Залізниця, попутники

Тема у розділі 'Мандри', створена користувачем Грильяжка, 19 Червень 2009.

  1. Brigitta

    Brigitta Well-Known Member

    Я не можу зрозуміти, навіщо міняти квиток. Проблема в тому, що на ньому вказане інше прізвище? Особисто в мене востаннє перевіряли документи перед посадкою на поїзд десь так років 5 тому, тобто по суті це лише формальність, і провідники зараз таким не заморочуються. А якщо дуже через це переживаєте, то простіше буде здати квиток вашого чоловіка, і одразу знову купити його на ім'я племінника.
     
  2. Miamama

    Miamama Well-Known Member

    Минулого літа повернула квитки через приват24, то в продажі вони з'явились через декілька днів.
    І колись в касі хотіла здати і відразу купити те ж саме місце, але на інше прізвище. Касир сказала, що не знає, коли з'явитися саме цей квиток в продажі.
     
  3. Brigitta

    Brigitta Well-Known Member

    Я здавала квиток через сайт Укрзалізниці в кінці квітня. На сайті вільне місце з'явилося одразу ж. А от кошти за квиток перерахували через 3 дні. До речі, на сайті Укрзалізниці знайшла таку інформацію:
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  4. Miamama

    Miamama Well-Known Member

     
  5. loveterapy

    loveterapy Матуся-Анюсі

    Дякую за інфу. Піду завтра в каси взнавати, чи можна здати і зразу викупити ті ж місця. Бо сама так ризикувати не буду. Я спеціально за 45 днів зранку виловлювала ціле купе на 4 - то тепер не буду здавати, щоб ніхто чужий з нами не їхав.
    А ще щодо посилання, що ви скинули - то я теж читала цю інфу на сайті. Але ж там нічого не вказано про зміну прізвища і тому подібне. Там написано За наявності вільних місць. .... А цього поїзда навіть нема в продажу на мою дату. Тому я тим більше боюсь здавати, бо невідомо коли він зявиться. У будь -якому разі дякую за підказки.
    Варіант з провідником - що не перевірить, то у мене перевіряли, тим більше то до Одеси. Але як крайній варіант - пояснити ситуацію з квитком так, як є, і просити, щоб поїхати. То так я про то думала. Але хотілрсь би без ексцесів таких.

    Надіслано від мого SM-G350E, використовуючи Tapatalk
     
  6. Kroshka Enot

    Kroshka Enot Well-Known Member

    у вкрай дивний спосіб УЗ виявляє свою турботу про пасажирів.
    Не так давно @Lyudvig 2 тижні виловлювала квитки зі Львова на проходящий потяг, за кілька днів не витримала і звернулася до перекупів, а за добу в продаж надійшли !!!138!!! місць, в результаті потяг їхав пів порожнім (не літо, не курортний напрямок, рівноцінного прямого потяга зі Львова нема - зрештою пару сторінок назад її історію можна почитати "з перших вуст")
    На початку травня брат з маленькою племінницею їхали зі Львова, на відстань 250 км, з достатньо непоганим вибором потягів, якими можна дістатися в потрібну точку. Наперед квитки не могли взяти, бо не могли точно спрогнозувати, коли дістануться до Львова.
    день виїзду 9:00 - на кожен з потягів з станцією відправлення Львів доступно буквально декілька "поганих" місць - верхні полиці або купе біля туалету, плацкарних немає взагалі ніяких. Вирішуємо трохи почекати, знаючи "особливості" системи букінгу УЗ.
    10:00 - з трьох підходящих потягів, які йдуть +- 2 год один від одного, місця лишились тільки на 1, який відправляється +- о 15 год. По шуріку купуємо квитки.
    От не згадаю точної години, але десь за годину-дві після купівлі квитків заради цікавості вирішую переглянути доступні варіанти, і вуаля! На той конкретний потяг доступні понад 100 плацкартних місць і десятки нижніх купейних.
    В результаті дитина 4 години зносила брату голову на верхній полиці, в духоті і в закритому просторі.

    З потягом №12 Львів-Одеса і зворотнім в мене багато разів була аналогічна ситуація - до останнього в системі букінгу "світяться" тільки верхні купейні місця, а за добу "вивалюється" 5-7 вагонів нижніх місць, в результаті купе наполовину заповнені.

    Хочеш поміняти - здавай квиток, втрачай частину коштів (чим ближче до відправлення, тим більше втрачаєш), купуй новий квиток.

    Це складно назвати турботою про пасажирів.
    З цього зиск мають хіба бариги (в основному ті ж працівники УЗ).
    Бо сама компанія несе збитки або недозаробляє через те, що з такою системою бронювання певний %% місць, які б могли продатися, не продаються, бо є люди, які не можуть ризикувати, чекаючи останнього дня і обирають інші варіанти добирання.
    а пасажири, як, наприклад, @jalla , мають додаткову мороку і незаплановані витрати на ночівлю, бо "виловити" квитки на потрібну дату так і не вдалося, попри те, що людина чемно за 45 днів пильнувала.

