Посмішка продавця, а за нею...

Тема у розділі 'Що у світі чувати?', створена користувачем Liliyah Romanova, 11 Червень 2009.

  1. Supernatural

    Supernatural Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Недавно в одному магазині з "брендовим" одягом і сумками в центрі розглядала сумочки. Хотіла собі щось з шкіряних (ото я буржуйка:girl_in_love:). Питаю, чи є у вас шкіряні повністю? Мені з професорським видом відповідає дівуля-продавець: є там далі, але вони десь від тисячі грн. коштують! Все-таки продавці мають пам'ятати, що вони - представники сфери обслуговування, або їм треба про це нагадувати. Наприклад, сказати, що видно наскільки їх товар "брендовий".
     
  2. Kroshka Enot

    Kroshka Enot Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Як працівник банку, можу стверджувати, що шмотки - це далеко не показник заможності Клієнта. В моїй практиці були навіть такі ВІП-клієнти, що якби я їх побачила на вулиці, подумала б, що людина зловживає спиртним і не має де випрати свій одяг. А на рахунках тільки в нашому банку такі суми - :khomyak::khomyak::khomyak:
    Були клієнти, які одягаються в брендових магазинах світу, а вигляд ті шмотки мають такий, наче з секонд-хенду, і ще такого добряче "Секонд".
    І знову ж таки, є клієнти (здебільшого, дружини або діти заможних людей) в дорогому стильному одязі, з швейцарським годинником, і аксесуарами класу Люкс, які не мають права розпорядитися і 1 грн з рахунку без погодження цієї трати з чоловіком/татком/мамою і т.д. І чоловік/татко/мама попереджає персонального банкіра, що ми маємо підтверджувати операції чада тільки після погодження з власником рахунку.
    Звичайно, що це одна сторона медалі, і далеко не всі ВІПи виглядають невідповідно до свого статусу. Просто, на мою думку, твердження
    не відповідає дійсності і є недалекоглядним для того ж продавця. В нинішніх ринкових обставинах краще проявити увагу до кожного потенційного покупця. Тільки таких продавців чекає успіх. НМСД.
     
  3. terezka

    terezka котяка-вишивака

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    тобто наведені приклади - то усе фантазії форумлянок? Те, що по одягу зустрічають, то давня приказка, яка діє і до сьогодні, і особливо актуально у магазинах та ресторанах, куди іноді буває охорона не хоче пропускати, бо у тебе немає діамантів/не та машина і т.д.
     
  4. robik

    robik Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Хотіла б, як продавець заступитися за людей по той бік прилавку, тобто за таких же продавців. Можливо оффтоп, але. Покупці, клієнти також є різні. Нетерплячі, злі, на пантах, є такі, які зневажають представників сфери обслуговування, а є навпаки, добрі, терпеливі, вдячні.
    Робота в мене зв"язана з автівками - тому 90% клієнтів - чоловіки. Дороги самі знаєте які в нас, тому закономірно, що весна - це період не тільки картоплю садити, а й машинки свої до ладу приводити. Відсутність запчастин на складі - нормальне явище, бо розкуповують швидко, передбачити, які саме запчастини вилетять практично неможливо. І якщо попадешся на такого клієнта, що йому треба а нема, то буває всяке, і фиркання, і мало не крик, можуть матом.
    Окремо про зовшішній вигляд. Де-коли дивуюся, як жінка випускає з хати чоловіка в смердючій сорочці, светрі і тп.
    Тому, всі ми люди, просто люди і варто ними залишатися, а не перетворюватися на монстрів. Нема такої кнопочки - раз і включив рОбота в собі, а в 18,00 - виключив. В усіх бувають нападки, коли заводишся з півоберта.
    Продавці -це відображення покупців і навпаки.
     
  5. tasha

    tasha New Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Приказка реально діє до сьогодні, але то біда тих людей, якими нею користуються.
    А де такі ресторани, в які без діамантів не пускають, скажіть, щоб часом шок не дістати і не зіпсувати собі вечір.
     
  6. Apelsynka

    Apelsynka Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    А що тут говорити - і серед продавців, і серед покупців бувають як хами, так і ввічливі люди:girl_cool:
     
  7. tinkaKris

    tinkaKris Just do it!

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Є професії, і в тих же продажах де треба вміти включити в собі того "робота" , навіть якщо важко (суджу по собі), свого часу в компанії де я працювала, гарно тренували людей штрафи грошові у 200-300 грн. навіть за некоректний тон голосу у розмові, і тут не мається на увазі матюків чи відвертого гаркання.:girl_cool:

    Погоджусь, що і продавці і покупці різні бувають, але всетаки дуже часто (80% ~, знову ж таки то з власного досвіду) оцінюють тебе саме так , як писалось на попередній сторінці.
     
  8. olerusya

    olerusya sweet candy ;)

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    ой, нє-нє-нє-нє:girl_mad:
    продавець то остання людина якій би я хотіла нахамити, а вони у відповідь роблять це часто:
    вчорашня ситуація - купую в хлібній будці основу на піцу, ну і питаю "чи свіжа?", у відповідь чую "подивіться на дату", питаю:"а яка сьогодні дата?",і тут почалося:girl_mad:" ШО??? ти, дитино, не знаєш навіть яке число?? та що ти в житті взагалі таке робиш, чим ти така зайнята, шо ти навіть не знаєш яке число??? і т.д. :8:

    ну і недавно в розкрученому інтернет магазині замовила блендер, сказали що зараз у Львові його нема, привезуть з Києва за день-два і відразу перетелефонують. пройшло три тижні(то якраз ті снігопади березневі були), думаю може через погодні умови так затримались, телефоную і кажу що замовила блендер, а мені ніхто так і не телефонує. питають: "а з ким ви розмовляли коли замовляли?" я кажу що мені продавець не представлявся, вказала модель і прізвище своє, а тоді чую супер хамським голосом геніальне речення: "І ШО ви від мене хочете??? я не знаю хто у вас приймав замовлення", і кинув трубку!
     
