Захист споживачів Барахолки потрібний?

Тема у розділі 'Організаційні питання', створена користувачем SovaBa, 20 Листопад 2011.

?

Чи повинна захищати нас адміністрація?

  1. так, повинна, бо більше нікому

    18 голосів
    54,5%
  2. ні, закон джунглів, кожен сам за себе

    12 голосів
    36,4%
  3. Барахольку фтопку!

    3 голосів
    9,1%
  1. SovaBa

    SovaBa noctua

    ...чи тут купувати небезпечно?
    Написала звернення Адмінові:
    і задумалася.
    може я забагато вимагаю?
    Зрозуміло, що форумна адміністрація не володіє важелями, щоб примусити повернути гроші/товар. Адміністрація може блокувати недобросовісного продавця.

    Шановні форумляни, як на вашу думку: чи повинна адміністрація сайту втручатися у вирішення таких проблем? Чи нам, форумлянкам зі стажем, не варто сподіватися на захист, бо обдурять безкарно?
     
    Останнє редагування: 20 Листопад 2011
  2. Smorodynka

    Smorodynka Member

    Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    Я вважаю, що, якщо продавець оплатив тему на певний період і відкривив свою гілку з продажем певних товарів, то він не має забувати, що він має не лише права, а й обов"язки перед покупцями. Оскільки Адміністрація дає дозвіл на відкриття теми, то має бути певний контроль за дотриманням умов купівлі-продажу. Це така моя суб"єктивна думка. У більщості випадків, товарно-грошові відносини передбачають обмін або повернення товарів у разі, якщо вони не відповідають заявленому опису чи іншим параметрам. Це була така моя думка з приводу комерційних тем.
    А при покупці речей з некомерційних тем, які створюються форумлянами з продажу різних непотрібних їм речей, чи таких, які їм не підійшли, самі покупці мають бути пильними при покупці
     
  3. SovaBa

    SovaBa noctua

    Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    - як на мене, то це несуттєво, - в комерційній чи звичайній гілці придбана річ. Наприклад, при купівлі техніки- не будете ж вдома в продавця годинами розбиратися, що до чого? А продавець, переважно, і сам толком пояснити нічого не може. Отож, розібратися реально лише вдома, почитавши інструкцію, гуглю, форуми і т.д.
    До того ж, є приватна переписка, яка є вагомим доказом шахрайства.
    А то не нормально виходить- купувати тут, а розбиратися "на кулаках" ...? Чи як..?
    Чи най такий "горе-продавець" і далі дурить форумлян?
     
  4. Furore

    Furore New Member

    Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    А що Ви пропонуєте адміністрації йти до нечесного продавця та вибивати Ваші гроші?
     
  5. Furore

    Furore New Member

    Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    А в чому, власне, полягає шахрайство??
     
  6. SovaBa

    SovaBa noctua

    Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    На форумах є загально прийнята тактика: бан, до вирішення проблеми.
    Шахрайство полягає в тому, що продана річ не має тих функцій, що були заявлені при переписці в пп. При купівлі було обумовлено безпроблемне повернення речі в разі будь-яких невідповідностей. Вже місяць "не маю проблем" :)
     
  7. SovaBa

    SovaBa noctua

    Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    Питання не в конкретному випадку. Питання поставлено так: чи повинна адміністрація ДП втручатися і захищати, чи ні.
    Голосування закрите, можна голосувати і не боятися ;) і/замість дякувати :)
     
  8. Mаrsela

    Mаrsela New Member

    Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    купівля через інтернет це кіт в мішку і не треба шукати крайніх( ні адміністрацію чи інших), хочете зекономити ризикуйте, ні то прошу в магазин торкайтесь,приміряйте але платіть більше.Так живе весь світ.
     
  9. SovaBa

    SovaBa noctua

    Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    Коли є купівля через інтернет, по сп, наприклад- тоді так, організатор не відповідає за якість(якщо нічого на тому не заробляє ;) ). Мова йде про те, коли людина продає свій товар, який не відповідає заявленим вимогам. Ви купите телефон, вдома вставите картку- а він не дзвонить. Оце і є ризик:)? Ну, то самі так ризикуйте. Тут не площадка Авіто чи Ваш магазин, тут спілкуються люди, що давно один одного знають, віртуально чи з форумівок, а не збіговисько барахольщиць, шахраїв і шопоголіків. Чи я помиляюся :)?
     
