А до чого у Вашій ситуації працівники УЗ? Ви купили не е-квиток. а бланк інтернет-замовлення, який треба було обміняти у касі. На жаль, не дочитавши правил купівлі квитків. А працівник діяв по інструкції - нема квитка - нема проїзду.
Я розумію, що вони діяли згідно інструкції, але інколи є життєві ситуації (я знала, що необхідно поміняти, тому що на бланку було написано, однак через корки по місту дуже запізнювалася і навіть не пробувала міняти, бо тоді точно би поїзд поїхав би без мене), в які необхідно ввійти, і я рада що все таки вони мене взяли!!!! але попри то все, начальник і провідники дуже зверхньо і зневажливо зі мною говорили, тому і неприємний осад залишився!
кому необхідно? в першу чергу це ВАША провина, і не перекладайте її на працівників УЗ. Ви могли також увійти в їхню ситуацію, коли свідомо підштовхували їх на службову недбалість. Наприклад, з літаком у Вас би таке не "праканало". п.с. я не мою жодного стосунку до УЗ чи її працівників. Просто, коли всі кричать про те, як тут хреново живеться, то треба починати з себе
Мені колись пояснювали, що провідник може повідомити про наявність вільних місць тільки після відправлення з наступної станції. Тобто, умовно кажучи, якщо поїзд їде за маршрутом Івано-Франківськ - Львів - Тернопіль - Київ і т. д., то квитки можуть пустити у продаж після відправлення зі Львова. Як мені пояснювали, провідник - не нянька, і не може знати, чи пасажир передумав їхати, а чи просто заблукав у поїзді і ще не добрався до свого місця. Принаймні, за всі роки користування послугами Укрзалізниці особисто мені буквально лічені рази вдавалося купити квиток з відправкою саме зі Львова. Зазвичай брала зі Стрия або Ходорова. Проблем із посадкою не було жодного разу, хоча часто була навіть різниця з датами, оскільки поїзди нічні. Тому що зі Львова є прямі поїзди. На сайті УЗ вказано таке:
@Kroshka Enot, сьогодні купила квитки через «рєшал», бо вже не було куди чекати і...опа...щойно викинули в продаж 138 місць. Альо, не 10, не 50, а 138. То якої холєри ви їх тримали!!! Просто слів немає, з наших добираються хто як: хто літаком, хто сидячими місцями, дехто їде 24 години, щоб цей поїзд їхав пустим?... я просто з цим не стикалась ще, в мене шок...
в мене немає цензурних слів, щоб прокоментувати цю ситуацію. Якщо ще маєте "дрига" (нерви), поскаржтесь в кол-центр з вимогою, щоб Вам надали зворотній зв"язок. Сумніваюсь, що то поможе, але хоч щось...
За добу до відправлення завжди "викидають" місця, не раз їхали на кілька днів, не маючи квитків "назад", то завжди купувалися таким чином. Колись старалися мати "туди" і "назад", то часто бокові верхні купували, а потім помітили, що за добу з'являються нормальні, лише треба поспішити. Ще бувало, що викидали квитки вже тоді, як поїзд виїхав з кінцевої Дніпро (дніпропетровськ-трускавець) , з'являлась можливість купити Вінниця-Львів, хоча до того "висіли" лише кілька СВ... коли ми їхали, поїзд був повністю заповнений, значить, дорозкупили; варіантів, коли їхав напівпорожній, не памятаю. Є певна кількість "броні", яку розблоковують в останній момент (бо якщо всі білети продадуть наперед, а комусь треба несподівано і терміново їхати - виїхати не зможе ніяк (хвороба родичів, похорон і т.п.). Ось таке читала, і з моєї практики, воно відповідає дійсності: ..... Варто зазначити, що у “Укрзалізниці” є певний резерв місць, який по мірі наближення до дати поїздки викидається в систему. Так що необхідно перевіряти наявність місць за три, дві або за добу до відправлення поїзда. Іноді можна “виловити” набагато кращі місця, ніж, якби ви купували квиток за два тижні. І це не дуже обрадує педантичного пасажира, який звик планувати поїздку заздалегідь, сподіваючись таким чином зробити свою подорож більш комфортною. .....