    хай би УЗ повчилася в авіакомпаній-лоукостерів, як будувати алгоритм продажу квитків, щоб борти були завжди вщент заповнені.
    Але то не в наших реаліях і не в умовах повної монополії. на жаль.

    ось це просто суперова новина! молодці!
    --- дописи об"єднано, 5 Червень 2019 ---
    @loveterapy в мене протилежний досвід. Їжджу часто (і не тільки я, але й колеги та родичі), показати документ просять в 99% випадків.
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
    • Зе бест! Зе бест! x 1
  7. Nastylove

    Nastylove Well-Known Member

    Не розумію такого довгого тексту у відповідь на мою думку, бо говоримо про різні ситуації, і саме цей алгорит продажу квитків вважаю правильним. До інших ситуацій маю і сама багато притензій(
     
  8. Kroshka Enot

    Kroshka Enot Well-Known Member

    Процитувала Вас відносно ситуації форумлянки @Lyudvig (бо там було аналогічно, як в Жанни)
    а далі вже пішов потік думок стосовно всіх інших прикрих ситуацій з УЗ.
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. Nastylove

    Nastylove Well-Known Member

    Я не вивчала її ситуацію) Прокоментувала Жаннину, бо сама цього року так купляла на цей Чернівецький потяг, бо більше на жоден купейних нижніх місць не могла зловити(
     
  10. jalla

    jalla Прогрес року 2013

    Зі Львова прямого поїзда у Затоку немає, тільки на Одесу.
    Затоку, як і Кароліно-Бугаз, чи Белгород Дністорвський (популярні курорти) проїжджає тільки один поїзд, який прямує з Чернівців, але на який зі Львова виловити квитки впринципі не реально...Я зверталася до людини, яка працює у залізниці за допомогою, то вона мені нічим і не допомогла, хіба порадою). Так от виявляється на даний поїзд квитків зі Львова взагалі не було в продажі, тимнеменш квитки всі вже розкуплені.
    На разі я взяла на теж прохідний Ужгород-Одеса, плацкарт, але 4 місця разом, у Львові близько третьої ночі, що з дітьми направду не дуже зручно, але як то кажуть, ліпше так, ніж ніяк))...І то білети зі Стрия, будемо підсідати у Львові. Мені просто пощастило, що я довго не сплю), в ночі засвітився цілий вагон, а до ранку вже нічого і не залишилось толком, хіба одиночні місця розкидані по вагону.
    Я теж чула про такі ситуації, тому чекаю до останнього, може вдастся здати і купити на потрібну дату.
     
    Останнє редагування: 6 Червень 2019
  11. Nastylove

    Nastylove Well-Known Member

    Квитки були, я особисто бачила, було 2 плацкартних вагони. Мені не підходили, бо потрібно було купе, тому взяла з Ходорова без проблем.(звичайно, що ми з вами говоримо про різні дати, але думаю, що принцип розподілу вагонів не змінюється від дат)
    Так, але ж до цих містечок можна дістатись з самої Одеси. Звичайно, зручніше напряму, але коли немає варіанту, то маршрутки, електрички ходять досить часто.
    Тому що люди, що працюють на залізниці доступу до продажу квитків абсолютно не мають(ну, окрім касирів, звичайно), раніше була можливість скористатись бронню залізниці. Зараз такого вже немає, бо бронь на поїзди львівського формування лишилась тільки в начальника вокзалу і начальника залізниці і в дуже обмеженій кількості. Тому тут хіба отак, як Ви, пильнувати і виловлювати квиточки
     
  12. Kroshka Enot

    Kroshka Enot Well-Known Member

    В сезон не факт, що вдасться.
    Але я б теж на Вашому місці пильнувала, особливо уважно за 2-3 дні до відправки.
     
  13. сніжна

    сніжна Кішка, яка "сама по собі"

