Гімназії Львова чи спеціалізовані школи з високим рівнем знань. Все, що варто знати

Тема у розділі 'Діти-квіти', створена користувачем Meriroma, 21 Вересень 2014.

  1. basia

    basia Well-Known Member

    В темі "школа: влаштування і наука" я писала про свою гімназистку і мої спроби вмотивувати її на навчання в фіз-мат ліцеї. Можу повідомити попередній результат: вступні іспити буде здавати, вчитись не буде. Це навчальний заклад не для пересічних дітей - треба бути дуже розумним, надзвичайно вмотивованим і фантастично витривалим. Нагрузки будуть шалені. Я не готова покласти весь час і сили своєї дитини на алтар науки.Тому буде вчитись де вчиться. Правда, вона про це ще не знає:girl_smile:
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  2. Guapa

    Guapa Active Member

    Це Ви про фіз.-мат.ліцей?
     
  3. basia

    basia Well-Known Member

    :girl_blush2:
     
  4. Guapa

    Guapa Active Member

    Тобто вона таки буде поступати в фіз-мат?
     
  5. basia

    basia Well-Known Member

    Іспити здавати буде,тому що ходить на підготовчі курси.Я сприймаю ті курси як додаткові заняття,типу факультативу. Не можу їй сказати " валяй дурня", але не роблю трагедії з того,що не вступить.А якщо вступить, то документи не подаватимемо з причин, описаних вище .
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. Guapa

    Guapa Active Member

    А дитина як це сприйме? Вона ж ходила на курси, вчилася, готувалася, старалася....а виявиться, що це не було потрібно....
     
  7. basia

    basia Well-Known Member

    Все це було потрібно, і вона свідома того,що вступлять далеко не всі бажаючі ( можливо і вона). Вже зараз іде розмова про те ,що на курсах є талановиті і більш підготовані діти. На мою думку,краще подивитись на результати іспитів і не бути відрахованими після першого семестру. Дивлячись на ритм підготовчих курсів (які тільки ознайомчі)-- ну не витримає нервова система моєї дитини ( вірніше її ГРДУ ) такої напруги. Я не буду тішити свою гордість ціною її здоров"я.
    --- дописи об"єднано, 20 Квітень 2015 ---
    Просто хотіла сказати ,що це дуже і дуже сильний ліцей,це справді високий клас навчання ,але не всі зможуть там вчитись. І моя дитина в тому числі.
     
    • Подобається Подобається x 2
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
    • Корисно Корисно x 1
  8. Oddly

    Oddly Well-Known Member

    А в якій ви зараз школі чи гімназії навчаєтеся? Цікаво, де нормально дають собі раду з такими дітьми.


    Я читаю ваші дописи, як про нас, тільки ми ще в 4 класі.
    На курси ходимо, наче справляємося з самими предметами, але поки переконати ще несвідому дитину, ще й з ГРДУ, що так для неї краще, я не можу.
    Один тиждень вона погоджується, інший - категорично ні.
    На курси ходить в мому розумінні для себе, як додаткові заняття, але чи вмовлю хоч іспити пробувати здати, вже не знаю.
    Ще є такий момент, що суто завдання їй даються досить легко.
    А як лишиться в звич. школі, без посиленого навантаження, і без особливого зацікавлення з боку вчителів, то може цілком втратити інтерес до навчання. Було би шкода.

    До слова, знаю маму, яка на разі змушує дитину ходити на підготовку в гімназію (я все про академічну), дитині нелегко, навіть школу спеціально пропускають, щоб встигнути виконати завдання. А моїй то дається без особливого напрягу, тільки толку з того...
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  9. сніжна

    сніжна Кішка, яка "сама по собі"

    значить то не тої дитини заклад. А мамині бажання. А сама дитина того "не тягне". Бо насправді підготовка в Академічній- є зовсім нескладною. Тому мені дещо дивно, що ж там аж такого надзвичайного, щоб навіть школу пропускати. А вчитися як та дитина там потім буде, якщо такі труднощі викликає елементарна підготовка?
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 5
  10. octavia

    octavia Well-Known Member

    І в нас чимось схожа ситуація. Малий в 4 класі готуємось до Євшану ,ідею з Класичною видкинули бо стільки уроків різних мов він не потягне. Робимо додаткові завдання дома і з класним керівником з "Світанку" , курси в Євшані лише в травні. Дитина то справляється з завданнями і готова вступати . то тупить і говорить що буде ходити в 29 школу з друзями- сусідами. В Євшані чомусь зробили цього року 3 класи замість 2 ,вступити буде легше. Але в нас страшна проблема з добиранням щодень туди й назад виходить 50 км ,авто лише в чоловіка. І якщо дитина поступить незнаю чи зможемо ще стільки років возити дитину з Винник до Львова?
     