  9. Яська Березнева

    Яська Березнева Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Я раз у Скрині на журнальній розкладці запитала, чи журнал свіжий. Продавщиця відповіла: нет, прогнивший. :girl_crazy:
     
  10. MorsImmortalis

    MorsImmortalis мирний атом

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    це точно. ніколи не повертаюсь в магазин, де мене обдурили чи поводились по-хамськи.
     
  11. KAPUCHINKA

    KAPUCHINKA Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

     
  12. pidlisniy

    pidlisniy New Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    от я недавно забігла в дім спиртових напоїв на Дорошенка.треба було коньячок на подарунок недешевенький)))я з малим, а там треба вниз спуститись.залишила його на декілька секунд глянути ціну.заходжу і звертаюсь "Вибачте,а де ..".не встигла запитати,а вона до мене:"ЩО-о-оооооо!!!!!!!!!!!!!!!"ніби я до неї додому прийшла, а потім ще я за ціну перепитала, а вона "Що не бачите,подивіться на вітрині!!!!!!!" і дещо в цьому плані. я подякувала, бо переживала, що малий на вулиці і швидко вибігла.а по дорозі їду і думаю, чому це вона так по-хамськи себе вела.
    я сама часто продаю речі і в минулому займалась торгівлею, але не хамила людям.а тут всякі бувають..
     
  13. Artemida

    Artemida Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Трохи раніше я вела бух. облік у двох торгових точках на Південному (точніше у ТЦ ВАМ). В одній продавали брендові окуляри та всякі шарфики, хусточки, шапки і т.д., у другій -брендовий жін. одяг та білизну (ціни ну дуууже дорогі, н-д штани 3-4 тис.грн, костюм 6-7 тис.грн). І от - власники тих точок (одні і ті ж) дуже слідкували за роботою продавців і їх ставленням до клієнтів. Плинність кадрів була немаленька, аж років через два знайшлася дівчина, яка таки затрималась там і досі.
    Одного разу ми з нею проводили інвентаризацію товару. В магазин заходили різні клієнти. Заходили мама з дочкою, одягнуті просто і на перший погляд дешево. Залишили тоді в магазині кілька тисяч за дві чи три кофтини з нової колекції) Заходила розмальована тьотя, одягнута дорого і без смаку. Переміряла всі лахи і таки щось там купила, бо як то нічо не купити))))) Заходила і бабулька з села (заблудилася там чи що:girl_haha:), в гумовцях і сумкою в клітинку. Погуляла, порозглядала, спитала ціну на щось там - почула і чемно пішла з круглими очима)))
    До чого я веду. Зі всіма різношерстними клієнтами та дівчина спідкувалась однаково - привітно і дуже ввічливо. І, на мою думку, саме так має бути завжди.

     
  14. Rosynka

    Rosynka Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

     
  15. robik

    robik Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...



    ---------- Додано в 09:57 ---------- Попередній допис був написаний в 09:54 ----------

    Можуть, і приходять. Але таких 30%, а решта - в звичайному одязі.
     
  16. Туфелька

    Туфелька Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Мені то нагадало слова, які я прочитала В контакті:
    -Чи сіла б ти до мене в машину, якщо б я був не на Мерседесі а на Жигулях?
    -А чи зупинився би ти біля мене, якщо б я була не в норковій шубі а в фуфайці?
     
  17. KAPUCHINKA

    KAPUCHINKA Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

     
  18. robik

    robik Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    ми говоримо про продавців, які ужас, які погані, не- не- не-, і про супер вихованих, толерантних покупців.

    В "мистецтво бути жінкою" обговорювалося, що жінка зустрічає з порога, і усмішка, і вечеря, і усі-пусі, бо добитчик прийшов з роботи. Якось не логічно, зустріти - треба, а випровадити - ні.
    Кілька сторінок присвячено зовнішньому вигляду, і то як продавці оцінюють платоспроможність покупця по вигляду і це обурює, а зауваження продавця (я), що покупці, забувають про гігієну і "шлейфом" надовго запам"ятовуються - то неправильно. Удівляюсь я на вас.
     
  19. tinkaKris

    tinkaKris Just do it!

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Все нижче написане це НМСД :);)
    Думаю ніхто не хоче когось образити , і дівчата не мають на увазі всіх продавців , чи всіх покупців під одну лінійку.
    Я сама певною мірою продавець , і 60% клієнтів це не ""сливки общества"" ;), від них погано пахне, і в основному вони ще й п'яні.
    Але на рахунок спілкування у нас дуже строго, ми маємо усміхатись і спілкуватись культурно.
    мається на увазі саме це, тобто є продавці , які направду оцінюють вигляд, не всі! але є.
    І є клієнти, "ароматні", брудні , неприємні, але це не дає нам (продавцю/консультанту/керівнику і тп.) права до них кидатись, плюватись і хамити, знову ж таки приклади такі наводились, як виключення, але чомусь їх стає все більше:sad:


    Ну і ще додам, на рахунок чоловіків. Моя робоча зміна 10 годин +/- 1год. добираюсь, якщо б весь догляд за чоловіком лежав на мені (ну він ж дійсно не грудне дитя))) , то він би , вибачте, засмердівся поки б мене дочекався.
    Але маю щастя, що чоловік знає правила гігієни і він у мене сам миється, їсть і готує (причому смачно);)
    Тому тут дійсно просто все скинути на жінку , яклсь не той во)
     
  20. KAPUCHINKA

    KAPUCHINKA Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...