько-Гданський

    джерело
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. Liliyah Romanova

    Liliyah Romanova Superova Moderator Команда форуму

    Відповідь: Українські псевдокатолицькі секти

    УГКЦ дала гідну відсіч звинуваченням «підгорецьких монахів»

    Парох парафії Різдва Пресвятої Богородиці УГКЦ протосинкел Орест Фредина порівнює діяльність «підгорецьких отців» зі «загально відомою практикою безбожницького режиму, коли «без суду і слідства» почали засуджувати судом так званої «трійки» та вивозити на заслання» духовенство УГКЦ. Про це він пише у відкритому листі до так званих «підгорецьких монахів», в якому дає відповідь на звинувачення останніх у листівці від 23 серпня, яку вони масово поширюють в середовищі УГКЦ.

    У своєму листі, який розміщений на офіційному сайті Львівської архиєпархії, отець Орест порівнює діяльність «підгорецьких отців» зі «загально відомою практикою безбожницького режиму, коли «без суду і слідства» почали засуджувати судом так званої «трійки» та вивозити на заслання» духовенство УГКЦ. Відповідаючи на звинувачення, висловлені «підгорецькими отцями» щодо його діяльності зокрема та дискредитації Глави УГКЦ й інших єпископів, протосинкел Львівської архиєпархії УГКЦ наголосив: «майже усі єпископи УГКЦ в Україні, навіть нововисвячені, це колишні підпільні священики, які, як добрі Христові Пастирі, ревно боронили свою Церкву під час більшовицького терору, і, як мені відомо, Вас між ними не було. Натомість, Ваш самопроголошений голова, це колишній священик Російської Православної Церкви Московського Патріархату». На сьогодні ж він, будучи отцем-мітратом, самопроголосив себе єпископом УГКЦ.

    «Коли наші священики терпіли гоніння за віру та вірність Католицькій Церкві, Ваш, так званий «голова», а саме Михайло Осідач, – віддано служив у церкві, яка була повністю підконтрольною комуністичній, безбожницькій державі. За таке вірне служіння, за благословенням Московського Патріарха Пімена, отримав митру з рук єпископа Никодима РПЦ. Це було саме в рік 1989, в час, коли наша Церква з тріумфом вийшла з підпілля», – йдеться далі у листі.

    У зверненні о. Орест Фредина також наголошує, що християнському духу чужі такі дії, які чинять «підгоретські отці», що, прагнучи влади, намагаються творити свою, «істинну» Церкву. «У 1945 р. гоніння більшовиками Української Греко-католицької Церкви розпочалось брехливою публікацією Ярослава Галана «Хрестом і мечем» проти діяльності Голови нашої Церкви, а саме світлої пам’яті Слуги Божого Митрополита Андрея Шептицького. З того часу наших єпископів, священиків, монахів, монахинь та вірних, за загально відомою практикою безбожницького режиму, «без суду і слідства» почали засуджувати судом так званої «трійки» та вивозити на заслання. Характерні риси такої практики зустрічаю сьогодні у Вашій діяльності та публікаціях, де Ви засуджуєте всіх і все судом своєї «трійки», і пишете про анатему на єпископів та священиків», – сказано у листі.

    З найновіших публікацій «підгорецьких отців», яких Католицька Церква піддала карі великої екскомуніки, випливає, як йдеться у зверненні о. Ореста, що вони «наклали анатему» не лише на весь єпископат УГКЦ, а також на 44 працівників папських декастерій, 228 католицьких єпископів Індії, інших 395 католицьких єпископів, 14 Генеральних Настоятелів, 7 керівників руху Фоколяре та 5 священиків.

    Вимагаючи засвідчення вірності Католицькій Церкві від священнослужителів та єпископів УГКЦ, як зазначає о. Орест Фредина, самі «підгорецькі монахи» не вирізняються такою чеснотою. «У Вашому зверненні до Президента України, Ви зазначаєте, що копію звернення відсилаєте Президентові Росії п. Медвєдєву і православним єрархам. Признаюсь, мене це зовсім не дивує, але наглядно показує «якого поля ви ягоди», – наголосив священик. Про це інформує прес-служба Львівської архиєпархії УГКЦ.

    Водночас протосинкел Львівської архиєпархії УГКЦ зазначив, що молиться за вірних, введених в оману «підгорецькими отцями», а також – «за просвітлення сердець та ласку зцілення для спасіння душ» самих «підгорецьких отців».

    Копії відкритого листа протосинкела Львівської архиєпархії отримали також Предстоятель УГКЦ Патріарх Любомир, єпископи УГКЦ, голова Львівської ОДА Микола Кміть, голова Львівської міської ради Андрій Садовий.
     
  11. Liliyah Romanova

    Liliyah Romanova Superova Moderator Команда форуму

    Відповідь: Українські псевдокатолицькі секти

    Ото читаю тих підгорецьких "монахів" (точніше самозванців, бо вони в усьому самопроголошені) і сміху стримати не можу. То ж які хворі голови в тих людей!
    Жалюгідно, дуже жалюгідно...
    Таки часом правда, що Бог за кару відбирає розум.
     
