Гігієна і санітарія в квартирі

Тема у розділі 'Хатні клопоти', створена користувачем HOPIC, 17 Березень 2015.

  1. HOPIC

    HOPIC Well-Known Member

    Ну, всі знають, що для риби і мяса, овочів і хліба мають бути різні дощечки. і ножі.
    А чи дасть то ефект, якщо не міняти губку до миття посуду місяць :suicide:?

    Або як вам таке - зміна рушників у ванні тоді, коли вони вже БРУДНІ?

    Чи є у вас якісь відпрацьовні схеми як часто змінювати рушники для тіла і рук, постіль, мило, щітки, губки, подушки, ковдри і тд?

    бо загалом все таке розмите, а хотілося б почути ще чиюсь думку
     
  2. Mansikat

    Mansikat Well-Known Member

    Я - любитель гігієни, і пам'ятаю, яким шоком для мене було, вже в студентські роки, виявити, що більшість моїх однолітків п'є з легкістю з одного горня, взуває чуже взуття, користується одним гребенем, їсть немиті яблука, п'є кефір прямо з упаковки немитої і всяке таке. Але з плином часу я зрозуміла, що з ними від цього нічого не стається. Так само, як від непраної тижнями постелі, рушників і спільної дощечки для м'яса і фруктів. Мої гігієнічні звички від того не зникли, але я радше до того ставлюсь як до підтримання чистоти, а не як до підтримання здоров'я. Підтримання здоров'я - то хіба в технології проготування продуктів.
    А от, до речі, про губки, колись читала - що це найнайстрашніший розсадник мікробів на кухні. Можна залишати намиленою плином (є такі плини) Я свою перу з милом часто, ну і вона швидко сохне. Стосовно постілі - гігієнічні норми з часів радянського союзу - здається, раз в 2 тижні. Але, тут в кожного своя міра відчуття чистоти. І все це йде з батьківської сім'ї.
     
    • Подобається Подобається x 2
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
  3. Vesnyanka

    Vesnyanka Well-Known Member

    Губки змінюю раз на тиждень- два. Залежно скільки і що мию ( маєм посудомийку). Постіль взимку рідше, раз на тижні три. Влітку як дуже спека , то і раз в тиждень. Ну коли хворієм, то частіше.