Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

Тема у розділі 'Хатні клопоти', створена користувачем Seppy, 15 Грудень 2010.

  1. Імель

    Імель Модератор в декреті Команда форуму

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    та чого? зацитуйте
     
  2. Seshat

    Seshat Альфа-баклажан

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    Та бо ж писала
     
  3. Імель

    Імель Модератор в декреті Команда форуму

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    ну так, це дійсно аргумент :xaxa:
    а в мене було інакше (чим не аргумент? :connie_pull-pigtail)

    ви вводите людей в оману, бо попадуть на грамотного гарантійщика і усьо...
    в таких випадках краще керуватися законом, який пише інакше, ніж у вас було
     
  4. Seshat

    Seshat Альфа-баклажан

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    На жаль, в нашій країні треба знати як себе вести. Знання і використання законів - це прекрасно, але часто тоді вже гарантійщики йдуть на принцип і ганяють по всіх пунктах закону. І це я відчула ой як глибоко і пронизливо, коли машину ремонтували 2 місяці з принципу, бо на доставку кожної детальки, після якої виявляється треба ще деталь, а потім діагностика і ще щось, а на поставку тої детальки законодавство дає енну кількість днів. Реального ремонту було 2,5 тижні.
    Я декілька разів написала, що пишу з власного досвіду. І з того, як цей механізм працює. Маю багато знайомих продавців, гарантійщиків і майстрів ремонту. Так що, будь-ласка, не треба надану мною інформацію отак зразу піддавати сумніву і критиці. Кожен візьме звідси те, що захоче. І, сподіваюсь, корисне.
     
  5. Імель

    Імель Модератор в декреті Команда форуму

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    я ж про те і говорю, що треба ганяти гарантійщиків по закону, а ви радите те, що на руку гарантійщику, а не споживачу/покупцю, і є механізми, щоб змусити продавця виконувати приписи закону, не тільки в 14 днів.
     
  6. Seshat

    Seshat Альфа-баклажан

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    та йой, я ж не писала, що після 14 днів капець і ніц не буде. Просто чим далі, тим триваліші "розборки". А гарантійний термін ніде не дінеться. Ми з Вами напевно просто не до кінця одна одну розуміємо. Витяг з закону я собі збережу. Буду сподіватися, що не пригодиться, але про всяк випадок. Дякую за інформацію:girl_wink:
     
  7. Svitlanka

    Svitlanka Well-Known Member

    Відповідь: Юридична консультація

    Дiвчата, потребую поради,
    Планшет, ще на гарантiйному обслуговуванi, перiодично зависав. Абсолютно не реагував на дотики та жодну кнопчу, в т.ч. кнопку включення/виключення. Пiдвисав так на пару годин, добу, якимось чудом потiм включала його з 100 проби..
    В черговий раз з таким зависанням принесла в центр гарантiйного обслуговування, менi перезавантажили програмне забезпечення, обргунувавши тi перiодинi зависання збоем в роботi саме програмного забезпечення. Вже за кiлька годин ситуацiя повторилась. Знов несу в ремонт.
    Скажiть, чи маю я якicь права на обмiн товару, повернення коштiв чи хоч шось? Бо перспектива носити щодня його в ремонт мене не тiшить. :sad:
    Куди звертатись зi скаргою? Як менi довести неналежне виконання роботи гарантiйного центру? Чи взагалi, якi моi дii далi?
     
  8. Імель

    Імель Модератор в декреті Команда форуму

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    Svitlanka,
    в цьому випадку ви маєте керуватися ст. 8 ЗУ Про захист прав споживачів

    але у вашому випадку, якщо ремонт не усунув недоліків, наполягайте, що ці недоліки істотні

    і нехай або міняють, аб віддають гроші
    і збирайте всі "бумажки" про ремонти!
     
  9. Svitlanka

    Svitlanka Well-Known Member

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    Власне, нiяких квитанцiй менi не видають. Пояснення просто генiальнi - " в нас прозора робота, Ви все можете побачити на сайтi або подзвонивши на гарячу лiнiю".
    Ну i наполягають на тому, що проблема виникае через завантаженi програми ( ага, скайп, ФБ....), тодi по iх логiцi, всi власники планшетiв раз на тиждень в них би з"являлись..
    на гарячiй лiнii теж сказали, що можна ходити перевстановлювати програмне забезпечення скiльки завгодно. Мiняти неможна.
    Вже дзвонила в спiлку справ споживача. Проконсультували.
     