  10. mrochkizm

    mrochkizm Well-Known Member

    Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    Єдиний превентивний механізм - окрема тема про барахольних і комерційних продавців, котрі продали завідомо неякісний товар, ввели в оману покупця тощо. З чітким викладенням фактів, доказів та аргументів. І справді по чуті, наприклад, якщо прилад мав заявлену функцію вай-фай - а в реальності виявилося, що її немає. Бо коли почнуть писати - мені продали кофтину,а там гудзик відпав за день - то не вихід. Скажемо так, мають бути справді серйозні приховані недоліки.
    І - докази та аргументи обох сторін.
    Це раз.
    Бан? Можна, але чи поверне вам продавець гроші? Навряд. Хіба інші тоді не наражатимуться на небезпеку співпраці з такою людиною.
    Це два.
    І в реальності як ще може помогти адміністрація? Навряд чи хтось з модерів буде ходити і перевіряти особисто якість товару.
    То є три.
    Добре, що ви підняли таке питання. Я пропоную створити окрему тему і там викладати усі подібні до вашого випадки.
     
  11. Mаrsela

    Mаrsela New Member

    Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    тут спілкуються люди, що давно один одного знають, віртуально чи з форумівок, а не збіговисько барахольщиць, шахраїв і шопоголіків. Чи я помиляюся ?

    а вони що вам клялись у вірності?:girl_cool:
     
  12. Mаrsela

    Mаrsela New Member

    Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    Якщо вас обманюють люди,які з вами близькі то це одне.Якщо кидають цілком чужі люди, то вибачайте але це ніяк не стосується адміністрації вони не заводять характеристик на продавців.Я теж пару раз попадала так,але до адміністрацій я претензій ніколи немала, бо я розуміла де є кіт в мішку.
     
  13. SovaBa

    SovaBa noctua

    Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    mrochkizm, щоб розбанили- поверне. Принаймі, є шанс :)
    Мова йде про справді серйозні приховані недоліки. І доказами будуть пп.
    А більше від адмінів нічого й не треба, просто не стояти осторонь і не давати обдурювати інших.
    Рейтинг сайту залежить не лише від кількості зареєстрованих ;)
     
  14. SovaBa

    SovaBa noctua

    Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    Якщо я купую неякісну річ в магазині- звертаюся до адміністрації. То чому Адміністрація форуму не повинна запобігти подальшому шахрайству? Тобто, виходить так: ображати вербально тут заборонено, а от на гроші кидати можна :)?
     
  15. SovaBa

    SovaBa noctua

    Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    А треба, щоб не обдурили:girl_cool:?
    Мдя...
     
  16. SovaBa

    SovaBa noctua

    Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    Після блокування оголошень і можливості дописувати, описаний у топі конфлікт вичерпано. Дякую адміністрації.
    Але питання топу пропоную не закривати, а висловитися, чи вважаєте ви необхідним захист/втручання адміністрації ДП?
     
    Останнє редагування: 20 Листопад 2011
  17. Mаrsela

    Mаrsela New Member

    Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    Ну тут усе складніше, в лице ніхто нікого незнає (тобто адміністрація і продавець).Я вам дуже співчуваю, бо теж колись почувалась себе ну дуже "кинутою" але пережилось , більше не купую і маю спокій:girl_cool:
     
  18. Smorodynka

    Smorodynka Member

    Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    Розкажіть в чому полягав конфлікт, що не якісне вам втулили? Бо читаєм, пишем, а до кінця не ясно?
     
  19. Mаrsela

    Mаrsela New Member

    Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    Але в одному з вами я згідна, що ХТОСЬ повинен нести за це відповідальність, тільки питаня хто...?
     
  20. SovaBa

    SovaBa noctua

    Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    До чого тут лице? Є ж докази- приватна переписка.