    • Інформативно Інформативно x 2
  11. Oddly

    Oddly Well-Known Member

    То ще важко до свідомості достукатися.
    Моя ще не розуміє, навіщо міняти те, до чого звикла. Їй взагалі зміни будь-які - то прихований стрес, який нам потім такими наслідками вилазить, що я готова головою об стінку битися.
    А в Євшані як з дисципліною? Не знаєте?
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  12. octavia

    octavia Well-Known Member

    Нормально .Не так строго як в Класичній ,мені порядок в ній дуже подобається. В Євшані як на мене то приблизно такі порядки як в Академічній. Нагрузки правда менші чим в Академічній ,але директор фіз-мат ліцею розповідав що має з Євшану багато здібних учнів.
     
    • Корисно Корисно x 3
  13. aknytsU

    aknytsU волошкова...)

    Скажу як дитина, яка із звичайної школи перейшла у гімназію.
    Про зміну місця навчання мої батьки почали говорити на початку 6 класу (причини - мала завантаженість учнів уроками (я могла "сидіти" над уроками 30 хв. максимум в день і то в 5 класі), не дуже благополучний клас сформувався і т.п.).
    Коли лише почались такі розмови, я була категорично налаштована проти. Бо як так, покинути друзів, залишити все, відмовитись від того, до чого звикла?. Ні, в той час (мені було 11 р.) я таке нормально і адекватно сприйняти не могла.
    Але тим не менш, в кінці навчального року я піддалась вмовлянням батьків і бабусі (яка особливо покладала на мене надії) і подала документи у НВК "Школа-гімназія "Сихівська". Жаліла я про цей вчинок (і то дуже) перші 2 місяці: адаптація в колективі затягнулась, уроків дуже багато, навантаження шалене, щотижня нульовий урок на 8 ранку, але найгіршим було добирання - маршруткою кожного дня нехай навіть по 20-30 хв., але для мене тодішньої це була справжня каторга (в принципі до кінця навчання я так і не змирилась з тим добиранням).
    Пройшло трошки більше часу і по-маленьку втягнулась (єдине - взяла кілька уроків у репетитора з німецької, бо мої однокласники вже вчили цю мову 2 роки, а я прийшла з 0-вим рівнем).
    Загалом, я не можу сказати, що аж все так було зле. Ні. Рівень навчання там досить високий, я навчалась у гуманітарному класі, то особливо вчителі-гуманітарії були висококваліфікованими та "сильними" (про математичний напрямок не скажу точно, але знаю по відгуках, що і там вчителі були "аси"). Також вдячна гімназії за отриманий досвід обміну учнями з Польщі (досі згадую, як одну з найчудовіших подій у шкільні роки), за організовані виступи, свята, вечори. Такого я б точно не мала у попередній школі.
    Проте є велике АЛЕ - вже наприкінці 8-го класу я була впевнена на 1000000%, що довше 9-го класу я не залишусь. Але це не проблема власне гімназії, це проблема загалом шкільної освіти (я не сприймала отих 7-8 уроків на день, не сприймала методики деяких вчителів, не розуміла для чого вивчати "непотрібний" на мою думку матеріал, не сприймала загалом системи, що "вчитель завжди правий", і в результаті - в 9 класі я страшенно прогулювала уроки). Так і сталось - в середині 9 класу я почала ходити на підготовчі курси до одного з львівських коледжів, але в результаті поступила в інший (це вже зовсім інша історія). Бачили б ви реакцію моїх батьків і особливо бабусі, коли я твердо сказала, що після 9 класу я не залишусь (вони ж то сподівались, що я буду вчитись як "нормальна учениця" до 11 класу і вступлю на "щось серйозне" до ВНЗ).
    Висновок - для того, щоб змінити місце навчання (із звичної школи на більш престижну гімназію/ліцей), потрібно багато зусиль прикласти власне дитині. Віддача буде (принаймні, повинна бути), але чи не буде дитина жертвувати більше, ніж отримає в результаті? Потрібно виставити пріоритети та всі "за" і "проти", і дослуховуватись до думки самої дитини.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 4
  14. сніжна

    сніжна Кішка, яка "сама по собі"

    насправді все не так страшно. Я теж боялася. Але діти за місяць-два навчання втягуються. Принаймні я не можу сказати, що над тими уроками сидиться довго і нудно. Єдине, що мені не подобається - це латина.Мало того, що вона мало кому пригодиться, так ще це дійсно реально нудний пердмет ( навіть я в Університеті нудилася над нею). А для дітей- тим паче ( благо, старогрецька вивчаться ще пізніше).Латина здана відбити усю охоту до вивчення мов:). Благо, вона поки лише раз на тиждень. Краще би польську дали, замість старогрецької в старших класах. Про що вже не раз батьки просили і про що керівництво "культурно морозиться" . А 2 німецьких на тиждень і 5 англійських ( 5 клас)- тягнути не важко. Принаймні поки :)
    буде легко. Бо минулоріч в Євшані вступні були ну дуже легенькі.І багато дітей, хто хотів- пройшли.Принаймні серед моїх знайомих минулоріч в жодного дитина не "завалилася" в Євшан. Там було мінімум завдань і по рівню складності- звичайна шкільна програма. Без заморочок на якісь нестандартні задачі і т.п. ( як це люблять давати в Класичній чи Академічній на вступних).
    досить лояльно, особливо знову-таки- в порівнянні з іншими двома гімназіями.В Класичній директор на дисципліні узагалі трошки "пунктик" має.
     