  10. Імель

    Імель Модератор в декреті Команда форуму

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    пишіть письмові запити з проханням надати інформацію про виявленні несправності та їх усунення, проведенні роботи, нехай реєструють як вхідну документацію, одна копія їм, інша вам
    розкажіть, може комусь пригодиться
     
  11. Rostok

    Rostok Well-Known Member

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    ага, і з повідомленням про вручення, щоб вже не відмазались
     
  12. Svitlanka

    Svitlanka Well-Known Member

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    Cказали, що якщо поломка на протязi гарантiйного термiну виникае 3 рази, то вони повиннi надати менi акти, з якими я йду до продавця товару i той менi або обмiнюе, або вiддае грошi. Тiльки не пам"ятаю, поломка одна i та сама мае бути, чи не обов"язково. Ну i дзвонити до них, в спiлку, якщо сама не вирiшу.
     
  13. Імель

    Імель Модератор в декреті Команда форуму

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    і з описом вкладеного
    якщо відмовляються прийняти і зареєструвати на місці
     
  14. Gorbywka

    Gorbywka Форумна Орхідейка

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    Маю питання придбала товар в Епі центрі , маю чеки , але мені не підійшло , я можу повернути гроші. Бо обмінювати в них на інший їхній товар не хочу?
     
  15. Margarett

    Margarett Well-Known Member

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    До 14 днів можете забрати свої гроші за товар. При вході в маркет по праву сторону біля WC є вікно, де й проводять такі операції. Треба паспорт і чек, ну і щоб товар був не пошкоджений. Повернуть. Робили ремонт і не раз здавали куплене.
     
  16. Gorbywka

    Gorbywka Форумна Орхідейка

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    вже знаю, вчора там була. Дякую за інформацію., Гроші повернули.
     
  17. Dolche

    Dolche Well-Known Member

    Відповідь: Питання, на які давно хочеться знайти відповідь-2

    Допоможіть з порадою. Купила смартфон 4 міс. тому, десь після 2-х місяців користування почала помічати що він перериває розмову, тобто збиває. Через 2-3 тижні понесла у сервіс, типу перепрошили, але результату нуль, занесла знову - поміняли якусь там гумочку, результату знову нуль. Як довго я можу носити той телефон без толку? Гарантія на смартфон 2 роки? Мені можуть у сервісному написати в гарантії, що він не підлягає ремонту і поміняти на новий? чи я так буду ходити 2 роки у сервіс, користуватися ним менше ніж він перебуває у ремонті? Він робочий, все йде, але те переривання чуть не кожної розмови мене просто виводить і погодьтеся - це не нормально....
     
  18. Lyudvig

    Lyudvig Добра не пам’ятаю, зла не забуваю.

    Відповідь: Питання, на які давно хочеться знайти відповідь-2

    Сервіс може видати довідку на обмін, з якою ви йдете туди, де купляли смартфон і вони можуть віддати вам кошти або обміняти на новий.
    Довідку видають в основному лише тоді, коли поломка одна і та ж , і повторюється не менше трьох разів.
    На термін, коли телефон перебував в ремонті, гарантія подовжується.
     
  19. Dolche

    Dolche Well-Known Member

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    з"ясовувала я це питання сьогодні. Подзвонила на відділення інтернет-магазину, сказали, що якщо я зверталася в сервіс двічі відносно однієї ж поломки, то можу принести їм ті довідки та повну комплектацію телефону та вони мені його можуть обміняти на такий самий або інший, або взагалі повернути гроші. Але тут в мене виникла наступна проблема, я не знайшла в себе повної комплектації (книжки на не зрозумілій мові, чохла, який точно пам"ятаю що викинула, бо він був нікудишній, телефон застрягав в ньому та гарнітури), то в такому випадку порадили мені взяти аналогічну модель та залишити ті комплектуючі, яких я не знайшла в себе. Дуже сподіваюся, що так і буде, бо я спілкувалася з представником Рівненської філії.
     
  20. krab

    krab Well-Known Member

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    Купила вчора колготи(дорогі), хорошої фірми. Сьогодні вдягнула і в районі коліна помітила плями (погано пофарбовані). Чи магазин повинен повернути гроші або поміняти товар?