Звичний день: проза і врочистість нашого сьогодення (8)

Тема у розділі 'Ой у Львові на базарі', створена користувачем Shamna, 14 Січень 2015.

Статус теми:
Закрита.
  1. Shamna

    Shamna Мамуся

    В нас сніданок, у кожного свій, в доні циця, в чоловіка вівсянка, а у мене чайок з шоколадкою. Тортик вчора пішов за милу душу, на сьогодні залишилися лише крихти. Хотіла сьогодні піти до церкви, але не вийшло, бо дехто дуже довго спав. Доня прокинулася тільки годину тому, а в хаті вже повний армагедон. В планах наманікюрити руці, прибрати той армагедон і зібратися на вулицю.
    Всіх зі святом!
     
    • Подобається Подобається x 8
  2. Inglor

    Inglor Well-Known Member

    З Новим Роком дівчатка! Всім МИРУ і здоров'я!

    Опановую новий форум, і він мені нра))). Але оскільки я чайник, ще той, то мені з телефону не зручно освоювати). Тішуся, що скоро доберусь до компа. О там, я швидко все опаную))
     
    • Подобається Подобається x 3
    • Оптимістично Оптимістично x 2
  3. arushka

    arushka завжди досягаю мети

    Ну і як вас самих залишати, га?
    Повернулась - євроремонт зробили, карму відправили в астрал, горнєта з кавою повикидали, замість смайликів- пара якихось лунтіків:rolleyes:sad:знаю-знаю, що скоро смайлів заженуть назад :))
    Багато чого мені нра, і маю надію, що в тому, що не нра я ще просто не розібралась
    Якщо комусь почнуть надходити від мене незрозумілі позивні, не звертайте уваги - то я не зі зла, просто пішла тицяти по всіх нових кнопочках.:oops:
    Гарного дня!
     
    • Смішно x 11
    • Подобається x 9
    • Оптимістично x 4
    • Креативно x 3
    • Погоджуюся x 1
    • мімімі x 1
  4. Lamara

    Lamara Well-Known Member

    Зранку відвела одного вченого в школу, забрала через 4 години і знову до школи з іншим вченим. Надіюсь що з наступного року в мене буде лиш одна зміна, бо мене вже не вистачить.