  15. basia

    basia Well-Known Member

     
    • Подобається Подобається x 1
  16. octavia

    octavia Well-Known Member

    Я б не сказала що якась особлива дисципліна є в Академічній . В Класичній так дуже суворо , і не одну дитину виключали за порушення. В Академічний вчився наш племінник ,дитина курить з 5 класу ,може дозволити випити і не мало , в старших класах були прогули і прогалини в навчанні . Ніхто дитину не виключив з гімназії.
    От і мені то не подобається зовсім не потрібний урок. А як він дитині не подобається то зараз будуть істерики кордебалети ,що він то вчити не буде і тд.. В результаті згаяний час на роз'яснення , і не має коли робити основні уроки.
     
  17. сніжна

    сніжна Кішка, яка "сама по собі"

    В принципі, перше, що дають дітям-новачкам- це правила гімназії. Де чітко вказані підстави для виключення . Дисциплінарною комісією теж люблять бавитися ( у нас ніби і клас спокійний, але малий казав, що двох дітей з їх класу на ту гімназійну комісію за кілька місяців навчання встигли відправити). Пунктик на загальношкільних лінійках- практично кожні 2 тижні по понеділках.Пунктик на запізненнях-всім, хто заходить в школу після дзвінка , ліплять печатку-зауваження в щоденник.Пунктик на зовнішьому вигляді- мій якось прийшов у школу без краватки, то відразу дістав усне зауваження.Пунктик на пропусках школи- до 3 днів- із поясненням від батьків, після 3- з довідкою від лікаря. Одним словом, багато таких пунктиків є. НЕ можу сказати добре це чи погано, але те, що така дисципліна організовує дитину- це в плюс. Як не дивно, але мого ці правила зовсім не напрягають ( я за це переживала, бо в нього суворі рамки навпаки завжди спротив викликали. А тут навпаки- став організованіший і відповідальніший). А так- думаю, буває у дітей і при тій дисципліні усяке , особливо в старших класах:)
    моєму вона теж не подобається ( навіть не дивуюся :). Латина є легкою до вивчення, вона просто нудна. І не забирає багато часу на виконання того ж домашнього завдання. Просто коли дитині нецікаво, вона халявить- доводиться контролювати , щоб банально не забивав на те ж домашнє :). Бо реально щоб зробити ту латину- це 15 зайвих хвилин на тиждень. Ну але ж "нудно, кому вона потрібна" і т.д.
     
    Останнє редагування: 21 Квітень 2015
    • Інформативно Інформативно x 3
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
  18. DvOiChKa

    DvOiChKa New Member

    Хтось може щось сказати про гімназію "Престиж", плануємо туди поступати, цікавить і те наскільки важко там навчатись і відношенні дітей тих в кого батькі так звані "мажори" до тих дітей в кого батьки ніякі не бізнесмени і т.д.
     
  19. Colombina1982

    Colombina1982 Well-Known Member

    В ній навчаються діти моєї родички. Рівень знань в дітей дуже добрий, але не в останню чергу завдяки репетиторству практично від початку навчання (діти буквально сумлінно гризуть граніт науки, я вражена їх наполегливістю, чесно). Наскільки я зрозуміла, там бракує систематичності у викладенні матеріалу - два тижні "нічого не задали", а потім "списати на наступний раз півзошита". Через це і деяку несправедливість в оцінюванні (ну але то кожна мама по-різному сприймає, не факт, що все критично несправедливо) виникали навіть думки перевести дитину деінде, але поки ще там.
    Щодо мажорства, то судячи з того, як ставить себе старша мала, воно просто-таки процвітає. )) Так, батьки мають можливості суперово обладнати класи технічно, в пересічній школі того і близько немає, відправити на канікули дітей цілим класом за кордон і т.д., і не вихваляються цим, а от діти - так на кожному кроці і дещо зверхньо. Типу "ну що таке 800 доларів.." За ставлення до тих, хто простіше, навіть і не чула нічого, таке враження, що їх там немає ))
     
    • Інформативно Інформативно x 1
    • Корисно Корисно x 1
  20. Joll

    Joll Well-Known Member

    Мда, а якраз планувала за 3 роки віддавати свою дитину у "Престиж", мені ця школа здалась найбільш просунутою у плані мов, співробітниця нахвалювала цю школу (у неї дитина там вже давно навчається), що багато вимагають і рівень знань хороший, однак побори досить великі (і це з першого класу) :-(. От і думаю, чи потягне дитина із пересічної сім"ї навчання у гімназії, де навколо крутелики... Сама закінчила 44-ту школу, була ніби задоволена, але з того часу минуло 15 років, вже й вчителі, напевно, наполовину змінились, так що перебуваю наразі у роздумах, благо, що є кілька років у запасі. Сусідки по двору віддають дітей у 44-ту, 33-тю (я не хочу, так як це слабка школа, підтягувала колись по кількох предметах дітей сусідки по під"їзду). Чи не варто зациклюватись на виборі школи, й так для вивчення мов треба самому докладати зусиль, водити до репетитора і самому забезпечувати мовне середовище вдома...