Шахраї в туристичних фірмах

Тема у розділі 'Мандри', створена користувачем Zoryanazirka, 14 Вересень 2009.

  1. Руда Лисиця

    Руда Лисиця Шопоголік :-)

    Відповідь: Шахраї в туристичних фірмах

    мабуть конкуренти
     
  2. OlgaSoroka

    OlgaSoroka Well-Known Member

    Відповідь: Шахраї в туристичних фірмах

    не конкуренти. проштрафилась просто.
     
  3. mrochkizm

    mrochkizm Well-Known Member

    Відповідь: Шахраї в туристичних фірмах

    Та є за що, ні сіло ні впало почати "наїжджати" на форумлянок, ще й з безпідставними претензіями.
     
  4. levandivka

    levandivka З яйцями...

    Цікаво - не порушуйте Правил Форуму, а запитуйте в ПП.
    Септіма надописувала тут на 8 сторінок штрафів. Нещодавно витягнув з Бані, сподівався, що очі відкрилися, навчилася без перископа танкового обходитися.
    Помилився.

    Прошу на цьому завершити оффтоп і повернутися до шахраїв.
     
    Останнє редагування: 18 Жовтень 2011
  5. diva Eva

    diva Eva New Member

    Відповідь: Шахраї в туристичних фірмах

    Літо – пора відпусток і туристичних подорожей. Тому саме зараз активізувалися різного роду туристичні лохотрони і розводи. Тому будьте пильні.

    Хочу Вам розповісти про один розвод, на який мало не повівся мій брат недавно.
    Кілька місяців назад в нашому Аквапарку він заповнив анкету і отримав флаєр на розіграш 2-х путівок в теплі краї. Акція ніби проводиться спільно з закладом (на словах!). Мені стало відомо, що такі флаєрки роздають і по інших громадських місцях Львова.

    Так ось, кілька днів тому йому зателефонували і повідомили, що він став одним з дуже небагатьох щасливчиків, які потрапили у відбірковий тур призерів (були названі путівки, мобільні телефони та інші цінні речі). Щоб отримати приз потрібно прийти завтра о 18.00 в їх офіс (район Привокзальної). Також нагалосили, що прийти потрібно з дружиною. На питання: “Навіщо?”, відповіли, що їх компанія пропагує зміцнення сімейних відносин і тому переваги віддаються тільки сімейним парам. Також повідомили, що процедура займе 3 години, тому що будуть презентації партнерів і тільки після цього – нагороди.

    На запитання, скільки потрібно брати грошей відповіли, що жодних коштів із собою брати не потрібно.

    Так як все ж таки не дуже вірилося в це все, ми вирішили “поритися” в інтернеті. Цікаво, що Яндекс нічого по цій фірмі не видав (крім офіційного сайту). Тоді ми звернулися до гугла, і тут почалося. Далі частковий переклад одної грунтовної статті по темі:

    Екскурс по офісу

    З’явившись до призначеного часу в офісі вищезазначеної фірми ми побачили що прийшло ще осіб 20.
    Кожен «щасливий призер» прийшов з другою половиною. Для напруження пристрастей нас потримали хвилин 20-30 на сходовій клітці, а потім стали запрошувати по парам. На ресепшені чарівна дівчина попросила пред’явити паспорти, а потім нас передали одному з менеджерів цієї контори. Хочу зауважити, що в офісі зроблений гарний дорогий ремонт, на стіні висить близько десяти різних сертифікатів (що само по собі починає викликати певну довіру), співробітники всі одягнені з голочки, в конферентц-залі стоїть близько 12-15 невеликих круглих столів з чотирма посадочними місцями. Кожну пару менеджери саджають лицем до дальньої стіни, де розташовується телевізор і дошка для проведення презентації. Посадивши за вільний стіл менеджери починають знайомитися з “майбутніми лохами” (як Вас звати, а чули Ви що-небудь про нашу компанію, як часто Ви відпочиваєте за кордоном, чули Ви про систему Клубного відпочинку і т.д. і т.п.) і знову йде нагадування, що призи будуть вручені тільки після презентації.

    Схема обману

    1. Поява “Гвоздя программы”.
    Коли кожен з менеджерів уже попередньо провів розвідку зі своєю парою «призерів», з’являється він – людина “Говоряща голова”. Непоганий костюм, впевненість в собі і розв’язно-дружня манера розмови необхідна для швидкого розташування аудиторії до його персони.
    Слідує питання до аудиторії: «а для чого власне сьогодні ви прийшли?», «Правильно!», «Щоб отримати приз !!!», «Чому саме Ви?» «Тому що комп’ютер – гад такий – в ході відбору, відібрав саме номери Ваших анкет!!» «Вам просто пощастило! – Не вірите? – Даремно!» Ну і в такому дусі.

