Мандри

Відгуки про авіакомпанії, турфірми, екскурсії, готелі тощо

Posted by galagala on 31 Липень 2013 відповідей - 632
  1. Smokey eyes

    Smokey eyes Well-Known Member

    Доброго всім дня.
    Вилітали у вівторок літаком Азур-Ейр із Анталії. Забрали нас з Аланії в 2.45 ночі, виліт мав бути в 6.50. За годину були в аеропорту. І вже на табло було заявлено затримку до 8 години. В результаті цілий літак людей з купою малесеньких діточок сидів в аеропорту до 14.30. Після зчиненої бучі і погрози влаштувати майдан, прийшов представник Анекс туру, і всіх безкоштовно погодували в кафешці. Але інформації щодо вильоту так і не дали- ваш літак не прилетів із Києва, з ним якісь неполадки. Вже і раді були ,що не прилетів з тими неполадками, а ремонтують в Києві. Але б хоч якусь інформацію дали. Люди злі, неспані, діти вередують. Правда той представник приніс памперси, вологі серветки, дитяче харчування... Вже йшла мова про те, що всіх повезуть в якійсь готель на півдня.Але певно оформлення документів на вихід із аеропорту - це дуже довго (189 людей). Казали ,що може літак буле в 16.30. І коли в 14.15 оголосили посадку, народ навіть спочатку не повірив, що то про нас. Одним словом, 10 годин очікування - і ми дома! Ніколи так не раділа, коли літак щасливо приземлився.
    Вибачте за трохи сумбурну розповідь.:girl_crazy:
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 3
    • Інформативно Інформативно x 2
  2. Lyudvig

    Lyudvig Добра не пам’ятаю, зла не забуваю.

    І ми були свідками, коли відпочиваючих, що проплатили готель в Сіде, висадили разом з нами в Аланьї. Представники JoinUр казали, що в них не підтверджена бронь в їхньому готелі, тому селять їх з нами.
    Цікаво чим то закінчилось, бо вони не здавались, вимагали свій, проплачений готель і лише одну ніч переночували в нашому готелі. А куди їх завезли, невідомо)
     
    • Інформативно Інформативно x 1
  3. сніжна

    сніжна Кішка, яка "сама по собі"

    можу помилятися ( бо то все мої "записки туриста", а не працівника туроператора), але Зевс тревел, яка на ринку всього 2 роки ( власне як "Зевс", бо по суті це збанкрутілі Бібліоглобус та Н юз тревел, які після банкротства вийшли на ринок під новим "брендом" ) і , не має свого основного авіаперевізника і працює на "збірних" чартерах ( так як працюють Пегас, Корал, Тез тур), в т.ч. тих, з якими працює ТПГ . У Джоіна основним перевізником є Янейр, у ТУІ- Роза вітрів, у Анекса- Азур ейр (інші їх рейси ( МАУ) то у складі збірних "солянок" )
    --- дописи об"єднано, 8 Липень 2016 ---
    від оператора Анекс-тур відпочиваали?
    ось яку відповідь дають турки одного з таких готелів, куди продавав тури Джоін :"joinup prodal ... slishkom deshevo i iz za etogo Otel ne prinimaet turistov"
     
    Останнє редагування: 8 Липень 2016
    • Подобається Подобається x 2
  4. Smokey eyes

    Smokey eyes Well-Known Member

    Так, летіли від Анексу. Стосовно готелю та всього іншого - ніяких нарікань, та й дорога туда - все ОК.
     
  5. VERO

    VERO Well-Known Member

    Я би не назвала теперішні ціни Джоін Ап аж такими низькими. На початку червня були дійсно рекордні мінімуми. Зараз- можна знайти дешевше. Особливо, якщо мова йде про Туреччину. Хіба що бронювати готель, який прода ВИКЛЮЧНО цей ТО.
     
  6. сніжна

    сніжна Кішка, яка "сама по собі"


     
    Останнє редагування: 9 Липень 2016
  7. VERO

    VERO Well-Known Member

    У Анекса постійно є горящі тури. Цього року вони придумали фішку з бізнес-класом, за який просили +800$ (рейс в Анталію). За кілька днів до вильоту бізнес клас ставав "економ", щоб не летіти порожняком. Тому місця на борту частенько допродують в останні дні) Але залишаються переважно пізні вильоти і ранні повернення((( А це мінус 1-2дні від оплаченого відпочинку. Хоча зі Львова майже всі вильоти пізні і повернення ранні.
     