    періодично їжджу до Києва 91\92 фірмовим. Квитки у продаж надходять після того, як закривають вже наявні вагони. Тобто, наприклад, викинули на продаж 4 вагони ( нумерація довільна) - і лише коли закривають майже на 90% їх- дають наступні. Інколи овний нонсенс справді. От свіжа ситуація:треба було квитки на 04.06. Нижніх полиць - нема. Пильнувала довший час через електронну систму. Викинули на продаж 15 вагон, нижніх нема, закрили. Фірмовий складається з 15 вагонів. За 3 дні до дати викидають два додаткові вагони - 16 і 17 ( до речі, це старі ще вагони, які реалізуються за ціною нових. Тобто- ціна однакова, що у купейні на 10 купе, що на старі на 9. Лише різниця разюча, бо в старих вагонах- старі дермантиві полиці, не завжди справні, вікна , які закриваються через ра, центральний кондиціонер, яки не можна в купе вимкнути окремо- всю ніч сифонить немилосердно, верхнє світло у 16 вагоні не вимикалося усю ніч і відрегулювати неможливо . Тобто різниця із стандартними новими вагонами у фірмовому91\92 - разюча. Хоча ціна- однакова. Але мова не про те. Викидують за 2 дні до дати "Х" ва додаткові вагони. Продають. Місць нема. І в саму дату відправлення, тобто 04.06. в продаж викидають... 160 (!) місць в 4 вагонах (3.4.5 і ще один). В результаті у 5 ваоні викуплено лише 2 місця. Який сенс викидати у продаж додаткові старі вагни, а в день відправлення- вдкривати продаж на 160 стандартних звичних вагони ?Не зрозуміло.
    Аналогічна ситуація склалася на іншу дату, лише вже з Києва. Коли бронювала квитки знайомим на інші дати. Місць нема, в останній час викидають ще сотню.
    от буквально в понеділок, коли я у касі забирала свої квитки, пара, що стояла переді мною, спокійно викупила квитки на Одесу і назад , якщо е помиляюся на 16 червня і на 1 липня ( тобто вони не викуповували вже самостійно броньовані а купували з 0: при них шукали )
    В київському фірмовому 91\92 зараз на усіх вагонах є оголошення, що влни використовуються за маршрутом Львів-Київ_одеса_Київ_Львів. Тобто їх перекидають на два напрямки за потребою.
    І ще: оскільки зараз часто бронюю квитки, то вже помічено, що пильнувати треба самостійно, щодня вранці-вдень-увечері через сайти. І як з являється- одразу бронювати. "Свіжі вагони" на продаж викидають і в 7 ранку, і в 21 вечора. Без системи. Ну і в день відправлення, звісно.
     
  14. Nastylove

    Nastylove Well-Known Member

    А на якому ресурсі Ви їх саме бронюєте, не викупляєте?
     
  15. jalla

    jalla Прогрес року 2013

    Так, квитки класу люкс або купе від 800 грн за квиток не дефіцит, тільки не всім це підходить.
     
    Останнє редагування: 6 Червень 2019
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  16. jalla

    jalla Прогрес року 2013

    А я таки придбала квитки на потрібну дату щойно.:)
    Поїзд Львів-Одеса, прекрасний час відправки о 20,40 год, на ранок в Одесі.
    Правда білети трошки дорожчі, ніж на Ужгородський, але не критично. З ранку та перед обідом ще не був відкритий продаж на цей вагон, отже треба дивитися майже кожної години.
    Попередні квитки потрібно буде сьогодні здати.
     
    Останнє редагування: 8 Червень 2019
    • Подобається Подобається x 2
    • Зе бест! Зе бест! x 1
  17. jalla

    jalla Прогрес року 2013

    Ну, починаєм завжди з кращого/легшого варіанту:), тому я дивилась в сторону потягу безпосередньо до станції презначення, а не з пересадками і добираннями. Пильнувати почала рівно за 45 днів. З Ходорова квитки були, зі Львова ні. Я поки розібралась можна, чи не можна брати з інших станцій (так як їжджу дууууже рідко, то відповідно не дуже в курсі), розібрали все.
    Та людина працює на касі і саме вона мені сказала що на Белогород Дністровський зі Львова не було жодного місця цього року на цю дату (ну, може не правду сказала, того я вже не знаю:girl_nea:)
     
    Останнє редагування: 8 Червень 2019
  18. сніжна

    сніжна Кішка, яка "сама по собі"

    не дефыцит лише люкс. по цыы далеко не 800 грн. а на той же Киъв- быльше 1400 грн . Купе- залежить від дня:найдешевшы квитки- це вівторок-середа. Найдорожчі - четвер-субота. понеідлок
    різниця в ресурсах- хіба від їх %. Решта- інфо однаковісінька на всіх. На "букінгу залізниця" - найдешевша націнка. Далі - тікетс. юа. Потім - усі інші. На тікетс.юа квиток виходить на грн 20 дорожче, ніж на букінгу. Я купую звичайний е-квиток. оплачую онлайн. Але в касі по номеру е-квитка просто видруковую стандартний. Бо в людей з мого оточення вже були трабли з електронним при посадці. тому просять. щоб були стандартні друковані :).
     
  19. Matvijko

    Matvijko Мамуся в декреті...

    Щодо добирання з Одеси до Затоки там одразу іде електричка до Белгород Дністровський, погугліть собі і в затоку іде. Зручно іхати, купу місця.
    А якщо по темі, ми теж виловлювали квитки о 8 ранку, коли вони оновлюються, то за дві години вже нічого не було. А вчора дивилась додали ще вагон. А назад то зловили лише вагон ресторан, бо виставили його лише. Не знаю чому ім не вигідно виставляти хоч по 3 вагони одразу, а не по 1.


    Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. Khustyanka

    Khustyanka Well-Known Member

    Цікава інфа. У мене не було таких випадків.
    Якщо на квиточку зазначено, що "цей посадочний документ є підставою для проїзду без звернення у касу", то проблем не виникало.
    Сьогодні поїду в касу, ще перепитаю. І попрошу мабуть роздрукувати стандартний замість е-квитка. Бо я коли його оформляла, свої дані не українською написала. Завтикала шось. Розбіжність з паспортом виходить.
    Ану як придеруться при посадці.