  12. Oddly

    Oddly Well-Known Member

    Відповідь: Українські псевдокатолицькі секти

    і повернуся до свого питання -
    але ж і такі "позбавлені розуму" проповідники знаходять свою аудиторію, не один же ж для одного вони проповідують. і фінансувати їх хтось має.
    то чи існують законні підстави припинити таку чи схожу діяльність?
    може, не в Україні, то хоч десь прецеденти бували?
    чи це тільки буває, коли йдеться вже пост-фактум про масові самогубства і т.п.?
    може, в Церкві є якісь закони, які забороняють таке? чи далі, ніж застереження у формі листів, чи застереженн на своїх проповідях, Церква просто не може піти? і чому?
     
  13. Liliyah Romanova

    Liliyah Romanova Superova Moderator Команда форуму

    Цих Москва фінансує.
    Останній лист до папи вони чомусь продублювали президентові Росії. Але ж православних навернутися не закликають...

    Нащо? Люди мають право вибирати собі біду самі. Хочуть, аби їм мізки парили - то їхня справа. Церква чітко висловилася щодо цих самозванців. Далі вже не в її компетенції щось робити. Переслідувати чи як?
    То вибір людей. Церква сказала, що вони відлучені від Церкви. Якщо люди хочуть бути там, ніц не зробиш. Насильно водити їх до іншої церкви?
    Звичайно, коли ті божевільні приходять до офіційних будівель Церкви й заявляють, що то тепер їхнє, то ніхто їм не уступить і їх виставлять за двері, при потребі застосувавши силу. А так, що ще робити більше? Та й нащо?
    Ну, там вже кримінальна відповідальність. Церква до того взагалі не пхається.
     
  14. Oddly

    Oddly Well-Known Member

    Відповідь: Українські псевдокатолицькі секти

    але ж часто їм парять мізки проти їх волі, застосовуючи різні методи впливу і контролю, контролю свідомості в тому числі.

    виходить, що нікому до того нема діла. і ніхто не застраховани від такого впливу. Церква такі псевдо-секти відлучає від свого лона, ок.
    держава формально не має підстав звинувачувати їх ні в адміністративній, ні в кримінальній відповідальності (до пори до часу).
    всі "умили руки"
    коротше кажучи - на цьому вони і виїжджають.
    нема на то ради?
     
  15. Kasia

    Kasia Well-Known Member

    Відповідь: Українські псевдокатолицькі секти

    де читали?
     
  16. Liliyah Romanova

    Liliyah Romanova Superova Moderator Команда форуму

    Відповідь: Українські псевдокатолицькі секти

    Туди їздили наші єпископи. Знаю точно, що коли був мітинг їхній у Львові, то теж наші отці підходили до людей поговорити. Повірте, що багато людей хочуть бути глухими й сліпими, їм не потрібна Правда, їм вистачить їх маленька особиста правдочка.
    Був нещодавно скандал. Батьки пожалілися, що дитину насильно забрали в монастир туди, до підгорецьких. Дівчину допомогли вирятувати, але по якомусь часі вона знову туди вернулася. При тому, її власна мама туди відвезла.
    Що ви хочете, аби Церква робила зі свого боку? Репресії, переслідування? Яка ж то буде Церква тоді?

    До речі. Вони мали маніфестацію щодо "утиснення інших релігійних переконань в Україні" і той день, коли Медведєв виступив зі своєю першою образливою заявою. І він власне теж говорив про утиски. Чомусь саме підгорецькі були покликані підтвердити це. Особливо на руку те, що це на ЗУ відбувається. Коротше, шкода говорити...
    Не московський патріярхат. А політична Москва. Це непряме фінансування. Є всі підстави так вважати.
     
  17. Kasia

    Kasia Well-Known Member

    Відповідь: Українські псевдокатолицькі секти

    хотілося б почитати.
     
  18. Liliyah Romanova

    Liliyah Romanova Superova Moderator Команда форуму

    Відповідь: Українські псевдокатолицькі секти

    Касю, вас так зачіпає Москва? ;)
    А скажіть, чи можна почитати про всі підкилимні справи? Такі речі виходять на світло (якщо виходять) на папері набагато пізніше, коли справа уже зроблена. Усім відомо, що сталося в Лондоні, чиїх рук то була справа. А яка реакція на це Москви?

    Якщо таку інформацію говорить представник православної церкви в Римі, вочевидь, на неї не варто уваги звертати. А всі збіги, про які вже раніше написала - це просто збіги. :girl_wink:
     
  19. Kasia

    Kasia Well-Known Member

    Відповідь: Українські псевдокатолицькі секти

    Лілю, а звідки ви взяли , що зачіпає??:girl_haha:

    мені цікаво, підстави висновків, які ви робите, ось і все.
    а щодо зачіпання - я не зачіпаюся. я чемна.:girl_cool:
     
  20. Liliyah Romanova

    Liliyah Romanova Superova Moderator Команда форуму

    Відповідь: Українські псевдокатолицькі секти

    Це не висновки. Це чітка інформація. На жаль, така ж підкилимна, як і "продєлкі".
    Я про те, що вже не вперше про Москву перепитуєте. От я й подумала грішним ділом... :shy:
    Я наприклад від очевидців чула про події, коли проводили псевдособор і хотіли УГКЦ знищити. Там дуже багато цікавого можна було почути. А почитати про ці всі факти нема де. Те саме й тут. Людина сказала прямо, при тому така, що не вірити нема підстав, а почитати - хто би наважився про це прямо офіційно говорити? Ніхто не любить міжнародних скандалів. :)