  8. Hermi

    Hermi Well-Known Member

    Хочу поділитись враженнями від тур-оператора - "Поїхали з нами", в 2-ох словах - обходьте стороною! Відчуваю що моя поїздка накривається мідним тазом. Поки не оплатите гроші вони до вас будуть надзвонювати, підлизуватись і пропонувати купу умов, після оплати - фіг ви до них додзвонитесь і щось взнаєте - вічно зайняті і вічно купа клієнтів!
    а тепер багато букв
     
    • Інформативно Інформативно x 1
  9. ruda kishka

    ruda kishka Well-Known Member

    Я б їхала до них в офіс і не пішла б звідти і нікого не випустила, допоки б не отримала якоїсь інформації.
    А Ви маєте якісь документи від них? Договір, квитанції про оплату?
     
  10. woolf

    woolf Well-Known Member

    Слушна порада! Зараз у них гаряча пора, може і вдасться хоч гроші витягти. То трохи тяжко, але, боюсь, без нормального скандалу толку не буде. Я би просто паралізувала їм роботу на день (візьміть когось для підтримки, хай ще відео зніме), маю надію, що як попсуєте їм роботу, трохи заворушаться.... Удачі!
     
  11. Hermi

    Hermi Well-Known Member

    так, звісно.
    уже вернулась. Дівчина, з якою працювала буркнула що сьогодні до неї приходять люди, які завтра вранці їдуть чи летять на море, при мені заповняла всі дані і дивувалась чого то воно мені так горить! Поки що все перевірила, ніби ок. В понеділок побачимо, бо там ще свої приколи з автобусом. Надіюсь що більше ніяких несподіванок не буде!
    --- дописи об"єднано, 29 Липень 2016 ---
    я б з радістю, але треба ж десь гроші заробляти на путівку...В мене сьогодні ще робочий день! Я б з таким успіхом могла сама організувати відпочинок, вийшло б дешевше і менше часу б потратила!
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  12. сніжна

    сніжна Кішка, яка "сама по собі"

     
  13. Ringo

    Ringo Well-Known Member

    Як вже написала Сніжна,це не туроператор, а турагенство. Уточніть будь ласка в якому саме працюють такі халатні люди. На скільки знаю,вони по франшизі працюють і багато вирішує людський фактор. Знайомі,наприклад, мали проблеми з офісом на Словацького, а друзі їздять з іншим представником (десь на Франка) вже купу років і абсолютно задоволені.
     
  14. Hermi

    Hermi Well-Known Member

    Я напевно того ніколи не зрозумію, але тур-оператои чи тур-агенства працюють за такою схемою, що документи офрмляють за 2 дні до поїздки...мені не дуже подобається до останнього не знати чи відкрита віза, що з транспортом...
    Ну добрались до моря відносно добре... але знову купа нюансів про які не попереджали - 2 пересадки, автобус в якому при зрості 165 см і вагою 50 кг сидіти не дуже комфортно. Але після великого скандалу з дівчиною, яка нам організовувала поїздку в готелі чекав сюрприз - номер люкс з видом на море і додатково підключено послугу спортивного басейну.
     
  15. lalaha

    lalaha New Member

    Доброго дня!Дівчатонька порадьте,може хтось знає...Вперше бронювала квитки на www.ryanair.com ,пройшла оцю бесплатну чек-ін,бачила квитки на екрані,але десь прогавила і не видрукувала їх.Я в паніці,що робити ,як їх знайти?Порадьте,летіти 8 серпня з Варшави?!
     
  16. lalaha

    lalaha New Member

    --- дописи об"єднано, 3 Серпень 2016 ---
    Доброго дня!Дівчатонька порадьте,може хтось знає...Вперше бронювала квитки на www.ryanair.com ,пройшла оцю бесплатну чек-ін,бачила квитки на екрані,але десь прогавила і не видрукувала їх.Я в паніці,що робити ,як їх знайти?Порадьте,летіти 8 серпня з Варшави?!
     
  17. Marigold

    Marigold Мама дівчинки-перлинки

    мені на пошту приходили. Ви хіба e-mail не вводили?
     
  18. Marigold

    Marigold Мама дівчинки-перлинки

  19. Ringo

    Ringo Well-Known Member

    по ідеї або на пошті в себе шукайте,або ше раз пробуйте зайти в чек-ін процедуру
     
  20. Hermi

    Hermi Well-Known Member

    з транспортом була повна романтика. Одним словом - жахіття, хоч порівняно з тим що люди розказували, то можна казати що доїхала нормально. Отже їхали автобусом від TPG, якщо комусь видають на руки квитки з цими ініціалами - мужайтесь! такої халатності, не професійності я в житті не зустрічала (подорожую світом уже 5 років поспіль). Ніхто не надає жодної інформації куди їдем, чого їдем, скільки пересадок, автобуси в жахливому стані і т.п. А далі багато букв і деталей.
     
    • Інформативно Інформативно x 2
    • Корисно Корисно x 1