    Це займає небагато часу, поки вся аудиторія не загострить увагу на ньому. (Ну, а більше й ні на кого, так як менеджери, розвернувшись теж «уважно його слухають», а самі крадькома вивчають реакцію своїх підопічних.
    Далі починається розповідь, яка це чудова система «Клубний відпочинок», які перспективи відкриваються звичайному бідоласі, який користується послугами Тур-Агенств, як запросто можна купити на необмежений термін апартаменти в особисте користування, ну, скажімо, де-небудь в Австрії чи в Італії, нехай на тиждень або на два в році і заплатити за це якихось 195 євро на рік, де ще Ви зможете пожити так халявно за бугром, якщо готель коштує від 43 євро з людини в добу – наприклад в Чехії. І це ще не все: Ви як власник апартаментів можете здати їх в оренду, подарувати, заповісти. Якщо набридло відпочивати кожен рік у тій країні, де Ви взяли апартаменти, то міжнародний банк даних RSI надасть інформацію про аналогічні, в будь-який інший обраної Вами країні і всього за нещасних 182 євро.
    Потім малюється схема «економії» грошей на дошці, де наочно видно, що тільки на житло «щасливець» за десять років відпочиваючи кожен рік, заощаджує грошей на дуже непоганий і новий автомобіль.
    Далі, що б дати народу поспілкуватися зі своєю жадібністю, а також набратися сил для подальшого розлучення, вмикається телевізор і демонструє аудиторії фільм з красотами і екзотикою далекого зарубіжжя. Хочу звернути увагу, що при демонстрації фільму менеджери роблять уважний і зосереджений вигляд, що захоплені переглядом, хоча це не так. Знову ж таки побіжно, менеджери намагаються спостерігати за Вами. У мене мало інформації про 25-му кадрі, але зверніть увагу, що при демонстрації ролика на екрані трохи нижче середини проглядається ледве помітна ряба смуга.
    Після перегляду ролика з новими силами починається заманювання аудиторії не тільки у виграші подарунка, а й про те, що звалилося на Вас щастя і ви можете вступити в їх Клуб “Солодкий Лох”, але відповідно не задарма. Є певна сума «N», про яку кожен бажаючий дізнається після його виступу від менеджера, так як ця сума залежить від пакета, який Ви оберете (враховується час року, апартаменти, країну і т.п.).
    Відповівши на всі питання і розповівши про переваги даної системи відпочинку, запускаться другий ролик для тих, хто ще сумнівається чи погано розглянув краси закордону. Шикарні апартаменти, сніг у горах, океанський прибій, катання на слонах і інше обов’язково повинні зробити ефект на глядачів і розсіяти будь-які сумніви про правильність вибору.

    2. “Дотиснення!”

    Закінчивши красномовну і насичену розповідь про економію грошей і перспективи на різноманітний відпочинок більш ніж у 90-а країнах світу, ведучий передає аудиторію менеджерам і сам приєднується до них в якості старшого консультанта. Таких як він на підхваті ще мінімум три.
    Менеджер починає своїм підопічним більш докладно і наполегливо пропонувати вибрати пакет Клубного відпочинку. Показувати сімейні фотографії в різних країнах щасливих володарів Клубного відпочинку.
    Коли заходить питання про варіанти і ціни, він тактовно і акуратно уникає відповіді, а намагається промацати на що Ви вже згодні (яка країна із запропонованих чотирьох, які апартаменти 2х або 4х місцеві, на весь рік чи на який сезон). Коли ти втомлюєшся від ухильних відповідей і кажеш «гаразд, наприклад: Італія, двох місцеві апартаменти в будь-який час року, понад три роки», менеджер подає знак старшому консультанту і той з’являється з прайсом. Відшукує в прайсі цікавить варіант і тут же починає заповнювати анкету, хоча ти ще ошелешений ціною. Сума 12000 євро повертає з фантазій дуже швидко і вагомий довід консультанта, що на презентації діє 20% знижки, щось особливо не окрилює. Чемно відмовившись від даної пропозиції, тут же отримуєш нове -1950 євро, але значно простіше. Якщо і це не влаштувало, то пропонується пробний тур всього за 750 євро де сплачено проживання, страховка і віза, все інше переліт, харчування, екскурсії покриває відпочиваючий. Після категоричної відмови менеджер з дуже незадоволеним лицем, яке намагається заховати за усмішкою просить трохи почекати, поки принесуть папку з переліком призів та номерами «фартовий» анкет закріплених за кожним призом.

