Не рекомендую заклади

Тема у розділі 'Забава аж до рання', створена користувачем algo, 16 Лютий 2009.

  1. Текіла

    Текіла Well-Known Member

    Чула хороші відгуки про ресторан Мускат, хотіла піти на День Валентина. Але мабуть таки не дійду туди :girl_smile:

    Подзвонили забронювати столик, кажуть зі столика 500 грн мінімальне замовлення. Добре, не проблема, тим більше думаю що там чек вийде значно більший за вечір. Кажуть, що ми вам забронювали, але ще завтра адміністратор вам задзвонить.
    Ок. Чекаємо наступного дня дзвінка адміністратора - тиша. :ed4d70def841dc74b57
    Ну ввечері вже набираємо самі. Каже адміністратор, що не знає про ніяку бронь....ну що ж....бронюємо знову. 500 грн мінімальне замовлення..ок, без проблем. Питаємось, чи потрібен завдаток...каже ні, не треба....ну добре.
    Дзвонить ввечері через 2 дні каже - ви знаєте, у нас вже всі столики заброньовано....і ви в числі хто бронював....тому принесіть завдаток :girl_crazy:
    Омномном.....питаюсь яка сума завдатку....каже 500 грн...хм, ну це не завдаток а повна сума тоді виходить? Каже мені, що в них взагалі ціни за столик нема, лише цей завдаток.Але якщо ми не хочемо то можемо відмовитись від столика :girl_emo:
    Одним словом "разброд и шатание". Повна неорганізація....і ти розумієш, що якщо в них таке відношення вже на цьому етапі то далі кращого годі чекати.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 5
    • Подобається Подобається x 1
    • Інформативно Інформативно x 1
  2. Adeo

    Adeo Member

    Мені здається, що Зеник.Митник зіпсувався.
    1) людей тепер там завжди мало, навіть в неділю ввечері.
    2) елементарне пиво несуть від 10 до 20 хвилин.
    3) з рештою якось теж цікаво. ми оплатили і чекали на решту хвилин 15 (причому там було десь гривень 40), поки не надагадалися, тоді офіціантка мило усміхаючись, за 5 секунд принесла наготовану решту. Питання, якщо вона її вже наготувала, то чому так довго несла.

    І ще схожа ситуація була в Човні нещодавно.
    Ми сіли, на офіціантку чекали хвилин 10, хоча ми сиділи в досить видному місці. З того їхнього хваленого переліку сидрів був лише полуничний. За хвилин ще 10-15 нам принесли пиво. Я звернула їхню увагу, що замовляли ми НЕ пиво, то дівчина без ніякого прошу-перепрошую десь пропала залишивши те пиво, і її не було знову десь хвилин 10, після яких ми її таки покликали, а вона: "я не можу знайти офіціантки, яка брала ваша замовлення, почекайте". Ну і потім нам таки принесли той сидр.

    Ну камон, їм того сидру/пива налити 1 хвилина, чому вони заставляють так довго чекати?
     
  3. Lyudvig

    Lyudvig Добра не пам’ятаю, зла не забуваю.

     
  4. Adeo

    Adeo Member

     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Kroshka Enot

    Kroshka Enot Well-Known Member

    Абсолютно не піддаю сумніву Ваші слова.
    Просто хочу поділитися власним досвідом, бо якшо були трабли з часом обслуговування, то вони виправилися.
    Вчора заклад був повний, але нас обслуговували майже миттєво.
    Направду, ми налаштувалися на те, що треба буде трошки почекати на страви, але ми не встигли зачекатися.
     
  6. Barnaulka

    Barnaulka Well-Known Member

    Не рекомендую "ЯпонаХата" у ТРЦ Victoria Gardens. Ми довго чекали на замовлення, а коли нарешті дочекались - отримали роли із живим тарганом :negative: :bad: То було буквально годину тому...
    Відео із чоловікової сторінки у ФБ
     
    • Співчуваю Співчуваю x 13
    • Інформативно Інформативно x 3
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
    • Корисно Корисно x 1
  7. olerusya

    olerusya sweet candy ;)

    О, значить вони там по всій будівлі(((
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 7
  8. AdFeja

    AdFeja Добро, яке пожирає зло

    Ще минулого року моєму співробітникові там подали скисле пиво. На зауваження, офіціантка (зі слів того ж таки співробітника, мене там не було) пиво НАДПИЛА і сказала, що воно цілком нормальне!
    Я в цьому закладі була рівно 1 раз і більше не піду: замовлення чекали більше години, принесли щось зовсім неїстівне ((
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Корисно Корисно x 1
  9. Demetra

    Demetra Well-Known Member

    Теж хочу сказати своє "фе" Японій Хаті в ВГ. Кілька разів давала шанс цьому закладу, але воно того не вартує. При порожньому залі очікувала довго замовлення. Рис в суші якийсь підкисший був , і не раз. Офіціанта не докличишся. Більше туди не ходжу.
    А ще хочу розповісти про доставку Квадрат Суші. Форумлянки, не рекомендую взагалі щось там брати! Я вирішила спробувати їх доставку, так як вони знаходяться в 5 хв. ходьби від мене. Думала зекономлю час на доставці і піца буде тепла. Останнім часом бачу їх рекламу на кожному кроці. Оператори хамлять, не знають меню. Діло було в робочий день.Привезли мені дубову піцу через півтори години і тільки після мого дзвінка ! Сама піца настільки несмачна, що я її не могла їсти, викинула. Як? Як можна спортити піцу чотири сири??? Піца пісна, соусу дуже мало і він увесь впитався в тісто, сир несмачний і навіть не розтопився. Все, ніяких тобі приправ або трав, чи хоч чимось би вже притрусили ту піцу. Та вона просто резинова була і прісна як бутерброд з сиром без соусу. Чесно, я такого г... ще не їла. А я була голодна і могла закрити вже очі на деякі недоліки, але то було неможливо їсти! Брала ще суші , вибирала без риби. Йой, та навіть голодний чоловік після роботи не зміг їх з'їсти! Розвалюються, неакуратні, якісь ніякі на смак. Єдиний плюс - великі. Більше я там замовляти не буду і вам не рекомендую!
     
    • Інформативно Інформативно x 9
    • Подобається Подобається x 2