З моєї практики - завжди заповнені плацкартні вагони (колись не могла собі дозволити купе, то їздила переважно плацкартними). Ну і плацкартних місць за добу до відправки в такій кількості не з"являлося в продажі ніколи. А от купейні вагони в потязі № 12 Львів-Одеса в несезон завжди йдуть напівпусті (в кращому випадку зайняті нижні місця. Ми колись з колегами (нас троє) викупляли четверте місце, щоб їхати самим в купе; тепер кинулись того ровера, бо і так в 95% випадків їдемо самі, і гроші економимо). В 92-му потязі (Львів-Київ) вагони більш заповнені, але ситуація з квитками така ж, як описала @Lyudvig просто треба швидше ворушитися і частіше оновлюватися в останню добу, бо квитки так само "викидають", але їх і моментально розбирають, бо вже купа народу в курсі цього безпрєдєлу від УЗ.
Хто "в темі", підкажіть, будь ласка... Потрібно 6 квітня до обіду бути в Києві. Планували 744, Інтерсіті. По розкладу ніби має ходити в суботу також, але білетів немає ні на одному з сайтів. Ще ж майже місяць... То білетів ще не надійшло в продаж чи вже всі скінчились? Чи є надія шо ще з'являться?
Добре подивіться, чи цей поїзд ходить у квітні. На 31 березня квитки на 744 є, а на 1 квітня немає. я зараз моніторю квитки на 25 квітня, то вже у продажі є квитки на 24 квітня. Питання до знаючих, якщо купляти квитки через інтернет, їх ще потрібно десь "обмінювати" в касі чи достатньо показати роздрукований з пошти куплений квиток?
Досить мати роздрукований квиток . Може бути і на телефоні бланк квитка, але деякі провідники крутять носом. Зрештою, телефон може і розрядитися, тому я, якщо дома і є можливість, не ризикую, дублюю. "Обмінювати" в касі потрібно було лише "замовлення"(на деякі поїзди квитки зробити було неможливо, але то було колись, може вже усунули цю незручність).
@Hermi @Shapokliak Бувають потяги, на які досі при купівлі через інтернет друкується «бланк замовлення». Такий бланк потрібно обов‘язково обміняти на квиток в касі, інакше провідник має право Вас не посадити в вагон. На щастя, на більшість потягів при купівлі через інтернк вже формується «перевізний документ», який можна навіть не друкувати, а просто показати штрих-код з екрану телефона.
На сайті залізниці написано , що з 31.03. щоденно Розклад руху призначених пасажирських поїздів :: Пасажирам :: Офіційний веб-сайт Укрзалізниці
дивно якщо чесно. Вже відкриті продажі квитків на 24 квітня на напрямок Львів-Київ, але 744 в продажі на квітень немає. Найкраще піти запитати на вокзалі (можете відразу підніматись на другий поверх, чомусь там завжди знаходяться ще квитки чи ціна відрізняється мені важко сказати, я там купляла квитки на міжнародне сполучення.).
Заспокойтеся і трохи почекайте. Наскільки я знаю, саме на 743/744 продаж квитків відкривають за 3 тижні. Це нібито пов'язано з тим, що поїзд має не 2 класи, а фактично 3, і на той 3-ій клас (найдешевший) квитки продають як на інший поїзд.
Відповів букінг Продаж квитків на потяг №744Ш Львів - Дарниця відкрито до 31.03.2019. Доступність вільних місць та відображення поїздів на сайті booking.uz.gov.ua регулюється адміністрацією АТ «Укрзалізниця». Технічна підтримка сайту booking.uz.gov.ua не володіє інформацією щодо відкриття продажу квитків. Попередній продаж проїзних документів відкривається поступово з 8:00 год. Рекомендуємо Вам періодично перевіряти інформацію на сайті booking.uz.gov.ua. Відповіді на запитання стосовно розкладу руху поїздів, наявності вільних місць, призначення додаткових поїздів Ви можете знайти безпосередньо на сайті ПАТ «Укрзалізниця» у розділі для пасажирів. Також у Вас є можливість звернутися у довідкову службу Укрзалізниці та уточнити інформацію щодо розкладу руху поїзда за номером тел.: (044) 309 70 05 (режим роботи з 07:00 до 21:00), або за платним номером: 0900 90 80 05. Укрзалізниця - мовчить (я обом давала запити). Взяли ми на нічний... Може так і краще буде, тим більше з Інтерсіті такі коломийки...
Я чому запитала: сьогодні купувала на сайті УЗ квитки до Києва на 08.04., то на 744 поїзд продаж квитків на цю дату вже відкрито. Відповідно, на 06.04. теж є повно квитків. Тому і було цікаво, як вам відповіли на запит.