    3. Присвоєння звання «ЛОХ-3-го ступеня»

    Через хвилин 15 стомлюючого очікування з’являється людина з диво-папкою. Менеджер з погано прихованим злорадством на обличчі починає гортати сторінки з назвами призів і нижче вказаними номерами призових анкет.
    «Телевізор – немає Вашого номера?, Мобільний – знову немає Вашого номера? Соковижималка – і тут не Ваш приз?
    Ноутбук – і знову ні? Оооо… Путівка на Канари – а тут є Ваш номерок!» З десяти номерів вказаних під путівкою на Канари на подив знаходиться і наш. Менеджер з неприхованим торжеством оголошує «Вітаю: Ви виграли путівку на Канарські острови на двох. Пояснюю правила отримання. Для того щоб скористатися цією путівкою на протязі року Вам необхідно внести нашій компанії 2000грн. «За послуги фірми». На моє запитання: І все? менеджер зловтішно посміхнувшись сказав «Ну, а переліт, харчування, і все інше за Ваш рахунок!!!». Ось такий красивий фінал. Цінні призи – це всього-на-всього запал, наживка, і існують вони тільки в усному вигляді для тих, хто не вмочив в лохотрон, ну а для тих хто все ж таки повівся, то за Ваші ж гроші Вам зроблять подарунок, ну наприклад мобільний телефон доларів за 100, якщо ви їм принесли грошей раз на 40-50 більше.

    4. Для скептиків
    Якщо вище викладене Вам здалося моєї особистою образою, то почасти матимете рацію. Тому хто цей проект придумав – респект, але ТОВ «Ренесанс-С» і їй подібні займаються просто шахрайством хоча б тому, що заманюють людей не холявнимі призами від своєї компанії, а прикриваються відомими брендами які нібито виступають для них спонсорами.

    Для довідки.
    Лох-3-го ступеня – не вступив у клуб, пішов без подарунка, втратив час.
    Лох-2-го ступеня-не вступив до клубу, взяв свій виграш, поїхав відпочивати за свої гроші.
    Лох-1-го ступеня-вступив у клуб, отримав приз у багато разів дешевше ніж приніс.

    Ось така історія.

    Брат таки пішов на презентацію, де все відбувалося так, як описано в цій статті. Цікаво, що більшість “призерів” таки повелися на “замануху” і повступали в Клуб. Невже так важко поцікавитись: за що ж ви платите гроші і кому?
     
  6. murawka

    murawka New Member

    Відповідь: Шахраї в туристичних фірмах

    Мій чоловік теж повівся на такий флаєр минулого року. Заповнював анкету на автозаправці. Я то казала, що то лохотрон, але погодилась піти, подивитись.
    Та само розсаджували по 2 чоловік+менеджер. Щоб отримати приз, треба було висидіти 2 чи 3 години. Голосна музика, давить на мозок, майже нічого не чути. За 20 хв. мені то все надоїло, тоді прилетів їх головний і нас повели в окрему кімнату. А далі-о, Канари.... всім відомий сценарій.
    А чоловік так плазму хотів :girl_haha:
     
  7. Shura

    Shura New Member

    Відповідь: Шахраї в туристичних фірмах

    І я повелась на обіцяні подарунки. Була сьогодні в офісі Ренесансу. Чудом вдалось відмовитись від презентації на три години, сказала, що вже чула про клубний відпочинок і нічого нового не почую. Перейшли одразу до призів. На мій номер випала подорож на Канари (точніше проживання 7 днів на двох осіб). Дорога, харчування за свій рахунок. Спочатку сказали, що вони займуться пошуком білетів та візами, я відмовилась, сказала, що сама зможу це зробити. Мені віддали сертифікат (безкоштовно, ніяких внесків не платила). Вот сижу і думаю, що робити? І поїхати хочеться і страшно.
     
  8. AdFeja

    AdFeja Навіжена фея

    Відповідь: Шахраї в туристичних фірмах

    Минулого року так повелися мої батьки, запросили їх на ту презентацію, розвели (бо страших людей, здається, легше надурити) на сертифікат. Заплатили вони 2000 грн за папірець і щасливі принесли його мені на день народження. Я навіть не змогла їм сказати, що їх розвели :girl_cray:
     
  9. AdFeja

    AdFeja Навіжена фея

    Відповідь: Шахраї в туристичних фірмах