Всі лякали школою, а у нас 1 класс промайнув і не помітили. Йшли у школу - вже читати вміли і все добре. А от у 2-му мама взялась за голову - так багато домашніх завдань по 2-3 години займаємось. Чи у всіх так?
3 клас, зазвичай домашнє з 3 предметів щодня, іноді 4. Години 2 займає. Якщо якийсь твір, чи проект, чи інше творче завдання - може й більше. Хоча не можу сказати, що з кожного окремого предмету аж так багато задають. Назбирується)
Дівчата, розкажіть мені про підготовку до школи. А саме - оті річні курси підготовки, що починаються у вересні. Ми зараз з мамами обговорюємо їх, і я для себе щось не можу знайти аргументів нащо воно нам. Тому отакі варіанти: - ходила дитина, але можна було б і не ходити, нічого не втратила б - ходила і задоволені, без підготовки було б важче - не ходила і все гуд - не ходила і жалкуємо, бо треба було б Про психологічно-адаптивні моменти мене найменше цікавить, малий в мене такий, що адаптується будь-де за пару секунд. Цікавлять суто практичні нюанси. Чи може бути так, що вчителі вже у першому класі, знаючи, що більшість дітей після підготовки, не приділятимуть належної уваги, і діти, що не після підготовки, плентатимуться у хвості(єслі шо, то я не прагну, щоб моя дитина була першою-найкращою ціною психічного здоров'я).
В нас цей варіант. Вистачило з головою адаптаційних кілька занять в школі для знайомства з вчителем і процесом навчання. В першому класі була більшість дітей після підготовок. Десь до середини року моя їх наздогнала і не було різниці хто ходив рік на підготовку, а хто - ні.
Ми ходили , коли почався карантин були уроки по зум. Я мега задоволена , бо там різні заняття і дитина реально багато чого навчилась. Я б з нею не сиділа і то всьо не робила. Ну і тут мабуть залежить від школи в яку йдете. Є такі спеціалізовані школи де діти в 1 класі з перших уроків мають вже читати писати і тд. А є як в попередньому дописі писали, все наздогнали до середини навчання.
В мене в вересні четвертий йде до школи і я досі не бачу аргументів нащо воно нам Якщо дитина готова фізично і психо-емоційно, то вона адаптується і «наздожене» за 1-4 місяці. Я не бачу сенсу займатися цілий рік, щоб потім «було легше» декілька перших тижнів в школі.
Малий ходив. Нам це було актуально, бо в нашу спецшколу був конкурс і треба було до тих завдань підготуватися. Я до того не маю терпцю і надаю перевагу делегувати такі речі. Зараз конкурсів вже немає. А для поточного навчання, виходячи з нашого досвіду, потреби в підготовці не бачу. Те, що вчать в 1 класі, дитина цілком в стані освоїти в комфортному темпі під час навчання. Тому, якщо для вас не стоїть питання комунікації/привчання до посидючості і дисципліни/вибору конкретної вчительки молодших класів, то я б не заморочувалася.
В них завжди перше заняття це про світ. ( як поводитись з рослинами, тваринами, які є , як ростуть дерева і тд, професії , заводи , такі загальні питання). + завжди заняття з майстерні , де ліпка, малювання , вирізання, пластилін. То крім читання, граматики. Ну чесно , в мене мала сама вирізає і клеїть . Але потрібно бути з нею щось придумувати , розказувати. А тут 2 рази в тиждень це грамотно викладає вчитель. Я б так не змогла + я працюю. Я за якщо є можливість, вас і дитину це не спрягає. І в нашу школу теж був конкурс.
а зараз є конкурси в спецшколи? Наша наче спец, але я чомусь думала, що всі конкурси-тести відмінили. Та й на сайті школи нічого не пише про конкурси. але це все дитина робить в садку плюс гурток. Ну зараз ні, бо карантин, то з бабусею вдома.
Підготовка - то не є якась панацея і ще різні «підготовки» дуже відрізняються) якщо мама має час і бажання мінімально позайматись з дитиною перед школою, то можна і без підготовки обійтись. Ми у вересні йдем в школу. З жовтня малий ходив на підготовку в садку, бо й сам просився і я теж хотіла комусь делегувати його навчання) але походили пару місяців, з березня карантин... Вчили там букви, цифри, елементарне писати.. Зараз намагаюсь вдома його вчити писати, читати, але не дається, втікає надвір швидше, ніж я здогадаюсь взяти зошит)) ну і нехай, в школі навчиться
Так, я й написала, що вже відмінили. Наш рік був останнім. Правда МОН залишило лазєйку: ті діти, що не належать до школи територіально, можуть бути прийняті після тих, що за пропискою на конкурсній основі при наявності місць. Але це мабуть вже не в тому вигляді, що було. Принаймні в нас точно нічого не проводять.
Мої ходили лише на адаптаційні заняття в школу, як на мене, того досить, щоб познайомитись з вчителькою, з обстановкою. Діти були "садочкові", то мінімум навиків там отримали . Тим більше зараз в 1 класі не важка програма.
Садочка вже давно нема, і не факт що буде)) + на підготовці до 10 дітей в садку до 30. гурток, то залежить який , бабуся вдома це не хороший вчитель (якщо вона в минулому не вчитель), який дійсно вміє гарно пояснювати. Ну в нас підготовка пішла і я рада що дитина туди ходила, нам була потрібна. і якщо я не помиляюсь то з підготовки завжди можна забрати. Походить дитина день, тиждень місяць і для себе можна зрозуміти чи вам це потрібно. Ну і так , підготовки і вчителі бувають різні